Haflingerhengst op Dressuurstal Van Baalen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 17:18

Ik vind die manen juist superrr!!
De hele hengst vind ik superrrr!!

(Einglijk de enige mooie haf(sorry ik hou er niet van!))

Pasterza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 18:50

LaFunkyJazz schreef:
volgends mij kent hij alle oefeningen van prix st george maar heeft het nooit gelopen, ook niet in het buitenland

Heeft ie wel, staat op de site

5-12-2004: Norlan naar Marit van Roy
Haflinger hengst onder jong talentje Marit

De 14-jarige Marit van Roy is de nieuwe amazone van Norlan. Deze bijzondere haflinger hengst heeft Prix St Georges gelopen en beschikt over fantastische gangen. Marit rijdt nu M I met de prachtige 4-jarige pony D'n Ostriks Lordy. Deze pony rijdt zij voor de eigenaren Hariella van Dijk en haar vriend Martijn Duijts. Vanwege de goede samenwerking is besloten om samen met Marit's ouders in Norlan te investeren. Marit is in het zomerseizoen begonnen met Lordy en ze is nu al M II startgerechtigd. Marit is een van de jeugdige talenten van DVB en het is de bedoeling dat zij hier intensief blijft trainen om een fijne combinatie te worden met Norlan.

kizz_rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 22:16

Zozo....

Sullie97

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 13:25

schaapjuh schreef:
LaFunkyJazz schreef:
volgends mij kent hij alle oefeningen van prix st george maar heeft het nooit gelopen, ook niet in het buitenland

Heeft ie wel, staat op de site Ja

5-12-2004: Norlan naar Marit van Roy
Haflinger hengst onder jong talentje Marit

De 14-jarige Marit van Roy is de nieuwe amazone van Norlan. Deze bijzondere haflinger hengst heeft Prix St Georges gelopen en beschikt over fantastische gangen. Marit rijdt nu M I met de prachtige 4-jarige pony D'n Ostriks Lordy. Deze pony rijdt zij voor de eigenaren Hariella van Dijk en haar vriend Martijn Duijts. Vanwege de goede samenwerking is besloten om samen met Marit's ouders in Norlan te investeren. Marit is in het zomerseizoen begonnen met Lordy en ze is nu al M II startgerechtigd. Marit is een van de jeugdige talenten van DVB en het is de bedoeling dat zij hier intensief blijft trainen om een fijne combinatie te worden met Norlan.

Maar het gaat niet zo geweldig. Die Marit rijdt bij mij in de kring, ik heb weleens op www.startlijsten.nl gekeken naar de uitslagen van deze combinatie. Maar veel winstpunten rijdt ze niet bij elkaar.

Maartje__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 09:06

Sullie97 schreef:
Maar het gaat niet zo geweldig. Die Marit rijdt bij mij in de kring, ik heb weleens op www.startlijsten.nl gekeken naar de uitslagen van deze combinatie. Maar veel winstpunten rijdt ze niet bij elkaar.

Dan vrees ik dat jij de verkeerde combinatie voor je hebt. Marit is in een halfjaar vanaf de B naar de M1/M2 gegaan. En dat kan toch niet anders door ontzettend veel WP's te rijden. Met Norlan heeft ze pas 1 wedstrijd gestart, en hoe die verlopen is weet ik niet.
[/quote]

Sosha

Re: Haflingerhengst op Dressuurstal Van Baalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 09:16

Ook nog veel te kort dag om iets van de combinatie te zeggen denk ik...... ze heeft 'm nog maar net onder haar achterwerk (kont mag vast niet van Bokt Tong uitsteken )

Sullie97

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 12:30

maartjuh schreef:
Sullie97 schreef:

Dan vrees ik dat jij de verkeerde combinatie voor je hebt. Marit is in een halfjaar vanaf de B naar de M1/M2 gegaan. En dat kan toch niet anders door ontzettend veel WP's te rijden. Met Norlan heeft ze pas 1 wedstrijd gestart, en hoe die verlopen is weet ik niet.

[/quote]
Ik bedoel met Norlan, niet met haar andere pony. Wat overigens wel knap is, een jonge pony van 4 jaar van het B naar het M2 te rijden in een half jaar tijd. En daartussendoor 2 maal Brabantskampioen te worden.

Lyonesse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 19:36

@ degene die zei: Nadin is de moeder: Spijt me voor je, maar Nadin is ook een hengst. Tong uitsteken

annalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 19:48

Oh wat issie mooooooooi!!! Vingers aflikken
Ben helemaal flieft Pling
Weet je nog meer van de ouders(alle andere merries/hengsten die hij in zijn papier heeft staan)? En is het een Duitse
Haflinger?

