Verkrachting pony schokt Biggekerks gezin

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 15:55

echt erg Verdrietig waar gaat het heen in de wereld..

Dan heb ik geen eigen paard ofzo maar nu vrees ik toch wel een beetje voor de paarden hier in de buurt.. biggekerke is hier niet ver vandaan..

lovewally

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 15:56

sneu! meer heb ik niet te zeggen

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 16:13

Wie kan zo iets toch doen..
Ik vind het erg sneu dat er uberhoubt nog mensen zijn die zoiets doen!
Dat ze zulke mensen niet straffen!
Eigenaren! iig veel succes!
En maar hopen dat de man die zoiets ergs aanricht tóch een straf krijgt Boos!!

J_V_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 16:56

Bealy schreef:
remember, dat bedoel ik ook, helemaal met je eens. Ik denk zelf bvb ook dat een paard er veel meer schade aan over houdt als je hem dag en nacht binennhoudt bvb. En aan de dierenarts arm (dat voelt hij wel, zo'n ieniemienie l*lletje valt wel mee)
Ik praat het ook helemaal niet goed, absoluut niet!!!!!!!
Maar die man is gewoon ziek, het is een zoofiel.
Paardenliefhebbers kijken hier anders tegaan, maar onze rechtsstaat is nou eenmaal niet gebaseerd op emoties..... (dat is trouwens over het algemeen maar goed ook hoor!)
Dat hij een eigendom van een ander misbruikt vind ik erger dan de 'daad' an sich.
Die vent is gewoon heel triest en ziek..

o nee wat denk je wat dat geestelijk doet bij zo'n dier ???
daar denk je niet aan no offence

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 17:01

[edit: ik stel wel voorop dat ik die man te ziek voor woorden vind hoor!!!]

sorry, maar ik denk dat het geestelijk echt niet zoveel aanricht.
Dat beest merkt het amper. Behalve natuurlijk als het met mishandeling gepaard gaat, dat is een heel ander verhaal.
Het is geestelijker voor een paard erger om de hele dag op stal te staan.
Of om via KI bevrucht te worden en niet te weten waarom die kerel zijn hele arm in jou stopt.
Het zou geestelijk voor het paard erger zijn als die man hem ging berijden op een verschrikkelijke lompe manier.

Begrijp me niet verkeerd, die man is hartstikke ziek in zijn hoofd (het is een ZOOFIEL!! ) maar ga nou niet beweren dat het paard een enorm trauma ervan oploopt.....
de familie wel natuurlijk, heel begrijpelijk, jouw eigendom wordt misbruikt, dat moeten ze strafbaar stellen!

Iemand met zoofilie moet behandeld worden, natuurlijk is die persoon hartstikke ziek!

Isleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 17:14

verschrikkelijk het zal maar bij je pony of paard gebeuren.

J_V_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 18:06

Bealy schreef:
[edit: ik stel wel voorop dat ik die man te ziek voor woorden vind hoor!!!]

sorry, maar ik denk dat het geestelijk echt niet zoveel aanricht.
Dat beest merkt het amper. Behalve natuurlijk als het met mishandeling gepaard gaat, dat is een heel ander verhaal.
Het is geestelijker voor een paard erger om de hele dag op stal te staan.
Of om via KI bevrucht te worden en niet te weten waarom die kerel zijn hele arm in jou stopt.
Het zou geestelijk voor het paard erger zijn als die man hem ging berijden op een verschrikkelijke lompe manier.

Begrijp me niet verkeerd, die man is hartstikke ziek in zijn hoofd (het is een ZOOFIEL!! ) maar ga nou niet beweren dat het paard een enorm trauma ervan oploopt.....
de familie wel natuurlijk, heel begrijpelijk, jouw eigendom wordt misbruikt, dat moeten ze strafbaar stellen!

Iemand met zoofilie moet behandeld worden, natuurlijk is die persoon hartstikke ziek!

maar ik denk dat het geestelijk echt niet zoveel aanricht ???
ik geloof er geen reet van maar goed

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 18:11

love4horses schreef:
o nee wat denk je wat dat geestelijk doet bij zo'n dier ???
daar denk je niet aan no offence

Een paard heeft echt niet het verstand of begrip van zaken zoals wij dat hebben! Het is zielig omdat wij dat zo interpreteren en het vertalen naar gebeurtenissen bij mensen. Trauma's komen alleen voor bij gebeurtenissen die echt ontzettend veel impact hebben op zo'n dier (systematisch mishandeld worden, brandende stal, asociaal rijgedrag met een trailer erachter...) Denk niet dat die pony er veel van gevoeld heeft, het geslachtsdeel van die vent valt in het niet bij wat er normaal in moet... Het zal best een raar gevoel zijn geweest, maar als het echt pijn heeft gedaan oid was het die man echt niet gelukt als ze enkel aan een touwtje aan het hek heeft vast gestaan (ronddraaien kan dan nog steeds en niet te vergeten haar achterbenen die ze kan gebruiken).

