Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mariska_28 schreef:Zonder voor of tegen branden te zijn, vind ik het op zijn minst verwondelijk dat het verboden is.
Bij Kippen mogen de snavels afgebrand worden, biggen mogen zonder verdoving gecastreerd worden, en fokzeugen hun hele leven lang in een hok amper groter dan zijzelf gehouden worden. Mag allemaal van de wet... Maar nee paarden mogen niet gecoupeerd of gebrandmerkt worden, en als ik het goed heb willen ze stands gaan verbieden...
Nou schiet mij maar lek..
inkepink schreef:Mariska_28 schreef:Zonder voor of tegen branden te zijn, vind ik het op zijn minst verwondelijk dat het verboden is.
Bij Kippen mogen de snavels afgebrand worden, biggen mogen zonder verdoving gecastreerd worden, en fokzeugen hun hele leven lang in een hok amper groter dan zijzelf gehouden worden. Mag allemaal van de wet... Maar nee paarden mogen niet gecoupeerd of gebrandmerkt worden, en als ik het goed heb willen ze stands gaan verbieden...
Nou schiet mij maar lek..
Helemaal mee eens!!!!!!!
Mizora schreef:Idd, hoewel stands dacht ik alleen voor punten bij de KNHS.
Sisco4life schreef:Nou, ik blijf ertegen hoor!
Ik vind het gewoon sneu! Alsof we bij jou ineens iets op de huid houden waarna het blijft zitten...BAH