Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miss_jumpy schreef:nou, ik vind het "nuttig" om dit soort berichten wel te lezen want daar word ik zelf ook weer alert van. Soms vergeet je wel eens dat je met een vluchtdier werkt. En je kan het er best met elkaar over hebben, als er maar niet gelijk wijzende vingertjes en voorbarige conclusies om de hoek komen kijken.
Bokkiej schreef:ik vind sowieso dat paarden niet op de openbare weg horen. ik vind dat er gewoon overal naast fietspad waar paarden komen ook ruiterpad moet komen. maar dat is misschien wel ver gezocht. Maar niet iedereen weet dat paarden schoppen schrikdieren zijn en dus kunnen schoppen. Ik had toen ik 4/6 was ook bijna trap van paard gehad omdat ik dat niet wist.
Nadya schreef:Ik vind dat paarden best op de openbare weg mogen komen (vind ik juist leuk, je ziet ze bij ons in het dorp dagelijks en ik kom met mijn eigen paard ook op de weg natuurlijk, anders kan ik het bos niet in), maar ik vind ook dat de medeweggebruikers wel iets meer mogen leren over paarden op de weg. En dan heb ik het even niet over dit tragische ongeval. Maar vooral even over 'idioten' in auto's e.d. Want die kom ik helaas nog iets te vaak tegen.