Anky en Van Aalderen sluiten deal over Idool

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Neeltje34

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 22:34

Shanna16 schreef:
Idd

Een verhaal heeft altijd 2 kanten, zo lang je die allebei niet weet moet je nog geen conclusies gaan trekken, want dan zit je er altijd naast!

OK dan! OK dan! OK dan!

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 08:46

Shanna16 schreef:
Idd

Een verhaal heeft altijd 2 kanten, zo lang je die allebei niet weet moet je nog geen conclusies gaan trekken, want dan zit je er altijd naast!

Helemaal mee eens! OK dan!

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 09:45

Wauw wat wordt hier lekker fel gediscusieerd! Mensen het gaat mij om het paard, of het nou een paard van een millioen is of een paard van duizend eurootjes, wat maakt dat eigenlijk uit? Het verschil is dat het duurdere paard wat breder wordt uitgemeten in de media. En waar de fout zit ?; ik was er niet bij en volgens mij de meeste mensen hier op bokt. Iedereen is er nu klaar mee óók Danniëlle en Anky, er ligt een schikking, schik je daarin!!!!!

Rhea

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 10:14

Citaat:
Shanna16 schreef:
Idd

Ben ik het ook helemaal mee eens, jammer alleen dat wij hier overduidelijk maar een kant van het verhaal belicht krijgen.

Overigens heb ik even al mijn berichten terug gelezen en kan ik alleen maar concluderen dat ik nergens een mening over de hele zaak gegeven heb, heb enkel aangegeven dat ik vind dat je in sommige situaties niet met je vingertje moet wijzen.....dat team van Aalderen dit zich op deze wijze aantrekt.......

Haha!

Wat betreft mijn uitspraak over de reactie van de medebokkers, die blijft absoluut staan.

DaniellevA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 10:19

Rhea schreef:
Ben ik het ook helemaal mee eens, jammer alleen dat wij hier overduidelijk maar een kant van het verhaal belicht krijgen.

Welke kant van het verhaal dan? Verward
Want mijn verhaal heeft hier nog nooit op bokt gestaan.

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 10:25

iepsel schreef:
Iedereen is er nu klaar mee óók Danniëlle en Anky, er ligt een schikking, schik je daarin!!!!!

Precies kappen nou mensen! Wat heeft het voor zin??? Niemand help je ermee hoor.
Amen OK dan!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 10:25

Klopt; iedereen zei dingen en het een werd het ander, maar Danielle heeft haar verhaal nooit op bokt gezet! Lachen

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 10:26

DaniellevA schreef:

Het doet er niet toe of jij je verhaal plaatst of niet . Laat het rusten! Is voor iedereen het beste.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-04 10:31

DaniellevA schreef:

Het lijkt me duidelijk dat vooral jouw kant van het verhaal, om het even een naam te geven, vooral veel aandacht gehad heeft in de pers tot aan de landelijke tv toe in het programma NOVA. Dan kan je niet zeggen er is niets gebeurt of gezegd die publiciteit was gericht door jullie gezocht en terecht wat mij betreft.

Ook Bokt heeft zich toen niet onbetuigd gelaten en er zijn hele lange en verhitte discussies geweest en natuurlijk waren veel mensen benieuwd wat het uiteindelijke oordeel van de rechter zou zijn.
Dat is niet gekomen omdat er op het allerlaatste manier een schikking gekomen is, volgens Anky zelf op de radio uitgaande van haar. Dus men mag aannemen dat die in jullie voordeel is en dat vind ik uitstekend.

Na alle ellende rond Idool vind ik het fijn voor je dat je nu weer een goed paard hebt en ook inmissels bewezen hebt dat je zon paard meer dan waard bent.
Heel veel succes verder daarmee.

DaniellevA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 10:43

sarabande"]
Het lijkt me duidelijk dat vooral jouw kant van het verhaal, om het even een naam te geven, vooral veel aandacht gehad heeft in de pers tot aan de landelijke tv toe in het programma NOVA. Dan kan je niet zeggen er is niets gebeurt of gezegd die publiciteit was gericht door jullie gezocht en terecht wat mij betreft.
[/quote]

Wij hebben nog nooit de pers opgezocht, hun zochten ons op zowel mij als Anky. Al die publiciteit heeft mij alleen maar negatieve reacties opgeleverd van minachting en voor oordelen, maar wat jullie allemaal vergeten is dat voor mij het paard niet dood had hoeven vallen, ik was er veel liever gelukkig mee geworden. Het was uiteindelijk mijn tweede paard wat ik zeer korte tijd verloor, wat mij nu ook anderhalf jaar uit mijn ritme heeft gehaald.

