Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) zich voorbeeldig heeft gedragen. Iedereen was goed gehumeurd en hield rekening met elkaar. Deed iedereen dat nu maar, dat zou wel zo fijn zijn.
henny_w schreef:
Die ongein hadden wij afgelopen zomer.
We reden in een naburig bosgebied waar fietspaden, wandelpaden en ruiterpaden helemaal gescheiden zijn aangelegd.
Tot onze stomme verbazing en grote schrik werd het ruiterpad door mountainbikers gebruikt.
Levensgevaarlijk daar het ruiterpad ontzettend kronkelt en dus heel vaak onoverzichtelijk is
Ik vroeg wat ze daar deden en toen kreeg ik als antwoord dat ze de ruiterpaden veel mooiere route was dan de wandelpaden .. lopen ze daar met 14 honden
, iets wat duidelijk maakt dat een paard geen fiets is waar je met 80 langs kunt scheuren met een rammelend karretje achter je knetterende auto.
) wel eens extra gas willen geven als ze voorbij een paard komen. Vooral als de desbetreffende trekker wordt bestuurd door een jong iemand. Fietsers willen ook nogal wel eens luidruchtig aan de bel trekken, misschien bedoelen ze het goed om te laten merken dat ze eraan komen. Maar er zijn ook paarden die nerveus worden van dat onophoudelijke getingel. Afijn, het is goed dat men aan dit onderwerp extra aandacht besteed!!
, mr wanneer iemand aan volle snelheid passeert of zelf claxonneert bliksem ik de grond in met mn blik