Paard breekt been tijdens strandrit

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Carolinef

Re: Paard breekt been tijdens strandrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 23:04

wat is het leven oneerlijk he met dit soort dingen........... Vriendjes zijn?

Mirjammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 23:17

Wat ik zo erg vind is dat ik nu allerlei wilde verhalen hoor van allerlei mensen op stal (en via via, je weet hoe dat gaat). Dat we keihard aan het galopperen waren enzo... Iedereen maakt het verhaal sensationeler als ze het aan een ander vertellen, dat is natuurlijk bijna altijd zo, maar maakt het niet minder erg.

Gelukkig weten we dat het echt domme pech was en Chantal er echt niks aan kon doen.
Een kleine misstap terwijl we net het water uitstapten om het strand weer af te gaan en naar huis te gaan werd Lavita fataal, ik heb er echt nooit bij stilgestaan dat zoiets kleins zulke grote gevolgen kon hebben. Echt bizar...

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 23:41

Ik vind het heel erg voor zowel de eigenaresse al voor het paard Verdrietig

offtopic: ik schrok eigenlijk net eventjes iets meer want ik las alleen "lavita is er niet meer" en mijn paard heet ook Lavita... maar goed in iedergeval heel veel sterkte!

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 09:47

Mirjammie schreef:
Wat ik zo erg vind is dat ik nu allerlei wilde verhalen hoor van allerlei mensen op stal (en via via, je weet hoe dat gaat). Dat we keihard aan het galopperen waren enzo... Iedereen maakt het verhaal sensationeler als ze het aan een ander vertellen, dat is natuurlijk bijna altijd zo, maar maakt het niet minder erg.

Gelukkig weten we dat het echt domme pech was en Chantal er echt niks aan kon doen.
Een kleine misstap terwijl we net het water uitstapten om het strand weer af te gaan en naar huis te gaan werd Lavita fataal, ik heb er echt nooit bij stilgestaan dat zoiets kleins zulke grote gevolgen kon hebben. Echt bizar...

Die wilde verhalen doen me echt zeer(en ik denk jullie ook wel), mensen beseffen niet hoeveel verdriet ze een ander aandoen door zulke verzinsels te vertellen.

Gelukkig weten wij wel beter he Mirjam...ik ben zo blij dat jullie er waren.......wij weten wat er precies geberurd is.....ik kon er echt niks aan doen.....

nightlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 10:07

meiden en michiel?
heeel veel sterkte voor jullie allemaal!!!
wat is het leven toch oneerlijk....
laat de mensen die praten maar praten!!
jullie waren met zijn 3en en JULLIE weten als enige hoe en wat er is gebeurd!
vervelend dat mensen altijd alles verdraaien!!
voor de eigenaar en de meid die hem bereed dubbel veel sterkte!!!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 10:54

_tarja_ schreef:
Mirjammie schreef:

Die wilde verhalen doen me echt zeer(en ik denk jullie ook wel), mensen beseffen niet hoeveel verdriet ze een ander aandoen door zulke verzinsels te vertellen.

Gelukkig weten wij wel beter he Mirjam...ik ben zo blij dat jullie er waren.......wij weten wat er precies geberurd is.....ik kon er echt niks aan doen.....

Wat mensen toch bezielt om zulke dinge in hun hoofd te halen.
Net of jullie het nog niet moeilijk genoeg ermee hebben.

Chantal kop op meisje! Trek je er niks van aan, jullie weten wat er gebeurt is. En probeer de goede herineringen aan Lavita vast te houden.

Mensen die die verhalen gaan verzinnen zijn alleen maar opzoek naar sensatie.. Zo zijn mensen nu eenmaal..

Ach gut

Michieltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 11:34

_tarja_ schreef:
Mirjammie schreef:

Ach gut

Het is echt ongelooflijk hoe sommige mensen op zoek zijn naar sensatie en daarom de meest bizare wilde verhalen rondvertellen. Ik vind dat echt respectloos en mensen hebben werkelijk geen idee hoe pijn dat doet tegenover de mensen die het is overkomen.

Zelfs als je een opmerking naar je hoofd toegesmeten krijgt van iemand die zelf met haar manegeles en manegepaarden naar datzelfde strand gaat dat je moet opletten voor drijfzand komt dan hard aan. Ze was er zelf helemaal niet bij en kan dan helemaal niet oordelen wat er gebeurd is.

Ik ben blij dat ik gisteren heel de dag op concours was. Ik heb voor mijn gevoel wel 100 keer verteld wat er die vrijdag allemaal gebeurd is. Maar heb hoop ik wel alle wilde cowboy en indianenverhalen de wereld uit kunnen helpen.

Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 11:42

Michieltje schreef:
Het is echt ongelooflijk hoe sommige mensen op zoek zijn naar sensatie en daarom de meest bizare wilde verhalen rondvertellen. Ik vind dat echt respectloos en mensen hebben werkelijk geen idee hoe pijn dat doet tegenover de mensen die het is overkomen.

Zelfs als je een opmerking naar je hoofd toegesmeten krijgt van iemand die zelf met haar manegeles en manegepaarden naar datzelfde strand gaat dat je moet opletten voor drijfzand komt dan hard aan. Ze was er zelf helemaal niet bij en kan dan helemaal niet oordelen wat er gebeurd is.

Ik ben blij dat ik gisteren heel de dag op concours was. Ik heb voor mijn gevoel wel 100 keer verteld wat er die vrijdag allemaal gebeurd is. Maar heb hoop ik wel alle wilde cowboy en indianenverhalen de wereld uit kunnen helpen.

Jullie weten gewoon wat er gebeurt is! Echt zo stom dat sommige mensen zoveel aandacht dan trekken door het verhaal wilder te maken..

Sterkte aan iedereen, ecth iedereen die hier mee te maken had!

ArianneF

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 11:44

heel veel sterkte

Elisabeth007

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 13:28

alle mensen, dat zoiets kan gebeuren op een gezellig strandritje..
heel erg veel sterkte... Vriendjes zijn?
en laat die mensen maar, die weten niet hoeveel verdriet je van zoiets krijg....

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 14:49

Wat vreselijk!
Heel veel strekte!

MaRcIaNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 17:52

vreselijk zeg,
chantal en kelly trek jullie niets van die verhalen aan!
hoe mensen het soms in hun hoofd halen om zulke dingen te verzinnen Boos! .
dat is gewoon ziek.

ik wens de eigenaar en jullie veel sterkte!!!

Ibalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 18:46

Wat een leuke dag had moeten worden....
Wat verschrikkelijk voor jullie allemaal om dit mee te moeten maken.

Gelukkig was je niet alleen.
Veel sterkte!

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 19:23

allemachtig wat vreselijk!!
arm paard,arme jij,wat zul je geschrokken zijn!
gelukkig heb je zelf niets.....

zandhapper

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 21:11

allereerst veel sterkte toegewenst!

het is verschrikkelijk wat jullie overkomen is, en wat betreft die wilde verhalen: je mag toch ook best eens flink galopperen en als het dan fout gaat is het ook gewoon domme pech. Zolang je zelf weet dat je op een veilig stuk rijdt en je paard niet eindeloos door laat rennen terwijl hij moe is, maakt het niets uit.

een ongeluk kan altijd gebeuren en zit in een klein hoekje en de beste stuurlui staan op de grond he.

sterkte!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 21:12

Zandhapper, punt is juist dat dit in stap gebeurde terwijl de wilde verhalen er nu iets anders van maken Haha!.

Mitnait

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 21:21

Sterkte! Wat erg voor jullie.....

roylinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 22:37

denk dat hier maar één woord voor is; Gruwlijk Huilen

Heeeel veel sterkte,....
Ach gut

kamatz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 05:44

Dit is gewoon ronduit verschrikkelijk Verdrietig
Je verwacht nooit dat dit gebeurd met een paard die je kent...maar helaas is dat wel gebeurd.
Ik wil de verzorgsters, diegene die erbij waren en ook de eigenaresse heel veel sterkte wensen om dit ongelofelijke verlies een plekje te kunnen geven Ach gut .

Groetjes pammie.

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 10:09

onwijs veel sterkte kelly en chantal...
gecondoleerd met grote verlies Ach gut
en laat die verhalen maar gaan zolang jezelf maar de echte waarheid weet.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 10:30

jezus wat erg.. dat in een klap je paard weg kan zijn.. meisje succes Ach gut

Dreeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 11:07

Wat vreselijk dit, zit hier met kippenvel!
Dat zo iets kan gebeuren, het is echt pure pech!
Sterkte Chantal, je moet je zelf niks verwijten het was gewoon pech.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 11:44

Wat verschrikkelijk voor jullie!! Heel veel sterkte, en ik hoop echt dat alle indianenverhalen snel uit de wereld zijn! Alsof het niet al erg genoeg is voor jullie, altijd naar dat er weer mensen zijn die dit soort verhalen verspreiden!

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 12:24

Heh, wat verschrikkelijk zeg, dat jullie dit nou net moest overkomen. Sterkte met het verlies van Lavita..

Rust in vrede Lavita!

JazzOrlando

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 12:24

Lavita, pas van boven goed op je mensen vriendinnetjes!!

Chantal voor jou een hele dikke knuffel, wat een drama dat je dit mee moet maken!