Waarom wordt zoiets nu ook niet gezegd over LDR door bepaalde personen?
Ik vind dat er veel te veel zout op slakken wordt gelegd. Overal waar paarden bereden worden, worden er fouten gemaakt door (slecht) voorbeeld. Zo wilde ik vroeger als ponykind net zo rijden als mijn instructrice: zo mooi die handen hoog
Want ik dacht dat het zo hoorde. Maar in de les zei ze wat anders. Zo verwarrend. Met schade en schande weet ik nu beter. Simpelweg door me niet alleen in de materie te verdiepen maar ook door ervaring op te doen en bepaalde dingen onder begeleiding te doen. Gelukkig kreeg ik ook de kans daartoe en bleef ik ook objectief. Ook al was ik het met bepaalde dingen niet eens, toch kan je er weer van leren. Helaas ontbreekt de objectiviteit bij sommige personen.En dat is jammer... heel jammer...
, maar da's dan toch iets voor een ander topic 

. Er is inderdaad maar 1 Salinero en 1 Anky. En toch laten ze veelvuldig blijken -het systeem- toepasbaar te maken voor derden. Als er indeze 1 is die het goed zou uitvoeren kan/mag het dan wel geexploiteerd worden als nieuwe -rijmethode?- Daar gaat het mijnsinziens al fout, want uiteindelijk draaid het dus toch om de commercie.