Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mirjammie schreef:Wat ik zo erg vind is dat ik nu allerlei wilde verhalen hoor van allerlei mensen op stal (en via via, je weet hoe dat gaat). Dat we keihard aan het galopperen waren enzo... Iedereen maakt het verhaal sensationeler als ze het aan een ander vertellen, dat is natuurlijk bijna altijd zo, maar maakt het niet minder erg.
Gelukkig weten we dat het echt domme pech was en Chantal er echt niks aan kon doen.
Een kleine misstap terwijl we net het water uitstapten om het strand weer af te gaan en naar huis te gaan werd Lavita fataal, ik heb er echt nooit bij stilgestaan dat zoiets kleins zulke grote gevolgen kon hebben. Echt bizar...
_tarja_ schreef:Mirjammie schreef:Wat ik zo erg vind is dat ik nu allerlei wilde verhalen hoor van allerlei mensen op stal (en via via, je weet hoe dat gaat). Dat we keihard aan het galopperen waren enzo... Iedereen maakt het verhaal sensationeler als ze het aan een ander vertellen, dat is natuurlijk bijna altijd zo, maar maakt het niet minder erg.
Gelukkig weten we dat het echt domme pech was en Chantal er echt niks aan kon doen.
Een kleine misstap terwijl we net het water uitstapten om het strand weer af te gaan en naar huis te gaan werd Lavita fataal, ik heb er echt nooit bij stilgestaan dat zoiets kleins zulke grote gevolgen kon hebben. Echt bizar...
Die wilde verhalen doen me echt zeer(en ik denk jullie ook wel), mensen beseffen niet hoeveel verdriet ze een ander aandoen door zulke verzinsels te vertellen.
Gelukkig weten wij wel beter he Mirjam...ik ben zo blij dat jullie er waren.......wij weten wat er precies geberurd is.....ik kon er echt niks aan doen.....
_tarja_ schreef:Mirjammie schreef:Wat ik zo erg vind is dat ik nu allerlei wilde verhalen hoor van allerlei mensen op stal (en via via, je weet hoe dat gaat). Dat we keihard aan het galopperen waren enzo... Iedereen maakt het verhaal sensationeler als ze het aan een ander vertellen, dat is natuurlijk bijna altijd zo, maar maakt het niet minder erg.
Die wilde verhalen doen me echt zeer(en ik denk jullie ook wel), mensen beseffen niet hoeveel verdriet ze een ander aandoen door zulke verzinsels te vertellen.
Gelukkig weten wij wel beter he Mirjam...ik ben zo blij dat jullie er waren.......wij weten wat er precies geberurd is.....ik kon er echt niks aan doen.....
Michieltje schreef:Het is echt ongelooflijk hoe sommige mensen op zoek zijn naar sensatie en daarom de meest bizare wilde verhalen rondvertellen. Ik vind dat echt respectloos en mensen hebben werkelijk geen idee hoe pijn dat doet tegenover de mensen die het is overkomen.
Zelfs als je een opmerking naar je hoofd toegesmeten krijgt van iemand die zelf met haar manegeles en manegepaarden naar datzelfde strand gaat dat je moet opletten voor drijfzand komt dan hard aan. Ze was er zelf helemaal niet bij en kan dan helemaal niet oordelen wat er gebeurd is.
Ik ben blij dat ik gisteren heel de dag op concours was. Ik heb voor mijn gevoel wel 100 keer verteld wat er die vrijdag allemaal gebeurd is. Maar heb hoop ik wel alle wilde cowboy en indianenverhalen de wereld uit kunnen helpen.