Seksuele frustratie leidde tot moord

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

pandabeertje

Re: Seksuele frustratie leidde tot moord

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 15:25

Weer zo'n typische TBS blunder.
Het gaat lekker met al die loslopende exTBSers zo.
Ik mag hopen dat ze er nou echt eens wat aan gaan doen want dit kan zo toch niet langer.

Volgens mij hebben ze TBS niet uitgevonden om gestoorde gekken los te laten. En als je ze dan vrijlaat als ze weer oke zouden zijn dan ook wat beter toezicht houden.

Levenslang zou voor dit soort gevallen echt de enige mogelijkheid zijn.
En dan ook echt tot aan de dood.

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 18:07

Jammer dat zo iemand nog moet blijven leven, als t aan mij lag dan kreeg die een spuitje en hoppa weg ermee, vuile klootzak

Perlina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 19:42

FreiaLover schreef:
Normaal gesproken is levenslang 20 jaar...
En daar gaat dan nog aftrek af wegens goed gedrag meestal...
Maar het KAN in Nederland ook zo zijn dat je ècht levenslang krijgt...
(...)

Hoe kom je daar toch bij, levenslang = tot de dood

Climax

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 19:44

In theorie is dat wel zo, maar in de praktijk staan die eikels altijd weer voortijdig op straat

yvonnepuntnl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 19:45

bakstertje schreef:
argh ik kan hier zo boos om worden.. als ik die vent ooit ergens tegenkom dan snij ik zijn zaakje er eens af met een super bot mes.. lekker pijnlijk.. en daarna laat ik hem lekker dood bloeden.. of in een wei met wilde paarden zodat die beesten ook nog eens lekker op hem kunnen uitleven..

Bah, wat een enge reacties hier. Als je zo reageert ben je toch geen haar beter. Die man is inderdaad letterlijk gestoord en wat ie gedaan heeft is heel erg. En er moet voor gezorgd worden dat ie zoiets nooit meer kan doen. Maar jullie reacties vind ik ook een beetje gestoord

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 20:34

Jeetje daar wordt je even stil van. temeer omdat die randdebiel ook bij ons op stal een merrie heeft mishandeld.
Lees je die verschrikkingen nu over krijg ik er nu nog kippevel van, gatveredamme.

Zo goed is ons rechtsysteem nu, laten ze zulk soort gewoon vrij en zie wat er van komt.

Mishandelen, snij zijn geslachtsdeel er ook maar af laat het dan verschrikkelijk ontsteken zodat hij een verschrikkelijke dood sterft. Hij verdiend het.

Climax

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 21:12

nina62 schreef:
bakstertje schreef:
argh ik kan hier zo boos om worden.. als ik die vent ooit ergens tegenkom dan snij ik zijn zaakje er eens af met een super bot mes.. lekker pijnlijk.. en daarna laat ik hem lekker dood bloeden.. of in een wei met wilde paarden zodat die beesten ook nog eens lekker op hem kunnen uitleven..

Bah, wat een enge reacties hier. Als je zo reageert ben je toch geen haar beter. Die man is inderdaad letterlijk gestoord en wat ie gedaan heeft is heel erg. En er moet voor gezorgd worden dat ie zoiets nooit meer kan doen. Maar jullie reacties vind ik ook een beetje gestoord

Dat gedoe van 'dan ben je geen haar beter' slaat echt als een tang op een varken.
Kijk wat die 'man', als hij het uberhaupt nog verdiend om zo genoemd te worden, die onschuldige dieren (en mensen overigens ook) heeft aangedaan, dat lijkt gewoon nergens op, zo iemand verdient iets veel ergers dan TBS of een gevangenisstraf, want daar leert hij geen ene zak van.

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 22:54

ja, dit kan dus echt niet ! zo iemand moeten ze de rest van zijn leven opsluiten en flink laten werken. met de doodstraf komt hij er nog te makkelijk vanaf! lekker paperclips laten buigen ofzo, HAHA!
maar wat ik nog wel het raarste vind: ze vermelden het hier niet zo duidelijk, maar die vent is pas gepakt NADAT hij een man had vermoord, terwijl hij een bekende is van justitie. wat ik zo raar vind is dat hij niet te vinden is al hij pony's en schapen vermoordt en verminkt, maar dat ze hem ineens wél hebben als hij een man te grazen neemt... levenslang is er geeist, dus dat wordt een jaar of 8, HOOGUIT, en dan kan hij weer verder...
het rechtssysteem is zo verrot hier.... ik kan me echt zo kwaad maken over dit soort dingen!

Perlina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 01:02

Mariek87 schreef:
nina62 schreef:

Dat gedoe van 'dan ben je geen haar beter' slaat echt als een tang op een varken.
Kijk wat die 'man', als hij het uberhaupt nog verdiend om zo genoemd te worden, die onschuldige dieren (en mensen overigens ook) heeft aangedaan, dat lijkt gewoon nergens op, zo iemand verdient iets veel ergers dan TBS of een gevangenisstraf, want daar leert hij geen ene zak van.

