Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
henk schreef:ik hoop dat iedereen het hoofd koel houd, anders zou dat mogelijk straks problemen op kunnen leveren bij een mogelijke veroordeling. Ik ken meer gevallen waarbij een rechter omstanders dit kwalijk heeft genomen en dit in de uitspraak heeft meegenomen
henk schreef:Kimberley77 schreef:Ik ben zo blij dat die man zn identiteit nu eindelijk aan het licht is gekomen, dat laatste artikel Henk, goed te lezen..Hij vergreep zich dus eerst aan kinderen en later aan dieren, meestal andersom.
Ben benieuwd of die troffeeen nog gevonden worden in de tuintjes als hjet niet al weggerot is..maar vooral of hij samengewerkt heeft.
Ik heb net een bericht ontvangen dat zijn huis beklad is met rode verf
Haha, kan me heel goed voorstellen, alleen zo jammer dat het niet een geheel bevredigend gevoel achterlaat, een huis bekladden...mocht ie weer daar gaan wonen, hoop echt ten zeerste dat die man geen "leven" meer heeft en wat die actie betreft die jullie stichting ooit van plan was, namen openbaar gooien, MET ALLE LIEFDE, al moet ik lopend naar Enschede!
Hij woont vlak bij mn vriend... Misschien heb ik hem ooit wel gezien. Bah, wat een vreselijk nare gedachte!! Echt eng gewoon! gelukkig is hij gepakt, en laat hem nu nooooit meer vrij komen!

egnie schreef:Het vervelende is alleen dat het mishandelen van dieren gelijk wordt gesteld aan een vernieling. Een vernieling is nou eenmaal geen zware overtreding.
) zouden ze ook zo moeten behandelenb en dan voor levenslang in de gevangenis
datg zou pas mooi zijn Anya schreef:TadaaaH! de paardenbeul komt nooit meer vrij.
Hij heeft ook een moord bekend op een zwerver in 2003 en messteken op passerende fietsers.
)
Anya schreef:TadaaaH! de paardenbeul komt nooit meer vrij.
Hij heeft ook een moord bekend op een zwerver in 2003 en messteken op passerende fietsers.
Citaat:Dierenbeul bekent doden zwerver
De man, die deze week is gearresteerd vanwege ernstige dierenmishandeling, heeft bekend een man te hebben gedood. Hij verklaarde tegenover de politie dat hij twee jaar geleden een zwerver heeft doodgestoken. Ook heeft hij drie willekeurige mensen met een mes verwond.
De 49-jarige verdachte uit Enschede zou ongeveer 25 dieren in Twente ernstig hebben toegetakeld. De eigenaren van de mishandelde dieren gaan schadevergoeding eisen voor de gemaakte dierenartskosten en de geleden emotionele schade.