Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britty schreef:Volgens mij is Chantal iemand die alleen de boel wilt opstoken. Ongehoord om zo uit te halen naar iemand die zich zo inzet voor gestolen paarden. Als jou paard (als je er een hebt) gestolen zou worden, zou je zeker wensen dat er iemand is die zich zo voor jou en je paard inzet!.
Britty schreef:Volgens mij is Chantal iemand die alleen de boel wilt opstoken. Ongehoord om zo uit te halen naar iemand die zich zo inzet voor gestolen paarden. Als jou paard (als je er een hebt) gestolen zou worden, zou je zeker wensen dat er iemand is die zich zo voor jou en je paard inzet!
Britty schreef:Volgens mij is Chantal iemand die alleen de boel wilt opstoken. Ongehoord om zo uit te halen naar iemand die zich zo inzet voor gestolen paarden. Als jou paard (als je er een hebt) gestolen zou worden, zou je zeker wensen dat er iemand is die zich zo voor jou en je paard inzet!
Ik geloof, dat wanneer ik een jaarling zou hebben, en deze zou gestolen worden, en het blijkt dat hij al 9 jaar bij iemand staat die er goed voor is, er ook voor zou kiezen het paard te laten staan bij deze eigenaar. Maar dat is gissen, ik verkeer niet in een dergelijke situatie, dus ik denk dat het moeilijk is om hier uitspraken over te doen. Maar ik wens Kelly in ieder geval veel sterkte toe, ik hoop dat het voor haar positief uitpakt...