Meisje van paard getrokken en verkracht..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ketaki

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 20:36

oow ok.
ik dacht namelijk al dat het een buitenlander was
(ik kijk namelijk ook vaak naar dat misdaad programma van Peter R de vries.
en dat zijn het merendeel allemaal buitenlanders ( donkere mensen)

bokkertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 20:38

nee dat heb ik ook niet gezegd... maar ik zag in de reactie van knorretje staan van "die buitenlanders ook "
daar doelde ik meer op... heb er namelijk nogal een hekel aan als er meteen dingen op buitenlanders afgeschoven worden, zonder dat ze het zeker weten...

hoop echt dat ze hem snel pakken! helemaal nu ik lees dat die andere 2 meiskes dezelfde omschrijving van de man gaven...
desnoods zoek ik hem zelf pff... opsluiten dit soort mensen!!!

Naatus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 20:39

....en daarom mensen, altijd een zweep mee!!! het liefst zo lang mogelijk zodat je um flink voor z'n fl*kker kan slaan! ben blij dat ik een schrikachtig paard heb :-j Bij het minste geringste spurt ze weg haha

bokkertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 20:39

knorretjuh schreef:
oow ok.
ik dacht namelijk al dat het een buitenlander was
(ik kijk namelijk ook vaak naar dat misdaad programma van Peter R de vries.
en dat zijn het merendeel allemaal buitenlanders ( donkere mensen)

haha knorretje dat is het hem nou juist... het merendeel is, dus zal dit wel weer??? die vlieger gaat niet altijd op...
niet aanvallend bedoeld dit allemaal hoor maar zoals ik al zei... je kunt pas oordelen als de dader gepakt en bekend gemaakt is

Dreamer_S

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 20:40

Sammie schreef:
Ik had die vent keihard met mijn zweep gemept. Stelletje achterlijke ramdebielen!

ja,moet je wel een zweep bij je hebben.. ik rijd altijd zonder zweep ed..
vreselijk zeg!

Wendel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 20:41

deze fout werd ook gemaakt bij de zaak van marianne vaatstra. Iedereen wees naar het asielzoekercentrum. En zijn fouten gemaakt door de politie door zich alleen daar op te focussen, en de echte dader ging vrij uit.
Peter r de vries heeft gepleit voor een groot schalig dna onderzoek bij de bewoners van de omgeving maar werd door de rechtbank afgewezen door de teveel aan kosten. Hopen gaan ze dat nu wel doen en daar misschien de dader van marianne en deze meid uit te voorschijn toveren.
Want reken er op dat de dader hier dicht bij woont . Ik ben hier heilig van overtuigt

Jokonootje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 20:45

dit is niet best ...
ik heb daar regelmatig met mijn hond gelopen ik moet er niet aandenken dat ik die vent tegen gekomen was...

Wendel er is wel onderzoek gedaan hoor want mijn toenmalige schoonbroer moest wangslijm afstaan omdat hij Marianne heeft gekend (heel lang terug)

Ketaki

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 20:45

misschien ligt het aan mij, maar als je de politie nodig hebt voor belangrijkere dingen zoals dit.
luisteren ze niet eens naar.
heb je ze niet nodig dan zijn ze er als de kippen bij
maar dat kan aan mij liggen.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 20:46

Oh brr ik moet er niet aan denken...sommige mensen

bokkertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 20:46

denk ook dat de dader in de buurt woont, aangezien dit eigenlijk al de 3e x in zeer korte tijd is... hoop dat ze hem pakken (en het zou zeker mooi zijn als dit dezelfde dader is als van marianne vaatstra) het zou te mooi voor woorden zijn natuurlijk...

zei net ook al tegen een vriendin... de schuld aan een azc-er geven is erg gemakkelijk, maar niet altijd eerlijk!!!

*@ knorretje je wilt niet weten hoeveel mensen zich ook nu weer bezig houden met deze zaak... een verkrachting laten ze niet zomaar gaan (hier in de buurt teminste niet!)

_Elise

Re: Meisje van paard getrokken en verkracht..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 20:47

je moet echt gestoord zijn omdat te kunnen doen..
nou het is hier wel een eindje van weg maar toch ik ben ook 13 nou lekker is dat geen buiterit dus alleen meer...
dat dat meisje heeft aangebelt is harstikke goed maar dan klinkt het wel een beetje raar mevrouw ik ben verkracht in huilen zeggen dat vind ik al knap dat je dat kan zeggen...
nou ik hoop niet dat het vaker voor gaat komen
groetjes elise

sientjuh89

ja echt vet erg.. is hier niet zo heel ver vandaan
staat ook op www.waldnet.nl

Sammie

Re:

Silvaantje schreef:
Sammie schreef:
Ik had die vent keihard met mijn zweep gemept. Stelletje achterlijke ramdebielen!

ja,moet je wel een zweep bij je hebben.. ik rijd altijd zonder zweep ed..
vreselijk zeg!

