Grote brand in Rotterdamse stal

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 09:55

melissa1989 schreef:
we hebben gehoort dat het geen brandstichting was maar kortsluiting door de tv mensen hadden hem op stane by laten staan het de brand is begonnen in de kantine en naarbuiten geslgen het stro in het is een stal met paarden en geen bioscoop er hoord daar geen tv te staan en dan de 2 paarden die het niet hebben overleefd doordat er een tv stond die dan kortsluiting heeft gehad

Melis ten eerste gecondoleerd met het verlies van 1 van je paarden. Maar ik denk dat je door je verdriet nu echt ff doorslaat, kortsluiting kan in ALLE electrische bedrading plaatsvinden. En hoe zo hoort er geen tv in een kantine, radio dan ook maar weg doen en alle lampjes en frituurpan, koelkast, weet je wat gewoon geen kantine of verlichting in de stallen en bak, probleem opgelost.
Probleem zal eerder liggen in het feit dat de stro-opslag blijkbaar zeer dicht in de buurt van de stallen was, dat is nou eenmaal een groot risico.

En niet boos worden op mensen die balen dat hun spullen verbrand zijn, immers daar mag je ook best van balen (niet iedereen koopt even een paar nieuwe spullen), en hun paard leeft idd nog, maar vergeet niet, jij hebt er ook nog 2 die nu al je liefde en aandacht nodig hebben en die leven. Er was zowizo een dag gekomen dat een van de 3 als eerste de groene weides zou gaan verkennen dus deze pijn en het gemis zouden ze zowizo door moeten maken, net als jullie, alleen is die dag eerder gekomen dan iedereen had gewild, hoe pijnlijk het ook is.

Dus probeer ook begrip op te brengen voor de mensen om je heen, IEDEREEN heeft het er moeilijk mee, niet alleen jullie. Probeer SAMEN door deze crisis heen te komen.

Veel sterkte in deze moeilijke dagen. Ach gut

melissa1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 11:22

het ergste is gewoon dat er 2 paarden dood zijn gegaan die spullen kunnen me geen ene moer schelen klaar

mssX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 12:47

Ik heb afgelopen december hetzelfde meegemaakt, in Barendrecht brandde ook een stal af (wat een hoop uit die buurt nog wel zullen weten) met 5 paarden erbij. Heb het toen ook heel moeilijk gehad, aangezien ik ze jaren heb verzorgd en getraind. Hoe moeilijk ook, alles slijt gelukkig, hoewel je daar op zo`n moment absoluut niet aan wil. Laat je ook nooit door mensen wijsmaken dat je ergens `overheen` moet zijn. Je verdriet blijft een stukje herinneringen die je niet `moet` verwerken, maar wat deel van je blijft. Sterkte!

justicehcb

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 14:18

heel veel sterkte allemaal ik hoop dat het met de gewonde paarden allemaal weer goed komt en wens de eigenaren veel sterkte!!! gelukkig is het geen brand stigting wand dan ben juh gewoon ziek :@ allemaal veel sterkte

friezenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 21:19

Hallo allemaal!!

Ik rij daar ook op stal.. ik verzorg daar ook een paard met hem is alles goed.
Wil de eigenaressen van mysterie en Diablo veel sterkte wensen met het grote verlies k weet hoe moeilijk het is maar het is in ieder geval geen brandstichting.
Echt heel veel sterkte Sabrina en k weet ff de naam niet van die andere meiden... Huilen
k leef echt met jullie mee.

Groetjes larissa

friezenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 22:18

Het is nog steeds moeilijk voor bepaalde mensen maar we moeten allemaal door.
We moeten elkaar zoveel mogelijk steunen...

Bellamafia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 22:39

haii,

Ik heb ongeveer 4 a 5 jaar ook op stal petit , nu heet het stal van eijck dacht ik, gestaan bij Helen.
Ik heb het er echt geweldig naar mijn zin gehad, en vind het echt verschrikkelijk dat het is afgebrand....
Al die leuke herinneringen zoals op stal slapen en hutten bouwen , jammer dat dit nooit meer zo zal zijn.
Ik wil Martine,Tamara,Rebecca,Talitha,Helen,Patricia,Joep en tante Hetty en natuurlijk iedereen die ik niet ken van stal heel erg veel sterkte wensen met het verlies van de paarden en ook met de grote schok die dit bij jullie heeft losgemaakt....

