Ooit in 2007 heb ik me geregistreerd, maar volgens mij werd ik pas echt fanatiek in het Dikke Buiken topic toen ik mijn eerste NF pony kocht, het NF-ponyforum er mee ophield en de pony drachtig bleek.
Hoeveel uren ik niet MareStare heb gevolgd ... náchten overgeslagen!
Vanuit het DB-topic ontstond het Onzin-Offtopic-Topic waar we een heuse virtuele boerderie creëerden. Bijna een dubbelleven! Een meeting gehad bij Nicole288, en dat voelde met elkaar als thuiskomen in de familie
.Nog enkele jaren mod geweest en NR-redactielid, een leuke tijd tot ik mijn tijd als schrijver moest verdelen over Hoefnet, MenSport en Bokt. Dat bleek iets teveel. Maar ook binnen het team van toen draag ik diverse mensen nog altijd een warm hart toe
.Ipsilonka zei het al: ook een leuke meeting gehad met de menners in het midden van het land.
Een groeps-fotoshoot met mijn voorlaatste paard Moos op de Brunssummerhei was een voltreffer.
Ik heb mijn twee kittens, Loena en Fritz B van Nicole288, waarvan Fritz nog leeft en dit jaar 17 jaar wordt.
Ook veel nieuwe mensen leren kennen toen ik mijn Gelderse merrie Inova kocht, voor de wagen en onder zadel liet beleren.
En nu de puppy-opvang... sinds lange tijd weer een eigen topic op Bokt!
Hartelijk dank Bart, het team en alle Bokkers die me het leven zoet en zuur hebben gemaakt
En gefeliciteerd aan ons allemaal
Via een bokker ben ik ook aan mijn pony gekomen
maar dat maakt me niet minder dankbaar dat ik haar gevonden heb.
Tussen alle andere Friezen
Al is mijn voorkeur een scootmobielrace. Dat is echt tof om te doen. Ik ben zelfs de eerste en enige offroad nederlands kampioen daarin
dan bok ik ook nog gewoon.
. Zonder bokt had ik nooit van zijn bestaan geweten, zonder bokt had ik zijn verkoopadvertentie nooit gezien, en zonder bokt had ik hem dus nooit gekocht. Helaas is hij inmiddels al bijna 3 jaar geleden overleden maar hij is zo'n groot onderdeel geweest van wie ik nu ben.
Dus bedankt bokt en alle bokkers! Op naar nog 25 jaar!
Kan het nog niet droog houden wanneer ik het weer teruglees.