Maar denk je dat hij van de dingen die hier gezegd worden wel wat leert? Dat slaat ook nergens op. Alsof zo'n psychopaat daar een boodschap aan heeft. Lijkt mij dat je daar alleen maar gefrustreerder van zou worden.

Perlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 01:06

Mariek87 schreef:
In theorie is dat wel zo, maar in de praktijk staan die eikels altijd weer voortijdig op straat

Dat is dus helemaal niet waar, in theorie niet, in praktijk ook niet. Ik zal je de post van vikki nog maar eens laten lezen. Hopelijk begrijp je (en al die anderen) dan een keer hoe het nou echt zit.

vikki schreef:
Levenslang is echt levenslang, niet 20 jaar zoals veel mensen denken. Als je even zoekt op google zal je op vele sites de correcte informatie vinden, hier vast even een voorbeeld van http://nl.wikipedia.org/wiki/Gevangenisstraf :
Citaat:
Het tegendeel is waar voor de levenslange straf.
In tegenstelling tot wat veel gedacht wordt (waarschijnlijk onder invloed van Amerikaanse televisie), is de levenslange gevangenisstraf in Nederland ook werkelijk levenslang.

Een tot levenslang veroordeelde kan in Nederland enkel levend vrijkomen door gratie te ontvangen van de Koning. In tegenstelling tot wat nog wel eens beweerd wordt, gebeurt dit niet automatisch na 20 jaar. In geval van de veroordelingen tot levenslang uitgesproken na 1946 is het zelfs nooit voorgekomen. Wel hebben de meeste personen die veroordeeld zijn voor handelingen in de Tweede Wereldoorlog uiteindelijk gratie gekregen

Asciugamano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 01:18

Die kerel is gewoon ziek/gestoord en moet nooit meer vrij rond kunnen lopen. Inderdaad jammer dat hij de staat (ons) tot aan z'n dood dan handen vol geld kost.

SanderD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 12:09

Ziekelijk gewoon. Door zulke mensen zou je inderdaad geneigd zijn een doodstraf o.i.d. in te voeren.

Ik hoop toch wel dat hij MINSTENS levenslang krijgt... zo niet dan verklaar ik ze allemaal voor gek daar in dat rechtssysteem. Als zo'n daden nog niet eens fatsoenlijk gestraft worden. Bah wat is dat rechtssysteem scheef.

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 13:04

Perlina schreef:
Dat is dus helemaal niet waar, in theorie niet, in praktijk ook niet. Ik zal je de post van vikki nog maar eens laten lezen. Hopelijk begrijp je (en al die anderen) dan een keer hoe het nou echt zit.

Ik ben niet achterlijk, ik snap de theorie wel.
Maar kom op, hoeveel mensen zitten nou echt voor hun leven in de gevangenis?
Ze komen altijd weer eerder vrij door goed gedrag ofzo.
Belachelijk is dat, ze hadden zich maar eerder goed moeten gedragen.

Perlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 14:46

Mariek87 schreef:
Ik ben niet achterlijk, ik snap de theorie wel.
Maar kom op, hoeveel mensen zitten nou echt voor hun leven in de gevangenis?
Ze komen altijd weer eerder vrij door goed gedrag ofzo.
Belachelijk is dat, ze hadden zich maar eerder goed moeten gedragen.

Dan raad ik je aan om niet zo eigenwijs te zijn en toch nog eens dat stukje door te lezen. Als iemand levenslang heeft gekregen, moet hij in de gevangenis zitten tot hij dood is. Ook als hij zich goed gedraagt. De enige manier om nog vrij te komen, zou kunnen zijn door gratie. Pas na 20 jaar celstraf kan een verzoek voor gratie ingediend worden. Dat kan alleen ingewilligd worden in bijzondere wijziging van de omstandigheden, bijvoorbeeld een zeer ernstige ziekte van de veroordeelde.
Er zijn dus inderdaad mensen in Nederland die tot aan hun dood in de gevangenis zitten.

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 16:04

Bah, ik vind die vent ontzettend eng, maar jullie ook eerlijk gezegd. Niets is de mens vreemd zullen we maar zeggen, want wat een ongelofelijk ranzige fantasieen komen er gelijk bij jullie op....
Ik hoop dat de rem van jullie geweten te allen tijde blijft werken want... yegh.....

Ezel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 16:30

Ik vind het echt super ziek dat iemand zulke dingen met dieren doet, echt BRRRRRRRR.
Nu las ik hier al die reacties en ben ik van mening dat sommigen misschien ook maar een tbs-opname nodig hebben, echt zieke gedachten lopen hier rond. Wat die persoon gedaan heeft is alles behalve normaal en goed, maar laten we toch gewoon reeel blijven.

