Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jacqie70 schreef:Ik heb het verhaal zo'n beetje uit de eerste hand, want een vriendin van mij reed de trailer. enz
paardenmaf schreef:jacqie70 schreef:Ik heb het verhaal zo'n beetje uit de eerste hand, want een vriendin van mij reed de trailer. enz
Jacqie70 uit je verhaal begrijp ik dat hij er pas is uitgesprongen toen ze stilstonden met de trailer en hem probeerde overeind te krijgen?
Dan kan ik dat idd wel begrijpen!
Op de foto te zien is het een normale degelijke trailer.
Overigens een kennis van mij heeft een mega grote fries die het ook voor elkaar heeft gekregen om voorovergekieperd over de stang te vallen terwijl hij goed vast stond en ook de achterstang zo goed als strak tegen zijn kontje zat. Hij wordt altijd extra gechekt voordat ze gaan rijden omdat de held op sokken erg zenuwachtig is en heel lang angst had om uberhaupt een trailer in te lopen! Je weet idd nooit wat paarden in paniek doen....
jacqie70 schreef:enneeeh, Siepelemoon, moet jij niet lekker op je eigen forum blijven haha
siepelemoon schreef:jacqie70 schreef:enneeeh, Siepelemoon, moet jij niet lekker op je eigen forum blijven haha
Ik ga weer snel terug naar mijn eigen forum.......maar ik "moest" hier even op reageren omdat er allemaal vreemde verhalen over rond gingen en ik even uit de wereld wilde helpen dat het paard dus niet gesprongen is ( wat je volgens mij ook niet overleefd op de snelweg) en dat het geen nalatigheid was !!!