Ik dus altijd wel
vandaar dat er staat ik had

BabsieJana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 20:49

damn!
dit is echt erg..!!
echt je kan nergens meer veilig over straat..
wordt er ook niet goed van..

ponymeid1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 20:50

Ik open dit topic, en hoor 't tegelijkertijd op tv.. Sjongejonge

_Anouck

Re:

ik hoor nu net op tv dat het vanaaf op hart van nederland is!

Wendel

Re:

BeNGeL schreef:
dit is niet best ...
ik heb daar regelmatig met mijn hond gelopen ik moet er niet aandenken dat ik die vent tegen gekomen was...

Wendel er is wel onderzoek gedaan hoor want mijn toenmalige schoonbroer moest wangslijm afstaan omdat hij Marianne heeft gekend (heel lang terug)

Ik weet uit vertrouwbare bronnen dat er inderdaad van de mensen in de omgeving wangslijm moest afstaan maar Peter R de vries pleite ook voor het dna van de omliggende dorpen. Buitenpost Kollum Zwaagwesteinde Twijzelerheide noem maar op. Dat is toen niet door gegaan om de reden dat het gewoon te duur is. Dat bedoelde ik er mee te zeggen

Ketaki

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 20:54

bokkertje schreef:
denk ook dat de dader in de buurt woont, aangezien dit eigenlijk al de 3e x in zeer korte tijd is... hoop dat ze hem pakken (en het zou zeker mooi zijn als dit dezelfde dader is als van marianne vaatstra) het zou te mooi voor woorden zijn natuurlijk...

zei net ook al tegen een vriendin... de schuld aan een azc-er geven is erg gemakkelijk, maar niet altijd eerlijk!!!

*@ knorretje je wilt niet weten hoeveel mensen zich ook nu weer bezig houden met deze zaak... een verkrachting laten ze niet zomaar gaan (hier in de buurt teminste niet!)

dat is waar bokkertje.
maar valt me wel op dat als er dit soort dingen zijn de politie nooit in de buurt is
en als je ze niet nodig hebt dat ze er altijd zijn.
en hoop idd dat ze de dader kunnen vinden.
*ik leef heel erg met dat 13jarige meisje mee*
ZOIETS doe je gewoon niet

Wendel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 20:56

Bokkertje waar woon jij als ik vragen mag je mag me ook pmen. Ik woon namelijk ook dicht in de omgeving. En nee zet het ook niet op de site

Nannes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 20:59

knorretjuh schreef:
misschien ligt het aan mij, maar als je de politie nodig hebt voor belangrijkere dingen zoals dit.
luisteren ze niet eens naar.
heb je ze niet nodig dan zijn ze er als de kippen bij
maar dat kan aan mij liggen.

mee eens, toen ons haantje een keertje kuukelde kwam er de volgende dag meteen politie van hij moet binnen 3 weken weg anders komen we hem met geweld halen
En nu is er bij ons in de buurt een opvangcentrum voor drugsverslaafden en die gasten hangen daar maar rond, vlakbij een park met speelplaats waar veel kinderen, ouderen en hondenuitlaters komen. En als je dan keer op keer nageroepen en geachtervolgd word door die gasten, dan noemt de politie dat een incidentje. Sorry hoor, maar waar gaan we naartoe met deze wereld.

janinetjjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 21:00

Wéér in die hoek van friesland..
Waar Marjanne Vaatstra ook is...

VRESELIJKK.. EN dat HIER..

Vreselijk..
Ik zou met mn zweep gaan slaan en weg draven..
Maarja.. je weet niet wat er is gebeurd..

blackheart

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 21:08

Citaat:

Ja, dat snap ik ook wel... Maar ik vraag me gewoon af hoe 1 iemand, een meisje van een paard kan aftrekken. Dat meisje zit sws al hoger dan die man, en dat paard blijft ook niet rustig staan lijkt me. Daarbij raak je niet snel je balans kwijt. Maar goed, misschien moet er eens een cursus zelfverdediging te paard uitgevonden worden.

Misschien vroeg die man haar wel iets, de weg ofzo? Dat ze stopte om het uit te leggen, en dat die man haar er zo vanaf sleurde, en ondertussen de teugels vast had ofzo?
En misschien zat ze ook nog op een pony?

Ik vind het iig verschrikkelijk wat er is gebeurd, dat meisje is getekend voor het leven!
Zo jong nog, 13 jaar dat is een leeftijd dat je volop in de groei bent, en je vaak nog wat schaamt voor je lichaam wat zich volop ontwikkeld, en nu moeten er natuurlijk ook allemaal onderzoeken op haar worden gedaan in het ziekenhuis. Heel genant voor haar! Ik wens haar super veel sterkte.

Je bent ook nergens meer veilig

Wendel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 21:15

had ook gehoord dat hij een mes bij zich had. Weet iemand daar iets meer over?

blackheart

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 21:17

Ja hij had idd een mes bij zich.

Mijn vader is ook met het onderzoek bezig (zit nl. bij de politie) daar weet ik het van dat ie een mes bij zich had

Wendel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 21:21

mijn pa hoeft gelukkig niet Zit ook bij de politie. Mmmm wereldje word erg klein nu.