fjordnina: idd, denk dat hij naar het buitenland gaat. Ik denk als rijdier ofzo. Ze hebben die andere 2 niet meegenomen, die waren best klein zeg maar. Dit is al een kleine E. Maar ik kan er ook totaal naast zitten.
Jeetje, echt heeeeeel veel sterkte. wat bestaan er ook een stelletje *** mensen!! Ik zal kijken of ik op rijverenigingen hieri n de buurt die flyer van je kan op hangen, als je wil moet je me dan maar een e-mail sturen/ op msn toe voegen of me PB-en! Nogmaals heel veel stertke!
Chingyi, misschien is het ook weer niet verstandig om alles wat je ondertussen hebt ondernomen op bokt te zetten (zoals ......) Stel de dieven lezen mee op bokt, dan weten ze dat ze niet op die ad moeten reageren.
Ik las het net ook op het mini paarden forum. ik dacht marcus.... van wie is die ook alweer.. van jou dus! ik hoop echt dat hij terug komt! dit is gewoon niet normaal dat mensen zoiets doen!
ik zal wel beetje hier rondkijken... veel sterkte voor je... ik zou ook helemaal kapot zijn als t bij mij zou gebeuren suc6 ik hoop dat je m snel weer vind..
En misschien een beetje ver gezocht en pijnlijk idee, maar misschien zou je ook wat slachthuizen een foto + signalement van je pony kunnen geven.. Je weet het nooit..
wat erg!! super gaaf dat het op de voorpagina is gezet de eerste tijd heb je de meeste kans op het vinden denk ik!! dit soort dingen zijn echt niet normaal, té erg
alle sterkte gewenst en alle succes met zoeken.......