Ponyveulen met steek in buik gedood(Dalfsen)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 19:09

sta volledig sprakeloos.

diana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 19:10

godver,als ik die mensen/mens/ monsters te pakken krijg .
zijn ze aan de beurt!!!!
ik wil er best wel wat jaartjes voor zitten hoor,als ik weet wie het is gaat die eraan.
ik vermoord hem!!!!
waarom word er niet meer aangedaan!!,waarom zijn de straffen zo laag voor zulke satans!!
kan er met m,n kop niet bij,bah kan er niet van slapen!

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 19:23

*kippevel*

Vreselijk...

ZIEK

meer kan ik het niet over zeggen

Boos!

Inez

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 19:34

verschrikkelijk.... echt te erg... Boos!
je durft je paard/pony niet meer buiten te zetten..
Dat zulke mensen rondlopen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 19:36

Boos! Misselijk Verdrietig Lips are sealed Frusty Ziek wordt ik van dit soort berichten!!! Mensen die dit doen zijn zó slecht, opsluiten en nooit meer vrijlaten...beter nog: t zelfde met ze doen wat zij met de dieren doen...(kon dat maar!)...

rebekky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 19:44

Boos! wat erg is dit toch. Boos!
ik heb er gewoon echt geen woorden voor....
wat bezielt zo iemand zich toch.
opsluiten die mensen en martelen zodat ze dezelfde pijn voelen als die arme dieren moesten lijden! Verdrietig

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 19:45

laetitia schreef:
walgelijk, ik word hier echt kotsmisselijk van.

weerloze dieren pakken die niets in de gaten hebben, nee ze durven
tegenwoordig niet meer een menselijke slachtoffer te nemen want
die kunnen terugslaan...

soms wou ik dat de mens nooit had bestaan, wat doen wij de aarde aan?
we verpesten alles, echt alles. zonder de mens was de aarde zo veel mooier en vrediger zonder geweld, zonder mishandelingen,zonder vervuiling, uitroeiing, ontbossing....

PRECIES!! Ik haat de mens Boos! Ik probeer zelf zo goed mogelijk voor de dieren te zijn (vegetarisch eten, dierproefvrije producten enz..) als ik zo'n mens zoiets zou zien doen dan zou ik echt wild worde, zou zijn mes afpakken en zun keel doorsnijden GRRRRRRRRR word er echt kwaad om Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 20:21

Waarom doet iemand zoiets? Boos! Boos! Boos!
Slaat toch nergens op...ik hoop ook dat ze die debiel te pakken krijgen

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 20:42

Majo schreef:
Zou dat erger zijn dan? Een vergelijking van niks vind ik (sorry, ik val je niet aan hoor Ach gut ) maar ik vraag me dan altijd af waarom het erger is als dit bij een mens gebeurt als bij een paard of ander dier.
Het is allemaal net zo erg, dier of mens. Ik hou er eigelijk al mee op om te reageren in deze topics, omdat ik het walgelijk vind. Niet de topic hoor, maar de daden. Het helpt toch niet als iedereen zegt: och wat erg. Maak er werk van! De mensen die in deze omgeving wonen dan.

zeg ik ergens dat dat erger zou zijn?!!?! het was een gedachte die zeker bij meer mensen speelt. als je twijfelt aan mijn betrokkenheid dan zou ik eens kijken in mijn onderschrift, god ik zou me bijna beledigd voelen door dit soort opmerkingen! Rolleyes

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 20:58

Huilen te erg voor woorden... ik snap niet hoe je zo gestoord kan zijn om zoiets te doen... Boos! pff.. dit soort dingen staan nu wel regelmatig op bokt.. ben echt heel bang om 1 van mn verzorgshets die op een vrij afgelegen land staan ooit zo aan te treffen Scheve mond Verdrietig

AnitaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 21:57

Ik heb net een e-mail gestuurd naar info@dierenbescherming.nl in de hoop dat zij meer aandacht aan deze schandalige praktijken besteden ! Misschien doen jullie ook mee met een berichtje naar de DB ?
Citaat:
Beste Dierenbescherming,

