Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sjakie schreef:imker schreef:Ben ik dan de enige die de nieuwe indeling niets vind? Nu moet je echt vanalles doorspitten, van forum naar subforum en ga zo maar verder. Sorry, maar ik vind het er niet overzichtelijker op geworden...
nee ik vind het er ook beroerd uit zien. De overzichtelijkheid is ver te zoeken. Er was al veel moeite om een topic op de juiste plek te zetten, maar vraag me af of dit nu beter zal worden![]()
Nee sorry vind dit echt helemaal niks
xxyvjuhxx schreef:Waar is Verslag van de dag gebleven
BartVB schreef:Er zijn fora verdwenen, waarom is dat?
Fotofun is opgeheven omdat dit niets met paarden te maken had en weinig toevoegde. VvdD is samengegaan met Paardenpraat, omdat het onderscheid ook niet altijd helder was.
calimerofoxy schreef:Het is wel wennen. Mag ik misschien vragen wat "Ban user " inhoud?
nielsd schreef:BartVB schreef:[b]
Er is vanaf nu dus ook de mogelijkheid om een nieuw subforum aan te vragen (voorlopig uitsluitend op paardengebied), de voorwaarden daarvoor vind je momenteel nog Hier.
als ik op hier druk, heb ik geen toestemming om het forum te bekijken
BartVB schreef:Overigens is 1 van de redenen dat het aantal forums flink uitgebreid wordt dat nu iets van 50% van de interessante posts in de HK terecht komen omdat daar b.v. mede endurance ruiters zitten. Dat is nu niet meer (of iig minder) nodig omdat er nu b.v. een Endurance forum is. Hierdoor zou alles een stuk overzichtelijker moeten worden want de HK is leuk maar eignelijk alleen als je die topics dagelijks volgt en je niet op zoek bent naar informatie maar vooral wat wilt kletsen.