Opnieuw pony op gruwelijke wijze mishandeld in Drenthe

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sophiee

Berichten: 688
Geregistreerd: 11-08-05
Woonplaats: Haren, Groningen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 17:44

Zou ik niet te hard op rekenen, politie in Nederland is in 1 woord waardeloos.
Áls ze er al iets aan zouden gaan doen laten ze vast alle vertrouwelijke informatie in een laptop in een auto liggen zodat die weer gejat word.

THHIRZA

Berichten: 1505
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Nieuw-beijerland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 17:45

wat erg dat er zulke mensen bestaan ik zou echt hele mooi wit heet worden als dit bij mijn pony gebeuren

THHIRZA

Berichten: 1505
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Nieuw-beijerland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 17:45

Sophiee schreef:
Zou ik niet te hard op rekenen, politie in Nederland is in 1 woord waardeloos.
Áls ze er al iets aan zouden gaan doen laten ze vast alle vertrouwelijke informatie in een laptop in een auto liggen zodat die weer gejat word.



helemaal met je eens

Elamor
Berichten: 5176
Geregistreerd: 10-03-05

Re: Opnieuw pony op gruwelijke wijze mishandeld in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 17:48

ik zou die mensen die dat doen zelf wel willen afslachten.
sjemienee zeg! wie doet nou zo iets!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
vind dat zooo erg.
hoe triest kun je zinj

Dowski

Berichten: 2274
Geregistreerd: 14-11-04
Woonplaats: de gekste

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 17:54

lorenzolover schreef:
wat erg dat er zulke mensen bestaan ik zou echt hele mooi wit heet worden als dit bij mijn pony gebeuren


ik word al witheet als ze de wei openzetten, de paarden nog niet eens aanraken! Echt, wat bezield sommige mensen om met het leven van andermans dier te spelen?

Een vriendin van mij vertelde gisteren dat haar pony in de kliniek stond omdat ze bloedingen had van achteren, waarschijnlijk heeft iemand haar met een scherp voorwerp toegetakeld. Daar word je toch ziek van als je zoiets hoort?

Ik zweer het je: als er ooit iemand bij mij op de wei komt die daar helemaal niets te zoeken heeft dat die persoon dat toch echt wel duidelijk wordt gemaakt! en als ik ooit die mensen te pakken krijg die toen de wei hebben opengezet..... die mogen vrezen voor hun gezondheid.

henktennapel
Berichten: 218
Geregistreerd: 10-05-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 18:21

shadowlover schreef:
lorenzolover schreef:
wat erg dat er zulke mensen bestaan ik zou echt hele mooi wit heet worden als dit bij mijn pony gebeuren


ik word al witheet als ze de wei openzetten, de paarden nog niet eens aanraken! Echt, wat bezield sommige mensen om met het leven van andermans dier te spelen?

Een vriendin van mij vertelde gisteren dat haar pony in de kliniek stond omdat ze bloedingen had van achteren, waarschijnlijk heeft iemand haar met een scherp voorwerp toegetakeld. Daar word je toch ziek van als je zoiets hoort?

Ik zweer het je: als er ooit iemand bij mij op de wei komt die daar helemaal niets te zoeken heeft dat die persoon dat toch echt wel duidelijk wordt gemaakt! en als ik ooit die mensen te pakken krijg die toen de wei hebben opengezet..... die mogen vrezen voor hun gezondheid.



ben wel heel benieuwd waar dat gebeurt is.

http://www.zinloosgewelddieren.nl

Dowski

Berichten: 2274
Geregistreerd: 14-11-04
Woonplaats: de gekste

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 18:33

henktennapel schreef:
[

ben wel heel benieuwd waar dat gebeurt is.

http://www.zinloosgewelddieren.nl
[/quote]



Weet ik niet precies, omgeving Nijmegen. Ik ken haar van mijn opleiding en zijn niet echt dikke vriendinnen. Dit kwam terloops ter sprake.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 18:34

aaaaaaaa hoe ziek moet je zijn! laten ze die mensen maar net zo hard aanpakken maar dan dat ze net niet doodgaan maar alleen maar heeeeeeel veel pijn lijden de rest van hun vedere leven!

