Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nico12 schreef:Het is diep triest dat velen hier op bokt het voor eigen rechter spelen goedkeuren. Hopelijk veroordeeld de rechter Joke van der Post zodanig dat er een statement geplaatst wordt. Dagelijks zie en lees ik hoe het voor eigen rechter spelen catastrofaal afloopt.
Sakura789 schreef:Maar waar stopt dan de correctie? Wie gaat dat bepalen?
Ze heeft er toch ook niets aan dat ze in de gevangenis gaat belanden? Daar helpt ze toch ook de dieren ook niet echt mee. Het zit imo veel dieper dan dit incident.
Nico12 schreef:Het is diep triest dat velen hier op bokt het voor eigen rechter spelen goedkeuren. Hopelijk veroordeeld de rechter Joke van der Post zodanig dat er een statement geplaatst wordt. Dagelijks zie en lees ik hoe het voor eigen rechter spelen catastrofaal afloopt.
Popstra schreef:Nico12 schreef:Het is diep triest dat velen hier op bokt het voor eigen rechter spelen goedkeuren. Hopelijk veroordeeld de rechter Joke van der Post zodanig dat er een statement geplaatst wordt. Dagelijks zie en lees ik hoe het voor eigen rechter spelen catastrofaal afloopt.
Moeten we dit serieus nemen?, het is geen pedo die bejaagd word he!
Marloez schreef:Palmera schreef:Een vrouw naar mijn hart!
Als er ergens geld ingezameld word voor haar advocaatkosten en iemand ziet dat ergens staan, kan die dat dan melden ajb? Ik draag dan graag bij.
Je kunt haar bovengenoemde stichting een donatie geven.
Ik ben al heel lang lid van een organisatie die zich inzet voor deze schrijnende situatie. Er is nog veel werk aan de winkel.. Dierenuitbuiting is hier genormaliseerd.
Op aanraden van een vrouw die bij de stichting van de desbetreffende vrouw uit de video werkt heb ik een review geplaatst bij de "piramides van Gizeh" om toeristen meer bewust te maken van dit leed en om het gebruik van werkdieren te ontmoedigen.
Mars schreef:Man en dik in de 70, zal wel een generatie dingetje zijn. Gelukkig mogen vrouwen tegenwoordig achter het aanrecht vandaan en op komen voor weerloze dieren die mishandeld worden.
Mars schreef:Man en dik in de 70, zal wel een generatie dingetje zijn. Gelukkig mogen vrouwen tegenwoordig achter het aanrecht vandaan en op komen voor weerloze dieren die mishandeld worden.
Cer schreef:Mars schreef:Man en dik in de 70, zal wel een generatie dingetje zijn. Gelukkig mogen vrouwen tegenwoordig achter het aanrecht vandaan en op komen voor weerloze dieren die mishandeld worden.
Ook in Eygpte?
https://www.egypte.nl/egypte-informatie ... -gebruiken
het land heeft me nooit getrokken trouwens. Ik heb het idee dat het daar voor vrouwen, helemaal voor westerse vrouwen, niet zo tof is.
Overigens, om dan alle egyptenaren over 1 kam te scheren, gaat me dan ook wel weer te ver
vienna1987 schreef:En wat heeft zijn uiterlijk en leeftijd ermee te maken?
Vind ik geen sterk argument.
Sakura789 schreef:Uit welk jaartal komt dat boek? Die besnijdenis van 97% herken ik niet, dat zal eerder zuidelijk of op het platteland zijn. In de steden is het een stuk lager, net als bij de kopten, daar is het volgens mij zelfs verboden.
Sakura789 schreef:Maar waar stopt het dan? Had ze hem dood mogen slaan? Gehandicapt? Iets breken? x aantal stokslagen?