Er stond zelfs dat die motorrjiders nog hebben staan kijken op een afstand en toen hard zijn weggereden.
Ze worden wel door de politie gezocht!
het is toch niet te geloven dat mensen dit voor de lol doen! Echt niet normaal meer!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mando schreef:kan hier zoooooooooooooo boos om worden.
Zet die gasten op een leuke hengst en stuur ze het bos in.... ik regel wel een lawaaimaakding.....)) kunnen wij ook even lachen.
darwin schreef:En maar zeiken : iedereen moet een mendiploma of ruiterbewijs hebben want dan gebeuren er minder ongelukken met paarden in het verkeer terwijl de meeste ongelukken juist gebeuren door het asociale gedrag van de andere weggebruikers....................dat ze die klojo's maar eens een diploma laten halen![]()
Die pony zal wel weer voor zijn leven verknald zijn door die sukkels.
Ik wens de eigenaren en de pony veel sterkte toe.
Ellebel schreef:Het feit dat ze niet het fatsoen hebben gehad om zich bekend te maken om zo eventuele schade te kunnen regelen zegt mij anders genoeg Huertecilla.
Huertecilla schreef:Stel jij rijdt met jouw brommer langs een paard, dat schrikt, ruiter valt en twee voetgangers helpen. Wat moet jij dan nog?! De schuld krijgen van iets waar je part nog deel aan hebt?!
dollemina schreef:Het is niet alleen in de "natuurlijke topics" dat @huertecilla een uitgesproken mening heeft.
Ik krijg steeds weer de bibbers van die man.