[quote="sarabande schreef:
Na alle ellende rond Idool vind ik het fijn voor je dat je nu weer een goed paard hebt en ook inmissels bewezen hebt dat je zon paard meer dan waard bent.
Heel veel succes verder daarmee.

Dank je wel.
Daarom ben ik nu blij en opgelucht dat het afgerond is en ik nu eindelijk verder kan gaan met mijn sport en liefde want dat is en blijft paardrijden!

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-04 10:53

DaniellevA schreef:
Wij hebben nog nooit de pers opgezocht, hun zochten ons op zowel mij als Anky!

Dat weet je als je opvallende zaken doet met iemand die zo in het middelpunt van de belangstelling staat.
En jullie gingen er op in en mede dankzij het filmpje in NOVA werd het een heel hot item.

DaniellevA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 11:10

sarabande schreef:
Dat weet je als je opvallende zaken doet met iemand die zo in het middelpunt van de belangstelling staat.
En jullie gingen er op in en mede dankzij het filmpje in NOVA werd het een heel hot item.

Als je je verhaal niet doet maken hun (Media & Pers) daar helemaal een verhaal van. En van Nova dat had van MIJ niet gehoeven, ik lag die dag ziek op bed met 40 graden, hun knippen en plakken dan zo alles in elkaar zoals hun dat willen zodat uitspraken ineens heel anders geformuleerd worden. En zeker niet zoals ze bedoeld waren! Verder ga ik er inhoudelijk niet meer op in, het is afgerond het hoofdstuk is gesloten het boek is uit.Ik sta met me rug naar het verleden en me gezicht naar toekomst, ben genoeg met het verleden geconfronteerd geworden en niet alleen ik maar alle betrokkenen in deze zaak. Knipoog

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-04 11:23

DaniellevA schreef:
Als je je verhaal niet doet maken hun (Media & Pers) daar helemaal een verhaal van. En van Nova dat had van MIJ niet gehoeven, ik lag die dag ziek op bed met 40 graden, hun knippen en plakken dan zo alles in elkaar zoals hun dat willen zodat uitspraken ineens heel anders geformuleerd worden. En zeker niet zoals ze bedoeld waren! Verder ga ik er inhoudelijk niet meer op in, het is afgerond het hoofdstuk is gesloten het boek is uit.Ik sta met me rug naar het verleden en me gezicht naar toekomst, ben genoeg met het verleden geconfronteerd geworden en niet alleen ik maar alle betrokkenen in deze zaak. Knipoog

Dat is ook prima en daar is duidelijk alle begrip voor, zeker van mijn kant.
Ik ben het niet eens met de mensen die roepen wat Anky doet is altijd goed, vandaar de ruimte om daar duidelijkheid aan te geven.

Dat is inmiddels gebeurt en jullie kunnen beiden, zoals in het eerste bericht ook al staat, verder met de zaken die nu boeiend voor jullie zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 11:28

Als al die aandacht in de media niet had gehoeven, dan had je het van je af kunnen houden.

Ik vind het allemaal erg raar nog steeds.

Ik hoop dat Anky van haar zwangerschap kan gaan genieten nu.

DaniellevA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 11:46

Sorane"]
Als al die aandacht in de media niet had gehoeven, dan had je het van je af kunnen houden.

[/quote]

Gaaaap

[quote="Sorane schreef:
Ik hoop dat Anky van haar zwangerschap kan gaan genieten nu.

Ik ook!!
En dat ze maar een knap kind mag krijgen, en er heel gelukkig mee mag worden. Haha!

Sosha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 11:53

Ik snap werkelijk niet dat mensen zich zo druk kunnen maken over een geschil tussen derden. Wat een sensatie zoekerij.

DaniellevA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 11:59

Sosha schreef:
Ik snap werkelijk niet dat mensen zich zo druk kunnen maken over een geschil tussen derden. Wat een sensatie zoekerij.

Precies. OK dan!

