Indd jammer dat het mislukt is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aniron schreef:maak niet uit wie het doen of wat het is, het begind hiermee maar het eindigd met grote schandalen. de wereld gaat al naar de stinkmodder en alles word al door de vingers gezien, vind het gewoon niet kunnen.
arinda schreef:Tjah je zal je maar vervelen en een kick krijgen om iets te stelen
PERENBOOMPIE schreef:Dan erbij dat beeld in Marum wegzetten slaat ook nergens op hoort gewoon hier in Brabant.Als ze grappig willen zijn hangen ze toch de klapschaats van Rintje aan de kerktoren of zo.
Cowgirl schreef:Laatst had zo'n soort groep ook al ergens een beeld weggehaald.
Ik snap niet wat die mensen besield hoord .
Het is gewoon vandalisme en van mij part mogen ze lekker een tijdje zitten. }>
Frouk schreef:Welshfanatic schreef:Och, de studentjes uit Oldeberkoop weer. Doen elk jaar een stunt met oud en nieuw. Was wel grappig geweest als het gelukt was. Jammer
Vinnik ook, ze hebben altijd wel van dat soort vreemde stunts, ik kan er de lol wel van in zien
dees_daan schreef:
ik ook idd, ze hebben al zoveel uitgehaald, vorig jaar hebben ze de neeltje jacoba (die boot) toch geleent?
minnie_muis schreef:En als ze iets vernielen is het alleen maar slechte reclame voor hun als club. Dus dat proberen ze toch zo veel mogelijk te voorkomen. En als het wel was vernielt hadden ze het heus wel vergoed. Big deal.
En Bonfire hoort bij brabant weten we nu wel!Maar ik denk als ze hem hier in friesland hadden laten staan met een lekkere bak wortels had het hem echt niks uit gemaakt of hij nou in brabant stond of hier in Friesland!
PERENBOOMPIE schreef:Achja zal wel Friese humor zijn,dat snappen wij brabanders toch niet zijn we te nuchter voor denk ik.
Wanneer ze dan toch graag allerlei dingen transporteren daar in Friesland breng die Annemarie Jorritsma dan naar de Malediven en oh ja die hoeven ze dan na oud en nieuw niet terug te zetten wat mij betreft.
![]()