Veel liefs van Patty

melissa1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 00:40

ik wil jullie allemaal bedanken met het medeleven voor diablo en mys hartstikke bedankt allemaal

melissa

KeeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 11:15

Vreselijk zeg...

Lijkt me een ware nachtmerrie!
Sterkte iedereen.

promiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 18:21

idd..heel veel sterkte voor de mensen die hun paardje verloren zijn...
mijn haflinger is vorrig jaar ook verbrand...
hij was 8 jaar geworden...
dus weet wel hoe het voelt..
het is een echte nachtmerrie!!
heel veel sterkte!!

Edward_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 16:52

Tsjee..dit is triest...en een heuse nachtmerrie voor de eigenaren van de paarden...Dit gun ik niemand toe....

Sterkte...

Edward

rosan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 14:50

heel erg veel sterkte. erg om je paard op deze maniet te verliezen Boos!

GienA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 23:45

ik wens desiree michelle sabrina wendy en melissa heel veel sterkte toe! iedereen op stal zal mystery en diablo missen! als ik die berichten lees raak ik opnieuw overstuur. verder wil ik iets toelichten op hoe het is gebeurt. niemand weet hoe het is gebeurt, en het verhaal over die tv is al helemaal niet te geloven. ik kom er al 8 jaar en nooit iemand zat aan die tv. die tv deed het niet eens meer. en er was geeneens stroom boven waar de stekker van de tv in zat.. maarja de recherche moet iets zeggen heh...

Maaike14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 10:13

Arme paarden dat ze zo dood zijn moeten gaan Huilen En de mensen waar ze van waren heel erg veel sterkte toegewenst!

Flower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 19:48

Och germ! arme paardjes,, Huilen idd ik heb hier ook altijd nachtmerries over

Carootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:32

ik vin dit een ramp!!!
ik zou er niet aan moete denken..
dat is egt mijn nachmerrie..
mijn liefe verzorgpaardies dood door een brand...
HEEELL veel sterkte er mee!

shabash

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 14:26

Ik heb hier ook gestaan met me paardje toen het nog stal Petit was. Iedereen heel veel sterkte!!! Dit is de grootste nachtmerrie van iedereen!!!

suzannutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 19:14

echt erg...

Carootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 16:27

gaat het aL weer een beetje.......HEEEL vEEL STERKTE

friezenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 17:39

Ja het gaat al weer wat beter maar het is nog steeds moeilijk voor sommige mensen..

melissa1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 08:55

het blijft moeilijk voor sommige mensen zoiets vergeet je niet zomaar hoor die brand zal je nooit vergeten en diablo ook niet je blijft eraan denken en vooral de mensen die een paard kwijt zijn

friezenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 21:25

Ja je hebt gelijk zoiets vergeet je ook nooit meer en vooral je paardje niet..
Ik ben mijn verzorgpony ook nog steeds niet vergeten en hij is er al lang niet meer
Je zal er altijd aan blijven denken maar ooit doet het geen pijn meer en kan je er zonder verdriet aan terug denken

melissa1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 18:51

het zal wel, maar nu moet ik er nog niet aan denken om hem te vergeten.
het ergste is dat je hem zo mis, en dat je hem niet meer vast kan pakken om lekker met hem te kroelen.
ik hield egt zo veel van hem, ik zal hem ook nooit vergeten hij blijft een plekje in mijn hart hebben.
en dan denk ik aan mijn mooie mannetje!!!!!!!!!!!
met wie je dan al zoveel dingen hebt meegemaakt.
daar blijf je dan aan denken, aan alle leuke dingen.
de laatste x dat we hebben gereden de dag ervoor die dag zal me altijd bij blijven!!!!!!!!!!!