*zit nu pervecte straffen te bedenken afhankelijk van wat voorn diersoort ze gemartelt en vermoord hebben.. komt er uit dat ze die daders door zo'n dier moeten laten martelen, maar dan wel de gevaarlijke! zoals onbetrouwbare paarden f vakrens die aanvallen! dat zou nog eens een mooie staf zijn zeg! gemarteld door dieren en vervolgens nog een tijd de cel in!

jipseflips

Berichten: 97
Geregistreerd: 22-03-06

Re: Opnieuw pony op gruwelijke wijze mishandeld in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 20:35

Echt erg!!

nieziej

Berichten: 128
Geregistreerd: 28-11-05
Woonplaats: stadskanaal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 23:36

gadver wat eng dan ben je tog gestoort!!! tis nog niet eens zo ver bij mij uit de buurt stel je voor dat t je paardje is kom je sochtend ligt ie daar kan mn paardje nooit meer gerust buitenzetten

sylvia_1975
Berichten: 114
Geregistreerd: 02-01-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 08:38

hoop maar de eigenaar zijn terrein nu wat beter afschermt want als het twee keer lukt wie weet wat er dan de volgende keer weer gebeurt?

Laurine

Berichten: 1675
Geregistreerd: 01-05-05
Woonplaats: ´t Harde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 17:24

Ah bah waarom doed iemand nou zo iets ik kan daar echt niet over uit

brenpasbeau
Berichten: 3900
Geregistreerd: 24-04-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 11:17

Sophiee schreef:
Weeer een fijn voorbeeld van de politie in Nederland.
Voetbalhooligans? Zoveel mogelijk agenten op inzetten!
2 kilometer te hard rijden? 3 agenten op je dak.
Geen legetimatie in een café? 3 uur werk en 4 politieagenten.

Moord, verkrachting, mishandeling? Misschien een x een kijkje nemen, vervolgens erachter komen dat er niet genoeg aanwijzingen zijn en hopen dat ze een x iemand op heterdaad betrappen om die trouwens vervolgens na veel te korte tijd weer vrij te laten.

Misschien een beetje overdreven dit allemaal, maar hier komt het dus wel op neer.

hier ben ik het echt mee eens

zorro

Berichten: 8770
Geregistreerd: 19-02-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 16:25

Verschrikkelijk is het! Ik ben toch zo blij dat mijn paarden achter mn huis staan, en vanaf de weg niet zichtbaar zijn. Ik zet ze als ze wel zichtbaar zijn ook elke nacht weer achter ons huis. Stel je voor dat je smorgens bij je paardje komt en zoiets aantreft...

Marjon_

Berichten: 2144
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: friesland Sintjohannesga

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 16:30

op pakken dat tuig

Brennie

Berichten: 1770
Geregistreerd: 13-07-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 19:22

Mijn moeder is nadat ze dit gelezen had in de krant, eerst naar het weiland gefietst om te kijken of alle paarden in orde waren. Eigenlijk moet zo iemand een keer een hele kwaaie pony tegenkomen die hem eens flink te grazen neemt!

shillelagh

Berichten: 976
Geregistreerd: 20-02-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 16:20

de politie in nederland is waardeloos ze zeggen levenslang in de gevangenis 20 jaar later is een crimineel er weer uit.Er was laats(poos(je) geleden) ook een drachtige merrue mishandeld met messen en scherpe voorwerpen.

shillelagh

Berichten: 976
Geregistreerd: 20-02-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 16:23

ik vind dat als je een merrie of een dier of iets dergelijks mishandelt, dat wat hij dan heeft gedaan het zelfde met hemzelf gebeurt bijv. hij heeft het diet met scherpe voorwerpen mishandelt moet dat bij hem ook gebeuren. kijken hoe dat voelt hoe dat dier dan zich voelt

MyQuincy

Berichten: 226
Geregistreerd: 06-04-06

Re: Opnieuw pony op gruwelijke wijze mishandeld in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 12:15

En daarom ben ik zo bang, Quincy staat sinds kort dichter bij de weg en een fietspad, het andere weiland was te kaal en er is een nieuw fietspad aangelegd.

Weiland beter te bereiken en ik zit in de kop van overijssel en dus vlak bij de regio waar het steeds voorkomt