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 20:25

Douni

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 16:27

Ik vind het een hele leuke pony! Weer eens wat in de dressuur dan NRPS enz.
En ik snap wel dat het nu nog niet geweldig tijdens wedstrijden, je moet toch naar elkaar toe groeien om goede resultaten te halen, vind ik.

pandabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 21:13

Moeders is dan niet super mooi, maar ik heb meerdere buitenlands gefokte haflingers op keuring gezien inmiddels en ze lopen wel met de prijzen weg. Men zou er veel meer in moeten zetten hier in de fokkerij, want zeg nou zelf de gangen van de 5 jaar en oudere (nederlandse)haflingers lijkt toch nergens op over het algemeen (er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk).

Dit hengstje in dit gezal is klassiek zoals ik het noem, maar kan wel lekker bewegen volgens mij, net als zijn mamma die wat luxe oogt.

Er zit wel vooruitgang in de haflingfokkerij inmiddels, de veulens worden elk jaar beter in mijn ogen.

lovewally

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 19:23

marit is zaterdag overgings nederlands kampioen M1 geworden met lordy
Haha!

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 06:56

Marit heeft ook nog en pony van 5

lovewally

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 22:01

die pony van 5 is niet van marit..

Asmila

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 17:35

maartjuh schreef:
Sullie97 schreef:

[/quote]

Ik heb haar zien rijden 12 maart bij de mazeppa's in het M2 met Norlan. Ik moest daar namelijk ook rijden in haar groep. Die pony viel me meteen op, heel mooi, maar hij begon te staken. Er liep zo'n schaduw door de bak en daar wilde die echt niet langs. Op een geven moment begonnen ze hem te meppen en te meppen. Meisje ernaast begon hem ook te slaan met de zweep. Die pony bokken, sjonge jonge dat was me wat. (hij is er uiteindelijk niet langs gegaan.)Ik schrok daar echt van, was gewoon mishandeling, in ieder geval in mijn ogen (en niet alleen in die van mij). De jury is daarna ook gekomen, weet verder niet hoe het is afgelopen. Ze heeft de proeven iig niet afgemaakt. Zie startlijsten.nl Nou leuke pony heb je dan zeg, als die zo koppig is! Maar ik heb al gezien dat het nu weer goed gaat... maar die keer...nounou dat zal ik nooit vergeten.

Josée

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 18:58

Hij is mooi maar is dat leuk.... op een Haf gaan rijden die alles al kan en dan met (andermans veren) gaan pronken??? Zal wel aan mij liggen....

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 22:44

Ik wil m binnekort ook wel eens zien aangezien ik ook een haf had op dat niveau lijkt me dat wel leuk. Ik vind die manen ook veel gaver zo met knotjes er in

_Amanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 11:35

kizz_rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 18:40

leuk!! leuke foto's!

Fuego

Re: jaja..

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 17:52

[/quote]

Ik heb haar zien rijden 12 maart bij de mazeppa's in het M2 met Norlan. Ik moest daar namelijk ook rijden in haar groep. Die pony viel me meteen op, heel mooi, maar hij begon te staken. Er liep zo'n schaduw door de bak en daar wilde die echt niet langs. Op een geven moment begonnen ze hem te meppen en te meppen. Meisje ernaast begon hem ook te slaan met de zweep. Die pony bokken, sjonge jonge dat was me wat. (hij is er uiteindelijk niet langs gegaan.)Ik schrok daar echt van, was gewoon mishandeling, in ieder geval in mijn ogen (en niet alleen in die van mij). De jury is daarna ook gekomen, weet verder niet hoe het is afgelopen. Ze heeft de proeven iig niet afgemaakt. Zie startlijsten.nl Nou leuke pony heb je dan zeg, als die zo koppig is! Maar ik heb al gezien dat het nu weer goed gaat... maar die keer...nounou dat zal ik nooit vergeten.
[/quote]

Dat geloof ik dus echt niet zoiets zou marit nooit doen bij haar pony en haar moeder ook niet of zo ik ken marit al langer als vandaag en weet zeker dat zoiets nooit zou gebeuren.![/quote]

lovewally

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 12:22

ik ben het met fuego eens

Fuego

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 12:34

lovewally schreef:
ik ben het met fuego eens

Had ik ook niet anders verwacht.. maar wij weten wel beter hea ..!! haha zoiets doet ze echt niet!

radijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 14:16

Wat een superleuk beestje...
En wat er net werd gezegt over die wedstrjid 12 maart...
Is nah mijn idee gewoon Jaloezie...
Ik ben ook wel jaloers maar vind het gewoon supergoed van die Haflinger

paardjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 14:23

mooie haflinger, alleen ik vindt het jammer van zijn manen. zo rechts afgeknipt!