Uzzo wereldkampioen 5-jarige dressuurpaarden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

zlc

Re: Uzzo wereldkampioen 5-jarige dressuurpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 20:03

een ding; rubels is een geweldig paard, hij loopt ALTIJD met souplesse ruimte etc etc
zelfs aan de hand en ik weet het denk ik wel beter dan mensen die hem alleen op een wedstrijd zien, hij heeft nl bij ons op stal gestaan

caro_vt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 20:09

mistral schreef:
Kel2004 schreef:
Uptown werd weer getruukt de baan door gestuurd en miste daardoor alle losheid in de rug.... Jammer, maar gelukkig viel de jury dit jaar op de echte kwaliteit....

Wat een onzin zeg.
Uptown is gewoon niet de makkelijkste, zeg maar gewoon lastig.
HP heeft er zijn handen vol aan.
Heeft niks met trixen te maken.

Idd, HP had zware handen.
Het was allemaal wat geforceerd ivm de meeste andere combi's.

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 13:11

Absoluut niet mijn paard. Ik vindt hem totaal geen uitstraling hebben en een erg lelijke hals nek verbinding hebben. Laat ik het anders zeggen de hele voorhand staat me niet aan. Smaken verschillen
Des al niet temin: Gefeliciteerd

sanne_toti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 19:34

Ik vind het suprr toppiej!!!!!!!...patrick heeft het suprr goed gedaan en het echt verdiend.. en jullie kunnen zeggen wat jullie willen, maar als je niet de beste bent wordt je ook geen wereldkampioen! Haha! en jah..we hadden spandoeken opgehangen en de manege versierd,, hoe weet ik dat allemaal ??..omdat ik daar op stal sta met mijn paard. Pling en tis suprr gouwe manege! Pling Pling Haha! Haha! Knipoog Tong uitsteken Pling

sanne_toti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 19:39

suprr toppiej OK dan! !!!!!!!echt heel goed gereden van patrick en hij heeft het echt verdiend!!!.. Knipoog Party!! en jullie kunnen zeggen wat jullie willen , maar als je niet de beste bent, wordt je ook geen wereldkampioen! Hyper! ....en ja, we hadden de manege versierd..lachheee he Pling !...hoe weet ik dit?? omdat ik op de manege van patrick sta met mijn paardjee.. en er al 8 jaar rijdt,.. maare tis echt een suprr gouwe stal! Go jij! Go jij! Hyper!

Zwelgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 20:39

miloutjuhh schreef:
Kel2004 schreef:
Ik heb het met mijn eigen ogen kunnen aanschouwen en werkelijk waar, er is gewoon voor gereden. Patrick kan sturen en ik vind het helemaal top dat hij op een paard wat qua uitstraling alle bombarie mist (Kijk naar Uptown, Sir Donnerhal, San Remo etc) gewoon het WK wint. Met souplesse bewegen, een zeer ellegante draf, een goede gallopade en een goede stap, een perfectionistische ruiter (die niets aan het toeval overliet) die verdienen gewoon de eerste plaats. Sir Donnerhal viel tegen. De punten die hij toch nog kreeg voor de galop waren echt belachelijk. Er was weinig galop te beoordelen, maar goed.... Geloof dat er meer mensen zo over dachten Bloos

Uptown werd weer getruukt de baan door gestuurd en miste daardoor alle losheid in de rug.... Jammer, maar gelukkig viel de jury dit jaar op de echte kwaliteit....

owh..dus florencio en rubels zijn niet goed!!???? Boos!

Heb je floris en rubels wel eens zien lopen dan, ( Kel2004)
Anders maak je niet zo'n opmerking..

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 21:21

Ik denk dat Kel het niet zozeer betrekt op Rubels en Florencio, maar meer op de concurrentie van dit jaar. Jeetje hoezo snel aangebrand Rolleyes?

caro_vt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 10:09

Aangebrand, de soep is aangebrand.....

Anyway: toppie Patrick!

Deborah81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 22:55

Vandaag lekker feestje gehad ter ere van ons toppertje Patrick!!! Knipoog
Overladen met cadeautjes en in de wijde omtrek van Naaldwijk geen bloemist die nog niet leeggekocht is Haha!
Wat iedereen er ook van mag vinden, HIJ is wereldkampioen en dat neemt hélémaal niemand hem af.

Rachelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 10:13

Deborah81 schreef:
Vandaag lekker feestje gehad ter ere van ons toppertje Patrick!!! Knipoog
Overladen met cadeautjes en in de wijde omtrek van Naaldwijk geen bloemist die nog niet leeggekocht is Haha!
Wat iedereen er ook van mag vinden, HIJ is wereldkampioen en dat neemt hélémaal niemand hem af.

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 14:04

Ik vind het een leuk paardje om te ziien Haha!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 16:13

kattebeest schreef:
Aangebrand, de soep is aangebrand.....

Anyway: toppie Patrick!

off topic: je wil neit weten hoe gek onze kookleerkrachten worden van dat liedje *LOL* *LOL*

Proficiat Patrick! Ik vind het ook geen fantastich paard om te zien, maar hij heeft wel gangen als ik het oz op de foto's zie. Daarbij denk ik dat, wanneer je het dier in het echt ziet, hij heel anders toont dan op foto's.