Ik vind absoluut dat die vent de bak in moet, wie weet wat voor rare gedachten/fantasieen hij nog meer heeft, en het is erg dat het gebeurt is, maar er gebeuren nog véél ergere dingen in deze wereld. En dat wij hier op bokt allemaal van paarden houden wil niet zeggen dat dit het ergste is dat er kan gebeuren, omdat het toevallig om een dier gaat waar wij nogal plezier van hebben (op de 'gezonde' manier mag ik hopen Knipoog )...

siccootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 18:18

Die paarden hebben echt wel het verstand! Die zijn slim.. geloof je nou echt dat zo'n dier het nix intresseerd of dat hij nix heeft gemerkt? Nou ik d8 het wel! Hij moet zeker de bak in! Arme pony

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 18:23

Ik ben het eens met Bealy en remember. Ik geloof niet dat de pony er een trauma aan heeft overgehouden. Waarschijnlijk amper doorgehad. En wat remember al zei: een paard realiseert t zich niet zoals wij dat doen.

Ik praat t absoluut niet goed, vind dat die man gestradt moet worden, al is t maar om t misbruiken van andermans bezit.

Wat ik echter wél goed vind, is dat de tweede kamer vind dat de wetgeving anders moet wat dierenrechten betreft. Van mij mogen ze t n'g meer uitbreiden, ook mishandeling als een strafbaar feit behandelen. Ik vind eigenlijk dat het geweld/misbruik met dieren gelijke straffen moet krijgen als misbruik/geweld bij mensen, maar dat zal wel nooit gebeuren..

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 18:27

Leuk dat je een super brave kinderpony hebt..., maar dit is dus een onwijs groot nadeel.....
Ik snap niet hoe ze zoiets ongestrafd kunnen laten.
Zowel rechten hebben dieren..., maar ze mogen wel gebruikt worden als lustobject???!!!!!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 18:31

siccootje schreef:
Die paarden hebben echt wel het verstand! Die zijn slim.. geloof je nou echt dat zo'n dier het nix intresseerd of dat hij nix heeft gemerkt? Nou ik d8 het wel! Hij moet zeker de bak in! Arme pony

Ze zijn niet slim, ze leggen verbanden tussen gebeurtenissen. En als jij volhoudt dat ze wel slim zijn mag jij me uit komen leggen waarom die pony die vent het ziekenhuis niet heeft ingetrapt Knipoog

Kom op, niet zo naïef! Tuurlijk is het erg en die vent is ziek (want zoofilie is gewoon een ziekte) en moet zowiezo bestraft worden, maar je gelooft toch zeker niet dat die pony nu getraumatiseerd in het land staat? Dit heeft echt niet heel veel impact op die pony gehad hoor, er gebeuren ergere dingen, echt waar ! Maar omdat in ONZE wereld verkrachting staat voor vreselijk/gruwelijk/afschuwelijk draait bij ons onze maag er van om. En dat is heel normaal, we zijn nu eenmaal gevoelsmensen, maar je moet het allemaal wel blijven relativeren!

Lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 18:33

Ik vind het ook vreselijk wat die man heeft gedaan.
Hoe haal je het ook echt in je hoofd om zoiets te doen...
Sterkte aan de eigenaren

kizz_rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 18:54

ik vind dat verkrachting van dieren echt gestraft moet gaan worden...
tjeej hoe ziek kun je zijn in je hoofd Boos! als je een pony gaat verkrachten dan is er toch wel heel erg iets mis met je! ik hoop dat er snel verandering in de wet komt, want sex met dieren is toch echt abnormaal!
ik ben het trouwens met remember eens, die pony houdt er echt geen trauma aan over, het gaat eerder om het feit dat ook de kinderen van die mensen niet eens meer met een veilig gevoel naar de wei kunnen gaan...
bah wat bestaan er toch zieke mensen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 19:44

O mensen ik wordt hier zo boos om, wie doet nou zoiets?
Dat is toch ZIEK?
Gsus, mensen denken echt niet meer na bij wat ze doen...
Ik haat die mensen die zoiets doen, ik snap echt echt echt echt echt echt echt niet wat de rede kan zijn dat je een lieve onschuldige pony wilt verkrachten..
Ik bedoel hoe kan je daar alleen al bij stilstaan?
Er moet echt meer op dit soort dingen worden gelet hoor.
En politie moeten zich er ook meer mee gaan bemoeie want dit loopt echt uit de hand!

Useful

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 19:55

ah bah..! Het moet egt strafbaar worden.. Ik dacht dat gebeurd hier in de buurt niet.. Maar biggekerke is wel in de buurt..! Dit loopt uit de hand..!

mcrielaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 20:19

En Nederland is als het om straffen gaat echt belachelijk soft.. Verward Ow, die vent heeft iemand vermoord die die niet kende, maar hij had zin om iemand te vermoorden.. Doe maar 2 jaar gevangenisstraf, en een jaartje tbs..
Ow er is weer is een pony verkracht.. binnenkort misschien toch is een wet voor bedenken..

