ik dacht namelijk al dat het een buitenlander was
(ik kijk namelijk ook vaak naar dat misdaad programma van Peter R de vries.
en dat zijn het merendeel allemaal buitenlanders ( donkere mensen)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar ik zag in de reactie van knorretje staan van "die buitenlanders ook
"
pff... opsluiten dit soort mensen!!! knorretjuh schreef:oow ok.
ik dacht namelijk al dat het een buitenlander was
(ik kijk namelijk ook vaak naar dat misdaad programma van Peter R de vries.
en dat zijn het merendeel allemaal buitenlanders ( donkere mensen)
dat is het hem nou juist... het merendeel is, dus zal dit wel weer??? die vlieger gaat niet altijd op...
maar zoals ik al zei... je kunt pas oordelen als de dader gepakt en bekend gemaakt is
Sammie schreef:Ik had die vent keihard met mijn zweep gemept. Stelletje achterlijke ramdebielen!

Silvaantje schreef:Sammie schreef:Ik had die vent keihard met mijn zweep gemept. Stelletje achterlijke ramdebielen!
ja,moet je wel een zweep bij je hebben.. ik rijd altijd zonder zweep ed..
vreselijk zeg!
BeNGeL schreef:dit is niet best ...
ik heb daar regelmatig met mijn hond gelopen ik moet er niet aandenken dat ik die vent tegen gekomen was...
Wendel er is wel onderzoek gedaan hoor want mijn toenmalige schoonbroer moest wangslijm afstaan omdat hij Marianne heeft gekend (heel lang terug)
bokkertje schreef:denk ook dat de dader in de buurt woont, aangezien dit eigenlijk al de 3e x in zeer korte tijd is... hoop dat ze hem pakken (en het zou zeker mooi zijn als dit dezelfde dader is als van marianne vaatstra) het zou te mooi voor woorden zijn natuurlijk...
zei net ook al tegen een vriendin... de schuld aan een azc-er geven is erg gemakkelijk, maar niet altijd eerlijk!!!
*@ knorretje je wilt niet weten hoeveel mensen zich ook nu weer bezig houden met deze zaak... een verkrachting laten ze niet zomaar gaan (hier in de buurt teminste niet!)
knorretjuh schreef:misschien ligt het aan mij, maar als je de politie nodig hebt voor belangrijkere dingen zoals dit.
luisteren ze niet eens naar.
heb je ze niet nodig dan zijn ze er als de kippen bij![]()
maar dat kan aan mij liggen.

Citaat:
Ja, dat snap ik ook wel... Maar ik vraag me gewoon af hoe 1 iemand, een meisje van een paard kan aftrekken. Dat meisje zit sws al hoger dan die man, en dat paard blijft ook niet rustig staan lijkt me. Daarbij raak je niet snel je balans kwijt. Maar goed, misschien moet er eens een cursus zelfverdediging te paard uitgevonden worden.