NK Dressuur: Dinja van Liere aan de leiding in brede kopgroep

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kirrietje

Re: NK Dressuur: Dinja van Liere aan de leiding in brede kopgroep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-24 08:32

Eens, ik duim ook voor de drie dames :j En dan Marieke of HP als reserve mee.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-24 08:34

Ik lees iets over dat je lef en ballen moet hebben om Edward thuis te laten, maar (oprechte vraag), wat kan er gebeuren als Patrick vd Meer Edward niet meeneemt? Hij is toch verdorie de bondscoach, en hij kan ze nou eenmaal niet allemaal meenemen.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-24 10:21

Foaly schreef:
Ik lees iets over dat je lef en ballen moet hebben om Edward thuis te laten, maar (oprechte vraag), wat kan er gebeuren als Patrick vd Meer Edward niet meeneemt? Hij is toch verdorie de bondscoach, en hij kan ze nou eenmaal niet allemaal meenemen.

Even invullen voor een ander. Met vriendjespolitiek kan er soms meer gebeuren dan je lief is.

dresjoepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-24 13:55

Zoals het zondag ging weet Edward heel goed dat hij niks te zoeken heeft op de OS hoor tenzij er voor Rotterdam nog mega progressie gaat plaats vinden zal Ed zelf al zeggen ik blijf liever thuis. Als er geen betere combinaties zouden zijn oke maar Ed ziet zelf ook wel dat hij er niet klaar voor is.

Kirrietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-24 13:58

dresjoepie schreef:
Zoals het zondag ging weet Edward heel goed dat hij niks te zoeken heeft op de OS hoor tenzij er voor Rotterdam nog mega progressie gaat plaats vinden zal Ed zelf al zeggen ik blijf liever thuis. Als er geen betere combinaties zouden zijn oke maar Ed ziet zelf ook wel dat hij er niet klaar voor is.

Als dat het geval was geweest en hij weet dat hij er niet klaar voor is dan had ie de afgelopen observatie niet gestart. Uberhaupt zo laat ineens je gezicht weer zien zonder eerst routine op wedstrijd op te bouwen. Ik denk dat je dit helaas verkeerd ziet, uiteraard hoop ik wel dat je gelijk hebt.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-24 14:19

Swah schreef:
Rieky krijgt het nog druk in Parijs. :D

Dat zou een stunt zijn Rieky als bondscoach dressuur :D

Ik vind de dames allemaal stukken verbeterd, en ik durf zelfs te zeggen dat de Nederlandse dressuur ook eindelijk een soort omslag heeft gemaakt wat betreft de rijderij en jurering.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-24 15:36

Mee eens :-) en gelukkig maar, was hard nodig.

Ik denk dat Edward zelf nog wel hoopt op de spelen, maar denk niet dat hij het nog voor elkaar gaat krijgen. Reserve zal dan wellicht het doel worden?

mce

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-24 19:20

was pessimistisch of het ooit zou lukken, maar er komt vernadering. *\o/*

"In Rotterdam komt een ijzersterk team aan de start, met onder andere kopvrouw Cathrine Laudrup-Dufour met Mount St. John Freestyle (v. Fidermark).

Rotterdam zal de doorslag wel geven, maar de marketing draait wel op volle toeren en kan nog voor verrassingen zorgen, oude glorie..............helaas geen garantie voor de toekomst,