waar gaat het heen in de wereld.. Dan heb ik geen eigen paard ofzo maar nu vrees ik toch wel een beetje voor de paarden hier in de buurt.. biggekerke is hier niet ver vandaan..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bealy schreef:remember, dat bedoel ik ook, helemaal met je eens. Ik denk zelf bvb ook dat een paard er veel meer schade aan over houdt als je hem dag en nacht binennhoudt bvb. En aan de dierenarts arm (dat voelt hij wel, zo'n ieniemienie l*lletje valt wel mee)
Ik praat het ook helemaal niet goed, absoluut niet!!!!!!!
Maar die man is gewoon ziek, het is een zoofiel.
Paardenliefhebbers kijken hier anders tegaan, maar onze rechtsstaat is nou eenmaal niet gebaseerd op emoties..... (dat is trouwens over het algemeen maar goed ook hoor!)
Dat hij een eigendom van een ander misbruikt vind ik erger dan de 'daad' an sich.
Die vent is gewoon heel triest en ziek..
Bealy schreef:[edit: ik stel wel voorop dat ik die man te ziek voor woorden vind hoor!!!]
sorry, maar ik denk dat het geestelijk echt niet zoveel aanricht.
Dat beest merkt het amper. Behalve natuurlijk als het met mishandeling gepaard gaat, dat is een heel ander verhaal.
Het is geestelijker voor een paard erger om de hele dag op stal te staan.
Of om via KI bevrucht te worden en niet te weten waarom die kerel zijn hele arm in jou stopt.
Het zou geestelijk voor het paard erger zijn als die man hem ging berijden op een verschrikkelijke lompe manier.
Begrijp me niet verkeerd, die man is hartstikke ziek in zijn hoofd (het is een ZOOFIEL!! ) maar ga nou niet beweren dat het paard een enorm trauma ervan oploopt.....
de familie wel natuurlijk, heel begrijpelijk, jouw eigendom wordt misbruikt, dat moeten ze strafbaar stellen!
Iemand met zoofilie moet behandeld worden, natuurlijk is die persoon hartstikke ziek!
love4horses schreef:o nee wat denk je wat dat geestelijk doet bij zo'n dier ???
daar denk je niet aan no offence
)... siccootje schreef:Die paarden hebben echt wel het verstand! Die zijn slim.. geloof je nou echt dat zo'n dier het nix intresseerd of dat hij nix heeft gemerkt? Nou ik d8 het wel! Hij moet zeker de bak in! Arme pony
! Maar omdat in ONZE wereld verkrachting staat voor vreselijk/gruwelijk/afschuwelijk draait bij ons onze maag er van om. En dat is heel normaal, we zijn nu eenmaal gevoelsmensen, maar je moet het allemaal wel blijven relativeren!
als je een pony gaat verkrachten dan is er toch wel heel erg iets mis met je! ik hoop dat er snel verandering in de wet komt, want sex met dieren is toch echt abnormaal!
Ow, die vent heeft iemand vermoord die die niet kende, maar hij had zin om iemand te vermoorden.. Doe maar 2 jaar gevangenisstraf, en een jaartje tbs..
_mistique_ schreef:zoiets is toch belagelijk!
zo'n iemand hoort in een psygiater thuis!
kijk als je hij nou een meisje verkracht oke.dat is ook strafbaar.
maar een dier die zich niet(of bijna niet) kan verdedigen.
hoe ziek kan je zijn om zo'n lieve kleine shetlander te grijpen![]()
ik heb hier echt geen woorden voor![]()
het is gewoon belachelijk![]()
en echt heel zielug voor de familie en natuurlijk de shetlander![]()
ik wens hun heel veel sterkte !!![]()
![]()
haha nee hoor.. maar kijk, een meisje verkrachten, is even erg. Heel he verkrachten is al een verkeerde gedachte...!!
Citaat:zoiets is toch belagelijk!
zo'n iemand hoort in een psygiater thuis!
kijk als je hij nou een meisje verkracht oke.dat is ook strafbaar.
maar een dier die zich niet(of bijna niet) kan verdedigen.
hoe ziek kan je zijn om zo'n lieve kleine shetlander te grijpen
ik heb hier echt geen woorden voor
het is gewoon belachelijk
en echt heel zielug voor de familie en natuurlijk de shetlander
ik wens hun heel veel sterkte !!
Assiej schreef:[verder heb je geen vooroordelenhaha nee hoor.. maar kijk, een meisje verkrachten, is even erg. Heel he verkrachten is al een verkeerde gedachte...!!
En 'zo'n kleine lieve shetlander' had net zo makkelijk een new-forester of een welsh kunnen zijn... en nog is het erg. Vind ik namelijk niet veel verschil hebben.. bij paarden zullen mannen het niet zo snel flikken, ik heb toch meestal het idee bij zulk soort mishandelingen dat mannen iemand kiezen die ze lager vinden als zichzelf, en vinden dat ze wel sterker zijn en hem wel aankunnen... bij een groter dier gaan ze wel beter nadenken ja.. dus ja maar goed.. alles is dus foute boel
[/quote]