Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mistral schreef:Kel2004 schreef:Uptown werd weer getruukt de baan door gestuurd en miste daardoor alle losheid in de rug.... Jammer, maar gelukkig viel de jury dit jaar op de echte kwaliteit....
Wat een onzin zeg.
Uptown is gewoon niet de makkelijkste, zeg maar gewoon lastig.
HP heeft er zijn handen vol aan.
Heeft niks met trixen te maken.
miloutjuhh schreef:Kel2004 schreef:Ik heb het met mijn eigen ogen kunnen aanschouwen en werkelijk waar, er is gewoon voor gereden. Patrick kan sturen en ik vind het helemaal top dat hij op een paard wat qua uitstraling alle bombarie mist (Kijk naar Uptown, Sir Donnerhal, San Remo etc) gewoon het WK wint. Met souplesse bewegen, een zeer ellegante draf, een goede gallopade en een goede stap, een perfectionistische ruiter (die niets aan het toeval overliet) die verdienen gewoon de eerste plaats. Sir Donnerhal viel tegen. De punten die hij toch nog kreeg voor de galop waren echt belachelijk. Er was weinig galop te beoordelen, maar goed.... Geloof dat er meer mensen zo over dachten
Uptown werd weer getruukt de baan door gestuurd en miste daardoor alle losheid in de rug.... Jammer, maar gelukkig viel de jury dit jaar op de echte kwaliteit....
owh..dus florencio en rubels zijn niet goed!!????
Deborah81 schreef:Vandaag lekker feestje gehad ter ere van ons toppertje Patrick!!!![]()
Overladen met cadeautjes en in de wijde omtrek van Naaldwijk geen bloemist die nog niet leeggekocht is![]()
Wat iedereen er ook van mag vinden, HIJ is wereldkampioen en dat neemt hélémaal niemand hem af.
kattebeest schreef:Aangebrand, de soep is aangebrand.....
Anyway: toppie Patrick!