Vanmiddag heb ik, samen met vele 10-tallen anderen op de website WWW.BOKT.NL mijn woede geuit over het zoveelste bericht van mishandeling van veulens/paarden. Dit keer in Dalfsen (Opensnijden veulen) en gisteren in Apeldoorn (slaan trappen en ongeoorloofd berijden van een paard) !
Ik weet dat de Dierenbescherming probeert om daders sneller te pakken door extra beloningen uit te geven voor tips. Helaas woden de daders bijna nooit gepakt.
Ik zou de Dierenbescherming willen vragen te wedijveren voor verandering in de wetgeving voor zwaardere straffen bij dierenmishandeling. Het lijkt erop dat een inspecteur van de Dierenbescherming in deze tijd niet meer voldoende werkt tegen de wreedheden tegen dieren in dit land, maar moet er net als in Amerika, een speciale politiedienst komen die dierenmishandelaars harder aanpakt, en dit gepaard laten gaan met het verhogen van de straffen.
Mishandelen van dieren is groot leed voor het dier zelf, maar ook voor de eigenaren van het dier. Het wordt hoog tijd dat we stoppen met een dier te zien als een 'produktiemiddel' of een vervangbaar iets en het mishandelen van dieren op dezelfde wijze te bestraffen als het mishandelen van mensen. Het verdriet, en het gevoel van onmacht is volgens mij niet anders bij mishandeling van je beste mensenvriend als bij mishandeling van je beste dierenvriend !

Ik hoop dat de Dierenbescherming zich hiervoor nog meer in wil gaan zetten !

Met vriendelijke groeten,
Anita Bannink

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 22:46

wat goed van je anita!! ik ben benieuwd wat voor antwoord je terug krijgt!

J_V_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 22:50

Boos! wat een zieke etters lopen er toch rond op deze wereld.
als ik er zo een een kreeg wist ik het wel.

mocht de laf bek dit ook eens leezen kom dan een langs mij als je lef heb.
Laatst bijgewerkt door J_V_D op 12-08-04 22:54, in het totaal 1 keer bewerkt

J_V_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 22:50

wis deze aub alvast bedank
Laatst bijgewerkt door J_V_D op 12-08-04 22:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 22:51

Super dat mailtje laat het ons wel weten oke??

J_V_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 22:51

sorry modje het eerst berichtje mag gewist worden van mij
wilde een typ fout herstellen.
greets JVD

Gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 23:09

wat erg zeg... hier heb ik echt geen woorden voor het word gewoon steeds erger......

Abaigeal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 09:36

jezus dat is tog te erg voor woorden Boos! Huilen Je kan je paarden noiet eens meer normaal in de wei laten staan zonder dat hun tong eraf gesneden wordt of ze een ems in hun buik krijgen of ze worden verkracht ofsoiets lomps! Stoom uit je oren

Pebles

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 09:56

Ooooh, dit vind ik altijd zo erg. Als iemand dat bij mijn paarden zou doen en ik zou diegene te pakken krijgen nou die ging er echt aan dat kan ik jullie wel vertellen. Ik moet sowieso niet zien dat iemand een beest pijn doet want dan ga ik helemaal door het lint. Wij hebben voor alle zekerheid op de stal een camera hangen en de honden (Boerboelen) lopen los op het erf. Dus hopelijk zal het bij ons niet zo heel snel gebeuren. Ik wou dat ze daders eens wat vaker te pakken zouden krijgen. En weet je een paar jaar geleden bemoeide pistolen Paultje zich er nog wel eens mee en dat vond ik dan zo gaaf.

elissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 10:00

ziek gewoon, als ik zo`n zielepoot tegenkom is hij/zij van mij Boos!

guccio

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 10:18

gatver wat erg zeg!
misschien moeten we naar aanleiding van de brief van anita naar de dierenbescherming iets van een hantekeningenactie opstarten voor zwaardere straffen tegen dierenmishandeling en een speciale politie-eenheid voor dieren...
ik wens de eigenaren in ieder geval veel succes met het verwerken van dit verlies!

Hertogin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 10:20

wat vreselijk!! welke idioot doet zo iets!! dan ben je echt gek in je hoord echt heel gek !!!![/b]

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 10:29

Hier kan ik nou ZO kwaad om worden!!!! Boos! !!!! Wie doet nou zoiets bij zo'n lief dier die je vetrouwd???¿¿¿!!!!

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 11:42

Saltow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 12:12

wie dit doet is volkomen ziek.
Wat heeft een ponyveulen je nou in godsnaam misdaan ?
Wat bezielt deze mensen,zouk graag is weten....
Kan niet begrijpen hoe dit kunt doen !