Lisa=> Ik weet uit eigen ervaring hoe het gaat met kalveren en dat is toch iets anders als jij beschrijft
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lisa_pluisje schreef:Hallo allemaal,
Kalfjes worden na drie dagen naar een mesterij gebracht en mogen dan met zijn zessen in een hokkie staan, worden hun leven wat een half jaar duurt op een ijzerarm dieet gehouden waarvan sommigen zo aan de diarree gaan dat ze eraan overlijden aangezien dit dier ruwvoer nodig heeft en ijzer maar van ijzerarm eten blijft het vlees lekker rose. (blank kalfsvlees)
Komen nooit buiten en zuigen op elkaars testikels en vulva en oren omdat die dieren zuigbehoefte hebben en slaan met hun tong heen en weer uit verveling.
animals schreef:Nou weet jij een oplossing dan dat het stopt? tegenwoordig word het alleen maar erger en wat doe je eraan niks? want het gaat toch door, was het maar zo dat je er wat aan kon doen!
animals schreef:Dit is vlak bij mij in de buurt, niet te geloven tegenwoordig kun je je eigen paard of pony, of terwijl je veulen, meer veilig ergens neerzetten.
Ik vind dit walgelijk wat mensen doen... ikhad dit nog niet gehoord maar nu ik het lees schrik ik ervan, vreselijk wat ze dit veulentje hebben aangedaan.