Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Ik vind het absoluut niet slim. (zal ze niet dom noemen hoor Sjoert)
Voor 4 miljoen kan je je stal een hele tijd draaiende houden of andere jonge paarden aankopen. En als je zou willen alles opdoeken en niet meer werken. Maar voor een echte liefhebber is dat geen optie.
Nee, vind het niet slim maar tis zijn keuze, hoop dat hij er geen spijt van krijgt als ie ineens dood in zn stal ligt of struikelt over een steiltje thuis...
maartje_h schreef:knap zo`n aanbod afslaan
Akxxx schreef:Mensen met paarden hebben een hemel op aarde, maar komen ze te sterven dan valt er niets te erven...
Mieke schreef:Ik vind het echt een superbeslissing. Gelet op eerder verkochte springpaarden waar we nooit meer iets van vernomen hebben: Felix, naar Japan... Limminka (bij toeval ook nog familie van Okidoki) geweldig presterend paard onder Emile Tacken, verkocht naar Alison Firestone die er niet mee overweg kon, maar te trots blijkt te zijn om het dier terug naar Tacken te sturen. Limminka staat nu bij haar als fokmerrie in de wei. Zal dat dier niet mee zitten vermoed ik, maar voor de sport zijn dit soort dingen gewoon zuur.
sigrid1182 schreef:Albert rijd Okidoki super ,maar iedereen kan zien dat het paard beslist niet gemakkelijk is, ik moet dan ook nog zien, dat een ander er mee weg rijd....
Het verhaal Limminka is hier op van toepassing....