Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Britty schreef:Volgens mij is Chantal iemand die alleen de boel wilt opstoken. Ongehoord om zo uit te halen naar iemand die zich zo inzet voor gestolen paarden. Als jou paard (als je er een hebt) gestolen zou worden, zou je zeker wensen dat er iemand is die zich zo voor jou en je paard inzet!.
Britty schreef:Volgens mij is Chantal iemand die alleen de boel wilt opstoken. Ongehoord om zo uit te halen naar iemand die zich zo inzet voor gestolen paarden. Als jou paard (als je er een hebt) gestolen zou worden, zou je zeker wensen dat er iemand is die zich zo voor jou en je paard inzet!
Daar gaat je paardje. En daar heb je niets op in te brengen, want in feite is het nog steeds het paard van de persoon waar hij van gestolen is.
Dat heb ik aan den lijve ondervonden van verschillende. De paarden wereld is keihard.
Maar de grootste boosdoeners zijn toch wel de paardenmarkten. Die hadden ze al veel eerder na moeten trekken. Daar staan de meeste die alleen maar aan het geld denken en niet aan het emotionele. Plus je krijgt meestal de narigheid van een ander.
En dan, er zijn er ook zat die hun paard zonder papieren verkochten en die er toch een papier bij hadden. Voor het papier lieten ze je toen der tijd vaak meer geld betalen. Maar ik staar me niet blind aan papieren en met mij nog veel meer. Er is te veel gerotzooit met dit alles. Wie zegt dat deze man het dier niet heeft verkocht zonder papier, naar het buitenland. Want dat is ver weg en het vervolgens snel als gestolen zet. Ik zoek overal een rede voor.
Maar ik vind dat zo'n persoon er na 9 jaar toch zeker geen recht meer op heeft. Ik ga heel hard duimen want dat is echt nodig.
Britty schreef:Volgens mij is Chantal iemand die alleen de boel wilt opstoken. Ongehoord om zo uit te halen naar iemand die zich zo inzet voor gestolen paarden. Als jou paard (als je er een hebt) gestolen zou worden, zou je zeker wensen dat er iemand is die zich zo voor jou en je paard inzet!
Ik geloof, dat wanneer ik een jaarling zou hebben, en deze zou gestolen worden, en het blijkt dat hij al 9 jaar bij iemand staat die er goed voor is, er ook voor zou kiezen het paard te laten staan bij deze eigenaar. Maar dat is gissen, ik verkeer niet in een dergelijke situatie, dus ik denk dat het moeilijk is om hier uitspraken over te doen. Maar ik wens Kelly in ieder geval veel sterkte toe, ik hoop dat het voor haar positief uitpakt...