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 12:06

Ben ik ook het helemaal mee eens......

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 12:07

Sorane schreef:

Danielle zegt toch zelf al dat het van haar niet had gehoeven, ze ziek was, en dat er ontzettend geknipt is in het zaakje?

Wat is dan het probleem?!

Rhea

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 12:19

Citaat:
Als je je verhaal niet doet maken hun (Media & Pers) daar helemaal een verhaal van. En van Nova dat had van MIJ niet gehoeven, ik lag die dag ziek op bed met 40 graden, hun knippen en plakken dan zo alles in elkaar zoals hun dat willen zodat uitspraken ineens heel anders geformuleerd worden. En zeker niet zoals ze bedoeld waren!

Tja dat doet de pers nu eenmaal......Waarom sta nu dan juichend langs de kant bij het verhaal van de paardenkrant Verward

Citaat:
mij het paard niet dood had hoeven vallen, ik was er veel liever gelukkig mee geworden.

Dat neem ik toch aan.....

Citaat:
Het was uiteindelijk mijn tweede paard wat ik zeer korte tijd verloor, wat mij nu ook anderhalf jaar uit mijn ritme heeft gehaald.

Ja, en.......?

DaniellevA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 12:23

Rhea schreef:
Ja, en.......?

Zoals ik al eerder vermeld heb, ik ga er INHOUDELIJK NIET meer op in. Knipoog

Rhea

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 12:27

Citaat:

Ik snap dat wel, vooral wanneer iemand publiek uitspraken gaat doen die erop neerkomen dat paarden dood neer zouden vallen door een bepaalde rijstijl Boos!
Een rijstijl die door velen WEL gewaardeerd en met succes toegepast wordt!

DaniellevA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 12:30

Rhea schreef:
Ik snap dat wel, vooral wanneer iemand publiek uitspraken gaat doen die erop neerkomen dat paarden dood neer zouden vallen door een bepaalde rijstijl Boos!
Een rijstijl die door velen WEL gewaardeerd en met succes toegepast wordt!

Lees wat ik eerder heb gezegd over mijn NOVA intervieuw!! Gaaaap

Uit MIJN mond is die uitspraak nog NOOIT geweest, dat dat zijn doods oorzaak is geweest!! Boos!

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-04 12:35

DaniellevA schreef:
Lees wat ik eerder heb gezegd over mijn NOVA intervieuw!! Gaaaap

Uit MIJN mond is die uitspraak nog NOOIT geweest, dat dat zijn doods oorzaak is geweest!! Boos!

Nee dat is waar dat kwam in de discussie

Danielle mag ik je een advies geven, klik onderaan dit topic even geen abbonnement aan.

Lijkt me voor je eigen gemoedsrust een stuk beter.
Er zijn maar weinig mensen die in de pers besproken worden dat zelf gaan tegen spreken. Daar bereik je niets mee.
Wanneer iets in de media komt wordt er over je gesproken en daar doe je weinig aan.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 12:39

Kom kom bokkers..... niet zo fel allemaal Lachen

Het heeft toch helemaal geen zin om met het vingertje naar wie dan ook te wijzen? Waarom heeft iedereen daar nu zo de behoefte aan? En uiteindelijk..... wie gáát het nu eigenlijk aan, behalve dan de mensen die er daadwerkelijk bij betrokken zijn?

Ik vind dat er hier te harde conclusies getrokken worden, zowel naar de kant van de familie van Daniëlle als de kant van Anky.
Aan beide kanten zit een verhaal maar jeetje zeg! Wie zijn wij nu helemaal om ons daar zó op te storten?

Ik heb mijn mening al weergegeven in dit topic en daar blijf ik bij: laten we alsjeblieft geen conclusies trekken en voorbarig reageren. Dat er een schikking is getroffen lijkt mij overigens voor alle partijen goed. Het heeft imo geen zin om door te blijven gaan over een paard, dat helaas veel te vroeg is gestorven. Wie of wat daar dan ook schuld aan heeft is dan niet meer belangrijk.

Dus laten we Daniëlle in dit geval niet zo aanvallen omdat ze toevallig op bokt zit. Als Anky hier op bokt had gezeten dan betwijfel ik ten zeerste of "men" haar ook zo aan zou spreken. (Ik denk het niet).

Dus laten we eerlijk blijven aub. Lachen