Meisje komt om na val van paard

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lianne007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 14:26

wat verschrikkelijk zeg,ik ben er gewoon stil van..
aan haar familie,vrienden,clubgenoten heel veel sterkte gewenst.
zo komen de risico's van het paardrijden wel weer even heel dichtbij.

lindsy

Re: Meisje komt om na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 14:40

wat erg
Ik zou niet meer zonder paarden kunnen, Maar hier word je idd wel even stil van.
Ik heb ook al enkele keren een ongeluk gehad met mijn paarden, maar ik hoop toch dat ik dit nooit hoef mee te maken.
Ik wens ook iedereen die haar kende zeer veel sterkte toe.. Het is idd verschrikkelijk om een kind te verliezen. Het meisje deed dit wss met hart en ziel.Maar op zo'n momment gaat er volgens mij vanalles door je hoofd.
Ik heb al 2 keer een hoef op mijn voorhoofd gekregen, en dus al 2keer een gebroken neus. Het eerste paard, deed het met opzet, en met het 2de paard was het per ongeluk. Maar toch.. Ik heb geen 1 van beide paarden gehouden. Je houd er toch iets aan over..

R.I.P Hester..

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 14:42

Brrrr. Het zal je kind maar zijn. Ik zit even stil met kippenvel achter de PC. Heel veel sterkte toegewenst aan alle betrokkenen om dit zware verlies een plaats te kunnen geven.

Applelove

Woonplaats: Kapsone's..? Hoe bedoel je..? Het is gewoon een feit dat IK beter ben dan JIJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 14:49

neem het haar niet kwalijk. Maar dit had natuurlijk wel een beetje vorkomen kunnen worden...Maarja het is en blijft de vraag wat de situatie was en of ze wel echt aan de teugels heeft getrokken.....ze had er bijvoorbeeld ook af kunnen springen. Je weet het nooit en we zullen het ook nooit weten wat er gebeurt is omdat we er zelf niet bij waren....

ushi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 14:57

Echt vreselijk! Heb ik toch enorm geluk gehad afgelopen zomer. Wil familie kenissen, vrienden en iedereen die er bij was etc. veel sterkte wensen!

IloveShets

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 14:57

Ik ben wat wijzer geworden en heb goede vriendin van Hester gesproken.

Ze reed op een paard van een ander. Niet op de manege, maar in een bak bij iemand thuis. Het paard stijgerde en klapte achterover. Zij lag eronder. Er kwam overal bloed uit(mond enz.) en is met spoed meegenomen met ambulance. Ze is in het ziekenhuis overleden. Haar moeder was er bij toen het gebeurde.

Vriendin is erg overstuur, vandaag was er wedstrijd in Hierden(waar Hester ook aan mee zou doen) en daar is met een lintje gereden voor Hester.

marijkuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 15:00

hier word je echt stil van! sterkte voor familie en bekenden!!

ook ik ben een keer met mijn paard achterover geklapt, je weet op dat moment helemaal niet wat je overkomt, als je paard echt hoog stijgert, als je paard een klein beetje stijgert is het nog makkelijk om naar voren te gaan zitten maar als je paard goed recht op staat dan is het niet meer zo simpel om naar voren te gaan zitten..
omdat het in zon korte tijd gebeurt...
en als het paard ook zijn evenwicht verliest doordat het te hoog omhoog komt dan is er geen houden meer aan!!

R.I.P HESTER!!

IloveShets

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 15:06

Ronacino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 15:19

OH wat erg wij hoorde de ambulance die daar heen ging echt zooo erg... ben een maand terug ook over de kop gevlogen en paard rolde net met me mee is gelukkig alleen met hersenschudding afgelopen ben je adn wel heel dankbaar voor als je dit leest echt heel veel sterkte .. aan de mensen die haar kennene

RodaniaJaman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 15:32

woorden schieten toch wel erg tekort. Veel sterkte voor familie vrienden en mensen die haar kenden uit de paardenwereld. ik persoonlijk ken haar niet maar leef toch met jullie mee! STERKTE

DromenLies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 15:39

het is verschrikkelijk om iemand te verliezen in je omgeving door een ongeluk waar niemand wat aan kan doen

