Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sophiee schreef:Zou ik niet te hard op rekenen, politie in Nederland is in 1 woord waardeloos.
Áls ze er al iets aan zouden gaan doen laten ze vast alle vertrouwelijke informatie in een laptop in een auto liggen zodat die weer gejat word.
lorenzolover schreef:wat erg dat er zulke mensen bestaan ik zou echt hele mooi wit heet worden als dit bij mijn pony gebeuren
shadowlover schreef:lorenzolover schreef:wat erg dat er zulke mensen bestaan ik zou echt hele mooi wit heet worden als dit bij mijn pony gebeuren
ik word al witheet als ze de wei openzetten, de paarden nog niet eens aanraken! Echt, wat bezield sommige mensen om met het leven van andermans dier te spelen?
Een vriendin van mij vertelde gisteren dat haar pony in de kliniek stond omdat ze bloedingen had van achteren, waarschijnlijk heeft iemand haar met een scherp voorwerp toegetakeld. Daar word je toch ziek van als je zoiets hoort?
Ik zweer het je: als er ooit iemand bij mij op de wei komt die daar helemaal niets te zoeken heeft dat die persoon dat toch echt wel duidelijk wordt gemaakt! en als ik ooit die mensen te pakken krijg die toen de wei hebben opengezet..... die mogen vrezen voor hun gezondheid.
henktennapel schreef:
Sophiee schreef:Weeer een fijn voorbeeld van de politie in Nederland.
Voetbalhooligans? Zoveel mogelijk agenten op inzetten!
2 kilometer te hard rijden? 3 agenten op je dak.
Geen legetimatie in een café? 3 uur werk en 4 politieagenten.
Moord, verkrachting, mishandeling? Misschien een x een kijkje nemen, vervolgens erachter komen dat er niet genoeg aanwijzingen zijn en hopen dat ze een x iemand op heterdaad betrappen om die trouwens vervolgens na veel te korte tijd weer vrij te laten.
Misschien een beetje overdreven dit allemaal, maar hier komt het dus wel op neer.