Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

VValar schreef:Wel vreemd. Ik had begrepen dat Imke in ieder geval voor een kwart eigenaar was van Lancet, en wanneer er werd besloten Lancet te verkopen, zij altijd de amazone van Lancet zou blijven. Dat stond zelfs nog in de laatste Bit. Jammer....
risthia schreef:Zelfde als bij POETIN hoe zou het daar dan mee zijn.......... Wat ik al eerder zij ik vraag me af of lancet met zijn nieuwe amazone op hetzelfde nivo komt als hij met imke was. Ik hoop het wel voor het dier maar ik wacht met angst en beven af
esther82 schreef:Voor Imke vind ik het erg sneu, ze hadden samen nog veel kunnen bereiken.
De familie Bartels was toch ook voor een deel eigenaar? Hoe zit dat dan met verkoop? Moeten dan niet alle partijen instemmen?
Jaike schreef:wat ik mij afvraag, als die Emma zo goed is, waarom wilde ze hem dan persé als het proefrijden al niet lekker liep, ik bedoel, het moet toch klikken en dat voel je meteen, toch
met een paard
risthia schreef:Toen ik afgelopen week een topic opende heeft een vriendin van mij daar les gehad van tineke en toen kwam imke huilend de bak inlopen dat de verkoop rond was ovb veterinaire keuring. Ze was echt helemaal oversteur en tineke daarna ook de les is ook gestopt......... Dat zegt wel genoeg lijkt me