Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LaFunkyJazz schreef:volgends mij kent hij alle oefeningen van prix st george maar heeft het nooit gelopen, ook niet in het buitenland
schaapjuh schreef:LaFunkyJazz schreef:volgends mij kent hij alle oefeningen van prix st george maar heeft het nooit gelopen, ook niet in het buitenland
Heeft ie wel, staat op de site![]()
5-12-2004: Norlan naar Marit van Roy
Haflinger hengst onder jong talentje Marit
De 14-jarige Marit van Roy is de nieuwe amazone van Norlan. Deze bijzondere haflinger hengst heeft Prix St Georges gelopen en beschikt over fantastische gangen. Marit rijdt nu M I met de prachtige 4-jarige pony D'n Ostriks Lordy. Deze pony rijdt zij voor de eigenaren Hariella van Dijk en haar vriend Martijn Duijts. Vanwege de goede samenwerking is besloten om samen met Marit's ouders in Norlan te investeren. Marit is in het zomerseizoen begonnen met Lordy en ze is nu al M II startgerechtigd. Marit is een van de jeugdige talenten van DVB en het is de bedoeling dat zij hier intensief blijft trainen om een fijne combinatie te worden met Norlan.
Sullie97 schreef:Maar het gaat niet zo geweldig. Die Marit rijdt bij mij in de kring, ik heb weleens op www.startlijsten.nl gekeken naar de uitslagen van deze combinatie. Maar veel winstpunten rijdt ze niet bij elkaar.
) maartjuh schreef:Sullie97 schreef:Maar het gaat niet zo geweldig. Die Marit rijdt bij mij in de kring, ik heb weleens op www.startlijsten.nl gekeken naar de uitslagen van deze combinatie. Maar veel winstpunten rijdt ze niet bij elkaar.
Dan vrees ik dat jij de verkeerde combinatie voor je hebt. Marit is in een halfjaar vanaf de B naar de M1/M2 gegaan. En dat kan toch niet anders door ontzettend veel WP's te rijden. Met Norlan heeft ze pas 1 wedstrijd gestart, en hoe die verlopen is weet ik niet.
maartjuh schreef:Sullie97 schreef:Maar het gaat niet zo geweldig. Die Marit rijdt bij mij in de kring, ik heb weleens op www.startlijsten.nl gekeken naar de uitslagen van deze combinatie. Maar veel winstpunten rijdt ze niet bij elkaar.
Dan vrees ik dat jij de verkeerde combinatie voor je hebt. Marit is in een halfjaar vanaf de B naar de M1/M2 gegaan. En dat kan toch niet anders door ontzettend veel WP's te rijden. Met Norlan heeft ze pas 1 wedstrijd gestart, en hoe die verlopen is weet ik niet.
:D

lovewally schreef:ik ben het met fuego eens