Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PSvanLot schreef:Matt Harnacke zocht toch een nieuw onderkomen?
Nou hij kan stoppen met zoeken en meteen hier zijn intrek nemen.
manubres schreef:PSvanLot schreef:Matt Harnacke zocht toch een nieuw onderkomen?
Nou hij kan stoppen met zoeken en meteen hier zijn intrek nemen.
Dacht ik ook gelijk aan...haha. Maar vandaag was de video online dat ze hun huis gevonden hebben. De video leek al even geleden (mooi weer, bladeren aan de bomen) en daar vertelden ze dat ze het al een maand eerder gekocht hebben.
Wat betreft paarden. Invictus (GP) en My Toto (wereldkampioen 6-jarige dit jaar) zijn in hun eigen bezit. En nog wat fokmerries en veulens volgens mij.
Verder is Dream Boy en Johnson in gedeeld eigendom (andere eigenaren dan Gal, Minderhoud en Werner volgens mij), dus misschien blijven zij in Nederland.
In het bericht staat dat mevrouw Glock ze wil castreren en op de wei wil zetten. Sommigen vinden dat zonde voor de sport, ik vind het zonde voor de fokkerij: Toto jr., Taminiau, Energy, Pablo Picasso, Massimo, Kardam's Whisper allemaal castreren?
_lautje_ schreef:Ik kan mij niet voorstellen dat mede-eigenaren van een hengst hiermee akkoord gaan.
Althans niet als ze een evengroot eigendomsbelang hebben. Lijkt mij ook dat er gewoon afspraken over zijn die een evt sponsortijdperk overspannen. Immers sponsoring kan altijd een keer stoppen, maar eigenaarschap staat daar los van.
_San87_ schreef:_lautje_ schreef:Ik kan mij niet voorstellen dat mede-eigenaren van een hengst hiermee akkoord gaan.
Althans niet als ze een evengroot eigendomsbelang hebben. Lijkt mij ook dat er gewoon afspraken over zijn die een evt sponsortijdperk overspannen. Immers sponsoring kan altijd een keer stoppen, maar eigenaarschap staat daar los van.
Lijkt mij ook. Misschien dat de mede-eigenaar wel uitgekocht wordt, of dat er een andere constructie bedacht is om dit op te vangen.
Ligt er denk ik ook aan hoeveel de hengsten nog daadwerkelijk dekken, denk ik?
janderegelaa schreef:Mousmous schreef:[ [url=[ [url=https://boktimg.nl/img/m/ywlJxK.jpg]Afbeelding[/url] ]]Afbeelding[/url] ]
"Worden naar verluidt" = verzinsel van de schrijver. Het staat echt nergens.
janderegelaa schreef:_San87_ schreef:
Lijkt mij ook. Misschien dat de mede-eigenaar wel uitgekocht wordt, of dat er een andere constructie bedacht is om dit op te vangen.
Ligt er denk ik ook aan hoeveel de hengsten nog daadwerkelijk dekken, denk ik?
Zo'n drama is het niet hoor. Toto heeft nog ruim 100 veulens gehad dit jaar en dekt ook veel in het buitenland. Denk dat Glock gewoon klaar is met de ruiters.
Benzz schreef:Pand gaat de verkoop in, hengsten gaan inderdaad met pensioen.
En het blijkt ook voor Gal en Minderhoud totaal onverwacht te komen.
Benzz schreef:Volgens mij is het al een tijdje geen "ze" meer, alleen zakelijk.
mavantos schreef:Volgens mij ligt het er vooral aan dat het met het bedrijf Glock niet goed gaat sinds het overlijden van meneer Glock als ik het goed begrijp uit de media. De kosten om zo'n stal draaiende te houden zijn natuurlijk gigantisch.
Veronica2 schreef:mavantos schreef:Volgens mij ligt het er vooral aan dat het met het bedrijf Glock niet goed gaat sinds het overlijden van meneer Glock als ik het goed begrijp uit de media. De kosten om zo'n stal draaiende te houden zijn natuurlijk gigantisch.
Dit klopt en het is misschien ook niet meer de juiste tijd om als wapenfabrikant op te treden als sponsor in sport.
https://themodernsportsman.com/product/glock-19-gen3-trump-2024-9mm/ Let op: foto van pistool in deze link.