Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

spettertjuh schreef:Hoi Bravura.
De agenten zijn niet bevoegd om een dier dood te schieten. Ze mogen het dienstwapen eventueel alleen gebruiken met noodweer/excess en eventuele arrestaties. Het dienstwapen is niet bestemd om een dier dood te schieten. Zij zijn geen dierenarts of deskundig op dat gebied, bovendien was de man in de auto niet in levensgevaar en ik weet het niet hoor maar volgens mij kun je aan twee kanten bij een auto.
en denken als jij je eigen paard zo bloedend ziet kruipen ik denk dat je hem dan zo snel mogelijk uit zijn lijden wil hebben
.
....
.Zoiets snap je tog niet , die mensen moeten zich diep schamen een onschuldig paard van het leven beroven en dan ook nog op zoon manier, dat kan niet
.
TE ERG
Stennisje schreef:ik weet niet wie dit verhaal precies zo in de wereld heeft gebracht maar hier even voor de DUIDELIJKHEID!!!!!! :
1) het paard was zo ernstig gewond dat hij zowieso ingeslapen zou moeten worden, ik zal jullie de details besparen.
2) de eigenaar heeft zelf gevraagd of de politie hem wou doodschieten om het paard uit zijn leiden te verlossen
3) de politie heeft dit eerst geweigerd maar op aandringen van de eigenaar toch geprobeerd
en dus even voor de DUIDELIJKHEID!!!!! :
de politie heeft het paard ABSOLUUT NIET geprobeerd dood te schieten omdat het de hulpverleners hinderde!! en ook NIET uit bevel maar op verzoek!!
) het nog over de DA hadden