Serano Gold naar Edward Gal

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lovelynutia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 14:28

goed bewegend paad de amazone is inderdaad wat minder maar misschien was ze gewoon zenuwachtig

ShirleyA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 15:04

Eleonoor schreef:
Tjonge jonge, omdat Kennedy momenteel door gezondheidsproblemen niet wordt uitgebracht is dat gelijk door Gal veroorzaakt?? Lekker makkelijk concluderen en het is weer bokt op zijn smalst. Elke ruiter op dit niveau zal niet trainen op zijn liefste manier, niet een! Maar om daarmee gelijk te concluderen dat je een paard verrot rijdt? Wat dacht je van de gros basisruiters waar toch met grote regelmaat hoefkatrol wordt geconstateerd door slecht rijden? Daar hoor je dan nooit wat van.

Ben benieuwd hoe die Serano gaat lopen onder Edward en wanneer we hem in de ring gaan zien.

Ho ho mijn paard heeft ook hkO dat wil niet zeggen dat ik slecht ben voor mijn paard hoor of dat ik m verrot rijd.
Voel me niet aangevallen hoor want ik snap je strekking wel. Ook bij ons recreatie ruiters (wat de meeste v ons toch zijn) doen ook wel eens iets onaardiger tegen ons paard, wat ons niet meteen slecht maakt....

magic_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 15:19

lovelynutia schreef:
goed bewegend paad de amazone is inderdaad wat minder maar misschien was ze gewoon zenuwachtig

mja dat kan, maar op de foto rijd ze ook zo
Ze is gewoon te lang voor dat paard
Nee ik ben zeer benieuwd hoe ie het onder Edward gaat doen!

Sullie97

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 12:16

Wat een beauty is die Serano. Heel gaaf dat ie door Edward Gal gereden wordt!

sandradeboer

Re: Serano Gold naar Edward Gal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 15:22

Waar is Serano Gold eigenlijk gebleven? Rijdt Edward hem nog? Is hij overigens ooit gestart geweest en wat waren in Nederland hierin zijn prestaties?

Anoniem

Re: Serano Gold naar Edward Gal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 17:21

Dit is een 2 jaar oud topic, dus als je dat wilt weten kan je de vraag beter elders op Bokt stellen of het via Google uitzoeken Lachen

Hier een slotje.