Alle betrokkenen gecondoleerd en sterkte toegewenst

2misty2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 15:39

Dit is echt heel erg!Ik wil ook iedereen sterkte wensen.
Even nog een aanvulling op het aan de teugels trekken.Toevallig had ik van de week les en kwam het paard ook omhoog.Mijn reactie was dat ik aan de teugels trok terwijl ik dat niet moet doen.Gelukkig steigerde die niet hoog maar op zo n moment is dat je reactie en die is erg fout.Ik hoop het ook nooit mee te maken...sterkte iedereen!En rust in vrede Hester.

gucci_girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 15:43

jezus wat verschrikkelijk! de koude rillingen schieten door me lijf! sterkte en gocondoleerd voor degene die haar kende

fairygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 16:01

dat is echt geen goei reklaam voor de manège!
maar ze zulle toch wel iets moete voorzien vind ik dat dit niet meer gebeurt, bv de paarden nog tammer maken dat ze niet rap schrikken of zo kweenie hoe je dat zegt maar euhm, toch moete ze dringend hier iets tege doen!
arme meid...

IloveShets

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 16:03

Nogmaals, het was niet op een manege, maar bij mensen in een bak thuis. Ze reed een paard voor iemand anders(naam noem ik niet), niet haar eigen pony.

Concorde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 16:11

Ik hoorde het vanochtend, omdat het paard waar ze onder is gekomen direct moest worden verkocht (komt dus van de eigenaar, dus ja, ik weet bij wie het is gebeurd, en het is geen manege, maar dat hoeft hier verder niet bij). Het meisje zou het paard idd teveel in de mond hebben gezeten, en toen het stijgerde klapte het gelijk om. Ze reed daar normaal pony, en het paard was ook goed onder het zadel, dus daar kon ze ook wel even op... Echt een ontzettend rotverhaal...
En al die dingen over 'geen reclame voor de manege'. het blijven levende wezens waar je mee werkt he, en een ongeluk zit in een klein hoekje. daarnaast was dit dus geen manege.

Garmana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 16:18

tja zo kan je het ook zien...

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 16:19

Ik krijg het er ook koud van zeg...vreselijk wat er gebeurd is...en dat op zo'n jonge leeftijd...hoe het gebeurd is maakt niet uit...het is gebeurd...toch erg triest...en de manege heeft er idd niets mee te maken...het is hard maar zulke dingen kunnen gebeuren als je paardrijd...bij ons rijd je ook op eigen risico...maar feit blijft dat je zoiets niet ziet aankomen...het is letterlijk verpletterend....

May Her dreams In Life, Come True In The Heavens...

puccalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 16:19

Wat erg om zo jong al dood te gaan, veel sterkte aan de familie, vrienden en kennissen van Hester. Hester R.I.P.

sharonaollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 17:03

Jeetje wat erg.Iedereen heel veel sterkte en gecondeleerd.Die haar kennen.
Erg raar om die foto´s van dat meisje te zien.Het idee dat ze .....
En ook erg van die eigenaar van wie dat paard is...

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 17:04

Jeetje wat vreselijk...
Heel veel sterkte voor de nabestaanden!

chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 17:06

Verschrikkelijk triest

Sterkte voor de nabestaanden !

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 17:10

Vreselijk !! Voor iedereen .. maar 2e ongeval in 1 maand in zelfde manege .. lijkt me niet echt goeie reclame ..

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 17:26

Applelove schreef:
neem het haar niet kwalijk.

Maar dit had natuurlijk wel een beetje vorkomen kunnen worden

...Maarja het is en blijft de vraag wat de situatie was en of ze wel echt aan de teugels heeft getrokken.....ze had er bijvoorbeeld ook af kunnen springen. Je weet het nooit en we zullen het ook nooit weten wat er gebeurt is omdat we er zelf niet bij waren....

Juist daarom is jouw opmerking dat het natuurlijk ( ) voorkomen had kunnen worden niet gepast op zo'n moment als dit....

Heel veel sterkte voor iedereen die haar kende....
Ook nog met een paard van een ander gebeurd, die zal zich ook onwijs rot voelen, voor iedereen een

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 17:29

16 jaar, ongelovelijk..
veel sterkte voor de manege

en 2x in een maand bij dezelfde manege? knap ..