Dat is toch niet normaal! Ze moeten dat soort IDIOTEN gewoon opsluiten voor de rest van dr leven..! Dan ben je gewoon ziek in je hoofd..! Scheve mond

More

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 21:21

die mensen zijn echt ziek. En het slaat nergens op dat dat nu nog niet strafbaar is....

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 21:40

shadowfaxx schreef:
Dat zoiets nog steeds niet strafbaar is versta ik niet. Zielig is dat,als je al tot het uiterste gaat, seks met dieren. Als het aan mij lag was het gewoon 'chak' en klokkenspel der af >;)

precies!!

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 21:48

Raar dat het niet strafbaar is, je komt in JOUW wei aan JOUW paard! Ik denk trouwens niet dat de pony er veel last van heeft gehad hoor, die is wel iets groters gewent! Alleen van dat vastbinden natuurlijk. Wel echt gestoord

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 23:56

tjah k heb er niet veel goeie woorden voor.. er is al in vermeld dat de 2e kamer wil dat er veranderingen komen, zodat er WÉl een verbod komt op sex met dieren. Daar ben ik het mee eens, want verkrachten van een mens is ook niet toegestaan, en ik vind, dat een paard ook dat recht heeft.

Geen dier is meer of minder als een ander dier. Ik vind dat sex met dieren ook gewoon ongewenste sexuelemisbruik is, en dat het niet toegestaan mag worden.

Verder, wens ik ze veel sterkte.. en inderdaad.. die mensen die zoiets flikken weten niet wat voor schade het kan verrichten. Als ze dat eens zelf mee zouden maken zou ik bijna durven wedden dat ze er zelfs medelijden met zichzelf zullen hebben omdat ze zo stom en onnadenkent zijn geweest om dat bij iemand anders zijn dier te flikken...

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 00:01

_mistique_ schreef:
zoiets is toch belagelijk!
zo'n iemand hoort in een psygiater thuis!
kijk als je hij nou een meisje verkracht oke.dat is ook strafbaar.
maar een dier die zich niet(of bijna niet) kan verdedigen.
hoe ziek kan je zijn om zo'n lieve kleine shetlander te grijpen Verward
ik heb hier echt geen woorden voor Boos!
het is gewoon belachelijk
en echt heel zielug voor de familie en natuurlijk de shetlander Huilen

ik wens hun heel veel sterkte !! Schijnheilig Haha! Knipoog

verder heb je geen vooroordelen Clown haha nee hoor.. maar kijk, een meisje verkrachten, is even erg. Heel he verkrachten is al een verkeerde gedachte...!!

En 'zo'n kleine lieve shetlander' had net zo makkelijk een new-forester of een welsh kunnen zijn... en nog is het erg. Vind ik namelijk niet veel verschil hebben.. bij paarden zullen mannen het niet zo snel flikken, ik heb toch meestal het idee bij zulk soort mishandelingen dat mannen iemand kiezen die ze lager vinden als zichzelf, en vinden dat ze wel sterker zijn en hem wel aankunnen... bij een groter dier gaan ze wel beter nadenken ja.. dus ja maar goed.. alles is dus foute boel Lachen

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 12:09

Citaat:
zoiets is toch belagelijk!
zo'n iemand hoort in een psygiater thuis!
kijk als je hij nou een meisje verkracht oke.dat is ook strafbaar.
maar een dier die zich niet(of bijna niet) kan verdedigen.
hoe ziek kan je zijn om zo'n lieve kleine shetlander te grijpen
ik heb hier echt geen woorden voor
het is gewoon belachelijk
en echt heel zielug voor de familie en natuurlijk de shetlander

ik wens hun heel veel sterkte !!
Assiej schreef:
[verder heb je geen vooroordelen Clown haha nee hoor.. maar kijk, een meisje verkrachten, is even erg. Heel he verkrachten is al een verkeerde gedachte...!!

En 'zo'n kleine lieve shetlander' had net zo makkelijk een new-forester of een welsh kunnen zijn... en nog is het erg. Vind ik namelijk niet veel verschil hebben.. bij paarden zullen mannen het niet zo snel flikken, ik heb toch meestal het idee bij zulk soort mishandelingen dat mannen iemand kiezen die ze lager vinden als zichzelf, en vinden dat ze wel sterker zijn en hem wel aankunnen... bij een groter dier gaan ze wel beter nadenken ja.. dus ja maar goed.. alles is dus foute boel Lachen
[/quote]

Sorry, maar ik heb liever dat hij een Shetlander verkracht dan een meisje, Shetjes houden er meestal geen trauma aan over en mensen mestal wel

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 12:17

Ik heb liever dat die vieze gore kerels gewoon helemaal niet verkrachten!

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 12:45

Georgette schreef:
Ik heb liever dat die vieze gore kerels gewoon helemaal niet verkrachten!

natuurlijk ja, maar als ik mocht kiezen ( Misselijk )