Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JoanneArnhem schreef:Net zoals de rest wil ik je veel sterkte wensen.
Ik vind het zo erg dat dit gebeurd is, het gaat (eigenlijk al een hele tijd) de verkeerde kant op met Nederland.
Dat je al een tijd niet meer alleen in het donker kan fietsen was al een lang vaststaand feit maar dat je nu niet eens meer lekker op je paard naar buiten kan....waar moet het heen.
Ik rij ook altijd buiten en bijna altijd alleen en ik vind niet dat jij jezelf dit moet aanrekenen.
We gaar er toch allemaal vanuit dat dit gewoon moet kunnen.
De eigenaresse van mijn paarden zegt ook altijd dat ik een zweep mee moet nemen, niet voor het paard maar voor de gekken die er rondlopen.
Ze heeft dan toch gelijk...
Nogmaals veel sterke en ik hoop dat je rugblessure snel genezen is.
janna schreef:Vanochtend hoorde ik het verhaal nog op radio 538!
Hebben ze de dader nu gepakt? Of hadden ze de verkeerde te pakken?
Citaat:Paard
Een dief die in Hellevoetsluis wilde toeslaan, kan geen paard meer zien. Een paard schakelde hem met een welgemikte trap uit toen hij een 22-jarige amazone wilde beroven van haar gsm. Het paard schrok toen een onbekende man plotseling uit de bosjes tevoorschijn kwam en trapte de belager vol in zijn gelaat.
Citaat:BETRAPT
Van onze correspondent
HELLEVOETSLUIS, vrijdag
Een paard heeft in Hellevoetsluis met een welgemikte trap weten te voorkomen dat een 22-jarige amazone uit die plaats werd beroofd van haar mobiele telefoon.
De vrouw reed op haar paard over de Amnesty Internationallaan, toen een onbekende man plotseling uit de bosjes tevoorschijn kwam. Het paard schrok echter zo van de beroving dat het met een been in het gezicht van de rover trapte.