Sharikaa91 schreef:Hallo ik ben de dochter van Hilly het was niet aangekondigd dat er een vuurwerkshow zou plaatsvinden niet in de krant , niet aan de buurtbewoners , niet in de media en ook niet door gegeven de eigenaar van sport club Pump wist het pas de zelfde avond dat vuurwerkshow plaats zou vinden er was een vergunning dat klopt maar dat het werd niet aangekondigd dat er een vuurwerkshow zou plaats vinden en er waren ook knallen te horen in andere plaatsen daar naast het was zo hard ik heb de video’s gezien de politie neemt de zaak hoog op en is druk bezig met het onderzoek , als wij dit hadden geweten hadden we de pony’s op stal gezet , in de winter staan ze altijd op stal en in de zomer op de wei , in de ochtend was ik er om 11 uur en zag ik lady liggen ze kwam niet ik wist gelijk dat er iets niet klopte ze wou niet op staan en ik belde gelijk de dierenarts en kwamen met spoed toen ging de dierenarts haar onderzoeken en toen ze op stond hinkelde ze en ging ze weer liggen na onderzoek is gebleken dat ze een gebroken schouder had opgelopen en een inwendige bloeding ze konden niks meer voor haar doen en moest uit haar lijden worden verlost . Het deed en doet me heel veel pijn dat ze daar de hele nacht zo heeft gelegen en geleden , nadat lady was in geslapen werd sense na gekeken en sense wou niet lopen en is ze na de kliniek gebracht met spoed haar zenuwe zijn beschadigd op meerdere plekken het is nu af wachten tot volgende week vrijdag of er verbetering in zit en ze verder kunnen met de behandeling ,als er geen verbetering in zit en en ze geen kans op herstel heeft zodat ze pijnvrij als wandel pony door het leven kan moet ze helaas in geslapen worden we doen er alles aan om haar te redden omdat we van haar houden ze zal nooit meer kunnen rijden maar daar gaat het ons niet om
Je bent er zelf!
Hoop dat ik het zo goed mogelijk verwoord heb en nogmaals hele dikke kus!