Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

_Bonte_ schreef:famkeY schreef:Heeft zij ook papieren? Is zij misschien gechipt? Misschien domme vragen maar als ik wat zie kan ik eventueel wat vragen stellen.
dit is wel een goede vraag hoor !!
Kunnen ze nu echt niet gwn zelf een paardje kopen?Lunas schreef:_Bonte_ schreef:dit is wel een goede vraag hoor !!
Ik denk niet dat ik op deze al geantwoord heb, dus volgende:
- De dief vervalst waarschijnlijk andere papieren en maakt zo papieren voor haar.
- Wat het chippen betreft, daar kan de dief ook alle kanten mee op. Gewoon het dier laten 'herchippen', of nooit laten chippen (alhoewel dat met de nieuwe wetgeving in Nederland niet zou kunnen, ik weet niet hoe het in Duitsland is). Zolang een dierenarts Piaffe niet controleert op een chip kan de dief haar houden. Met andere woorden, als de dief met haar niet buitenkomt, of direct particulier verkoopt aan een gezin, komt er geen controle op een chipnummer en vinden we haar nooit.

Lunas schreef:Bedankt voor de berichtjes allemaal.
We zijn volop aan het zoeken en berichten aan het verspreiden, maar tot nu toe is ze nog niet gezien/gevonden.
dartelxkusje schreef:Het is beter als alleen mensen reageren die echt wat hebben gezien.
Anders kan ze de nuttige informatie niet vinden tussen berichtjes als 'sterkte' en 'ik hoop dat je hem vind'
De kans is klein dat ze de berichten leest waar informatie in staat, tussen alle berichtjes met sterkte enzo.
silvana schreef:Lunas schreef:Bedankt voor de berichtjes allemaal.
We zijn volop aan het zoeken en berichten aan het verspreiden, maar tot nu toe is ze nog niet gezien/gevonden.
Lunas,waarom staat ze nog niet gemeld bij gestolenpaarden.be of in de krant.Ik was vanmiddag in stabroek /putte.nergens hangt een flyer of iets.Terwijl Putte/stabroek stikt van de paardeweitjes.
Aangezien er niet zo'n grote markt is voor minishets ,zou ze dan gewoon niet meegenomen zijn door iemand uit de omgeving.
Ik zou zelf al gelijk geflyerd hebben of de GVA gewaarschuwd hebben hoewel de politie dat normaal gezien door geeft?

Leentje1 schreef:Wie kan hier goed flyers maken??