Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
dymphy schreef:ik weet dat het niet over mij paarden gaat en tuurlijk vindt ik het zielig voor pablo hoe die behandelt wordt ik probeerde er alleen wat mee te zeggen meer niet
bijoekimmie schreef:Nou ik vind het ook geweldig dat de jongen gewonnen heeft, bewijst maar weer dat woningbouwvereniging uit zijn nek kletst, anders hadden ze ook wel brieven op tafel kunnen leggen van buurtbewoners die het er niet mee eens zijn.
Bovendien vind ik de ponie er niet slecht uitzien.
Misschien een leuk idee voor iemand die in de buurt woont om de jongen paardenles te geven voor de verzorging, zodat hij niks over het hoofd kan zien, is misschien nog leuk ook i.p.v. speculeren hier op bokt.
sarah79 schreef:Ach als die jongen en zijn ouders goed voor het beestje zorgen is er toch niets aan de hand!
bovendien net als meerdere mensen hier 12*12 is echt niet zo klein. En ten 2de ze hadden een verklaring van de dierenbescherming, ik geloof niet dat die mensen daar onkundig zijn
(denk dat er genoeg adressen zijn waar de DB niet moet komen kijken omdat daar de omstandigheden slechter zijn)
Maar over dit onderwerp kun je nog jaren over door discussieren maar we zullen er nooit uitkomenIedereen heeft zijn eigen mening en ideen en das prima.
dus ik hoop dat die jongen en de pony nog jaren samen veel plezier hebben
sarah79 schreef:dus ik hoop dat die jongen en de pony nog jaren samen veel plezier hebben
silverbrumby schreef:Ik vind het gaf dat de jongen heeft gewonnen! En een ruimte van 12 bij 12 is toch zeer royaal voor een shetlandertje?! ik neem aan dat hij hier ook wel los loopt. de jongen is gek met de pony, en de pony ziet er goed uit. Hij wandeld met de pony stond er ook.
Stankoverlast zouden de buurtbewoners niet hebben van 1 klein pony'tje als zijn drolletjes netjes worden opgeruimd. De mensen die deze pony hebben zijn vast niet ervaren mensen met paarden, maar ook hun kunnen dat leren toch, geef ze dan die kans en help.
Hoeveel paarden staan er niet nog in een stand? of 24/7 op een stalletje wat nog niet eens aan de afmetingen van 3x3 voldoet? Ik vind dit echt en beetje overdreven gezeur in de media, ga eerst kijken, helpen, en als er echt dingen zijn die niet kunnen, mishandelingen van het dier e.d, zeur dan. want pas dan is het terecht dat er een zaak voor de media van wordt gemaakt.
Dana01 schreef:whahaha geweldig
blijft een feit dat een pony in de weide hoort met vriendjes, maar ik vind het geweldig dat zo'n jongetje het wint van een groot bedrijf