Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hvJ_VersaCii schreef:Ik hadt liever iemand anders zien winnen dan anky, zij wint echt alles maja , ik hou ook niet van dressuur
NonnyNancy schreef:Met Laurens was banketstaaf, aan de VIP-kant vielen erg veel glazen in 1x om terwijl hij langs reed. Het binnenkomen ging al niet vlekkeloos en toen dit nog..Hij was zóó kwaad! Als blikken konden doden waren er geen obers meer..
Wuis schreef:Ben ik nou de enige die Warum Nicht echt niks vindt??
Pff ik vind er echt niks aan, dat hele paard niet!
Dan vind ik Sunrise bijv. 10x mooier, en mooier bewegen.
Bettine schreef:Wuis schreef:Ben ik nou de enige die Warum Nicht echt niks vindt??
Pff ik vind er echt niks aan, dat hele paard niet!
Dan vind ik Sunrise bijv. 10x mooier, en mooier bewegen.
Nee ben er ook niet stuk van. Veel te grote lange slappe lummel.
Vind het zonder meer knap wat ze eruit haalt!
Maar Sunrise heeft nou ook niet bepaald het mooiste type hoor...
hvJ_VersaCii schreef:Ik hadt liever iemand anders zien winnen dan anky, zij wint echt alles maja , ik hou ook niet van dressuur
peanutbutter schreef:Ik vind Warum Nicht absoluut niet lomp. Hij is groot en hij jong, maar hij is wel lichtvoetig. En hij beweegt juist fantastisch.
Zo verruimen!! Dat deed sunrise of lingh of briar echt niet hoor.
Maar ook de stap. Ruim en zuiver.
Citaat:Over van Lieren:
Excuses voor Van Lieren
Chris van Dam, directeur van Jumping Amsterdam, bood na de wereldbekerfinale dressuur van zaterdag zijn excuses aan bij Laurens van Lieren. De Zweeuwse ruiter werd met zijn paard Hexagon's Ollright uit balans gebracht door geluiden uit het horeca-deel van de RAI.
"We proberen alles te controleren", zei Van Dam. "Helaas lukt dat niet altijd. We hebben hier 350 mensen aan het werk en dan kan er weleens iets misgaan. Het is heel vervelend dat zoiets net gebeurt tijdens de kur van een deelnemer."
Van Lieren, uiteindelijk geeindigd als zevende, betreurde de gang van zaken eveneens. "Kennelijk viel ineens van alles om. Ik schrok daarvan en mijn paard eveneens."
"Toch had ik graag gezien dat we deze tegenslag sneller hadden verwerkt", vervolgde de ruiter. "Daarom zeg ik dat we vooral onszelf moeten verbeteren. Dat neemt niet weg dat het heel vervelend is dat zoiets gebeurt bij een finale van de wereldbeker."
Bron: ANP