Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amondi schreef:
AnneB schreef:Heb net nog even de kür van Laurens terug gekeken en ik kan gewoon niet geloven dat Anky bijna 10% hoger heeft gereden.
Naar mijn mening is 't dan wel duidelijk dat ze (zwaar) overgewaardeerd is...
Lisjuh87 schreef:Stond ook verbaasd door het gigantiche verschil anky 87, edward 82. Had echt gevoel dat het de naam was....
gabyfedde schreef:Het eerste halthouden was prima, maar voor het tweede halthouden had ze in de B toch zeker wel een 4 gehad, als het niet lager was.
Josefien schreef:ik heb een stukje film gemaakt ! zal dalijk even uploaden
Sjoert schreef:gabyfedde schreef:Het eerste halthouden was prima, maar voor het tweede halthouden had ze in de B toch zeker wel een 4 gehad, als het niet lager was.
Die 4 die ze krijgt in de proef weegt echt niet op tegen de 9'ens die ze krijgt voor de piaffe en de passage. Die punten tellen ook nog eens dubbel als je het mij vraagt.
Overigens vond ik Anky, zoals volgens mij iedereen, de terechte winnaar. Ik vond het echt een mooie rustige proef.
Waarom afkraken, dat is het makkelijkste dat er is.
mistral schreef:AnneB schreef:Heb net nog even de kür van Laurens terug gekeken en ik kan gewoon niet geloven dat Anky bijna 10% hoger heeft gereden.
Naar mijn mening is 't dan wel duidelijk dat ze (zwaar) overgewaardeerd is...
Ik denk het niet!!
Anky is een echte top sporter en weet hoe ze een strakke proef neer moet zetten. (heeft ze al met meerdere paarden bewezen)
Laurens komt net om het hoekje kijken.
Bettine schreef:Sterker nog: die 4 krijgt ze niet eens, want in de GP kür wordt er geen cijfer gegeven voor het halthouden.