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 16:41

Urielle schreef:
Bah, ik vind die vent ontzettend eng, maar jullie ook eerlijk gezegd. Niets is de mens vreemd zullen we maar zeggen, want wat een ongelofelijk ranzige fantasieen komen er gelijk bij jullie op....
Ik hoop dat de rem van jullie geweten te allen tijde blijft werken want... yegh.....

Ik krijg toch al gauw het idee dat er een aantal personen zijn die graag enigszins overdrijven en een schepje erboven op doen van wat hun voorganger zei.
Laat ze maar eens met zo'n mes in de handen staan tegenover zo'n vent. Dan weet je snel genoeg dat je het niet doet.

merrieveulen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 17:11

natuurlijk niet. het is gewoon het onder woorden brengen van verontwaardiging hoor. als iemand mijn paarden iets doet zou ik ook zeggen dat ik diegene vermoord, maar natuurlijk doe je dat niet. het zijn maar verwoordingen.

Applelove

Woonplaats: Kapsone's..? Hoe bedoel je..? Het is gewoon een feit dat IK beter ben dan JIJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 18:31

chas schreef:
levenslang is tegenwoordig niks he ! +- 5 jaar en dan nog - de aftrek dus die zit maar 2 en half jaar ....
ze moeten voor zoiets en ook als mensen niet van kinderen afkunnen blijven gewoon de doodstraf invoeren ,wandt dit is gewoon het ergste wat er bestaat !

Chas: dat is niet waar. De maximale straf die je kunt rkijgen voor een misdrijf is 20 jaar met goed gedrag mag je eerder de cel uit. Met levenslang is het anders levenslang is en blijft levenslang ook met goed gedrag. Deze man komt er toch nooit meer uit omdta het ook tbs zal krijgen voor de rest van zijn leven.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 18:33

Ik durf zelfs te beweren dat als ze hier met een mes ert egen over staan, ze niks doen.

maar ik geef toe, ik zou het hem stiekum wel toewensen
weet hij eens wat hij gedaan heeft..

en helaas hoor ik zeggen, deze man komt nooit meer vrij door zijn tbs

dan denk ik, gooi het geld zo het kanaal in
tbs, dat heeft toch geen nut bij zo iemand

gewoon opsluiten lijkt me duur genoeg.

Applelove

Woonplaats: Kapsone's..? Hoe bedoel je..? Het is gewoon een feit dat IK beter ben dan JIJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 18:38

wat ik ook nog wilde zeggen dat eerdere stukje heb ik ff na gevraagd aan me pa de politie agent
Ik ben niet voor de doodstraf ben. Vaak worden onschuldige mensen "vermoord" en de dader die komt er mooi vanaf. Ook vind ik dat ze het tegewoordig wel heel makkelijk hebben in de cel. Ze hebben een bed, tafel, stoel en zelfs een tv. Krijgen normaal te eten. en ze gaan zelfs van bil met elkaar :>. Ook kunnen ze gemakkelijk aan drugs komen.

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 19:30

runningkawa schreef:

maar ik geef toe, ik zou het hem stiekum wel toewensen
weet hij eens wat hij gedaan heeft..

en helaas hoor ik zeggen, deze man komt nooit meer vrij door zijn tbs

dan denk ik, gooi het geld zo het kanaal in
tbs, dat heeft toch geen nut bij zo iemand

gewoon opsluiten lijkt me duur genoeg.

Iedereen wenst deze man het minst fijne toe volgens mij.

Citaat:
Volgens het PBC is het maar beperkt mogelijk om K. alsnog te behandelen. K. zelf denkt dat hij nooit meer uit een tbs-kliniek komt.

Bovenstaand stuk komt dus uit de bovenstaande bron.
Als het dan toch beperkt mogelijk is om hem "alsnog" (of moet het zijn wederom?) te behandelen, mogen ze het wat mij betreft weer proberen.
Ik meen namelijk ook ergens gelezen te hebben dat hij zich tijdens de TBS-opname altijd groen en geel ergerde.
Mag hij van mij nu ook wel weer doen.

Ezel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 19:39

Ben het helemaal met Sjoert eens.

Climax

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 20:07

merrieveulen schreef:
natuurlijk niet. het is gewoon het onder woorden brengen van verontwaardiging hoor. als iemand mijn paarden iets doet zou ik ook zeggen dat ik diegene vermoord, maar natuurlijk doe je dat niet. het zijn maar verwoordingen.

Toch sta ik serieus niet voor mezelf in als ik tegenover iemand zou staan die met zijn vieze poten aan mijn paard heeft gezeten.

merrieveulen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 20:25

oplsuiten kost idd alleen maar geld, maar die mensen hebben ook tijd over. laat ze maar werken! paparclips buigen of wasknijpers maken ofzo. doodstraf ben ik tegen, zo iemand moet gestraft worden, en als je dood ben kan dat niet meer, dan komt hij er veel te makkelijk vanaf.