Shanna16 schreef:Idd
Een verhaal heeft altijd 2 kanten, zo lang je die allebei niet weet moet je nog geen conclusies gaan trekken, want dan zit je er altijd naast!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Citaat:Shanna16 schreef:
Idd
Een verhaal heeft altijd 2 kanten, zo lang je die allebei niet weet moet je nog geen conclusies gaan trekken, want dan zit je er altijd naast!
DaniellevA schreef:Welke kant van het verhaal dan?![]()
Want mijn verhaal heeft hier nog nooit op bokt gestaan.
sarabande"]
Het lijkt me duidelijk dat vooral jouw kant van het verhaal, om het even een naam te geven, vooral veel aandacht gehad heeft in de pers tot aan de landelijke tv toe in het programma NOVA. Dan kan je niet zeggen er is niets gebeurt of gezegd die publiciteit was gericht door jullie gezocht en terecht wat mij betreft.
[/quote]
Wij hebben nog nooit de pers opgezocht, hun zochten ons op zowel mij als Anky. Al die publiciteit heeft mij alleen maar negatieve reacties opgeleverd van minachting en voor oordelen, maar wat jullie allemaal vergeten is dat voor mij het paard niet dood had hoeven vallen, ik was er veel liever gelukkig mee geworden. Het was uiteindelijk mijn tweede paard wat ik zeer korte tijd verloor, wat mij nu ook anderhalf jaar uit mijn ritme heeft gehaald.
[quote="sarabande schreef:Na alle ellende rond Idool vind ik het fijn voor je dat je nu weer een goed paard hebt en ook inmissels bewezen hebt dat je zon paard meer dan waard bent.
Heel veel succes verder daarmee.
sarabande schreef:Dat weet je als je opvallende zaken doet met iemand die zo in het middelpunt van de belangstelling staat.
En jullie gingen er op in en mede dankzij het filmpje in NOVA werd het een heel hot item.
DaniellevA schreef:Als je je verhaal niet doet maken hun (Media & Pers) daar helemaal een verhaal van. En van Nova dat had van MIJ niet gehoeven, ik lag die dag ziek op bed met 40 graden, hun knippen en plakken dan zo alles in elkaar zoals hun dat willen zodat uitspraken ineens heel anders geformuleerd worden. En zeker niet zoals ze bedoeld waren! Verder ga ik er inhoudelijk niet meer op in, het is afgerond het hoofdstuk is gesloten het boek is uit.Ik sta met me rug naar het verleden en me gezicht naar toekomst, ben genoeg met het verleden geconfronteerd geworden en niet alleen ik maar alle betrokkenen in deze zaak.![]()
Sorane"]
Als al die aandacht in de media niet had gehoeven, dan had je het van je af kunnen houden.
Ik vind het allemaal erg raar nog steeds.
[/quote]
![]()
[quote="Sorane schreef:Ik hoop dat Anky van haar zwangerschap kan gaan genieten nu.![]()
Citaat:Als je je verhaal niet doet maken hun (Media & Pers) daar helemaal een verhaal van. En van Nova dat had van MIJ niet gehoeven, ik lag die dag ziek op bed met 40 graden, hun knippen en plakken dan zo alles in elkaar zoals hun dat willen zodat uitspraken ineens heel anders geformuleerd worden. En zeker niet zoals ze bedoeld waren!
Citaat:mij het paard niet dood had hoeven vallen, ik was er veel liever gelukkig mee geworden.
Citaat:Het was uiteindelijk mijn tweede paard wat ik zeer korte tijd verloor, wat mij nu ook anderhalf jaar uit mijn ritme heeft gehaald.
Citaat:Ik snap werkelijk niet dat mensen zich zo druk kunnen maken over een geschil tussen derden. Wat een sensatie zoekerij.
Rhea schreef:Ik snap dat wel, vooral wanneer iemand publiek uitspraken gaat doen die erop neerkomen dat paarden dood neer zouden vallen door een bepaalde rijstijl![]()
Een rijstijl die door velen WEL gewaardeerd en met succes toegepast wordt!
DaniellevA schreef:Lees wat ik eerder heb gezegd over mijn NOVA intervieuw!!![]()
Uit MIJN mond is die uitspraak nog NOOIT geweest, dat dat zijn doods oorzaak is geweest!!