Is Kontiki bont, of maximaal sabino? Ik zag dat hij als bont geregistreerd staat maar zie nergens een bonte in zijn afstamming. Het viel me op dus misschien is hier een liefhebber die het weet.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SophievdV schreef:Karin: wat je nu stelt is lang niet overal aan de orde. Er zijn bedrijven of stallen waar ze inderdaad niet buiten komen. Gelukkig zijn er ook mensen die dat anders doen, zoals Kimley (en ik zelf destijds toen ik nog wilde tuigen met mijn merrie).
De extra ijzers zijn wel degelijk van aluminium. Je kunt daar ook niet mee over de weg rijden want dat slijt als een malle en de bouten trillen dan los. Natuurlijk oefen je er een keer mee maar in principe is het echt voor op concours.
Kijk overal zijn er mensen die niet lekker met hun paard om gaan. Ik heb ook bij dressuurruiters dingen zien gebeuren die gewoon niet fair zijn. Maar we kunnen niet alle rijders over 1 kam scheren.
Neonlight: inderdaad. Het ging om veel meer dan alleen de hulpmiddelen. De wijze van communiceren was een probleem, vooral door de KNHS maar ik geloof dat er ook tprijders waren die het blad niet voor de mond namen en daar werd het niet direct beter van.