Man vrijuit na seks met pony

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ollivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 22:07

grrrrrrr waar slaat het op dat seks met dieren niet strafbaar is!!!! je mag tog ook niet ongevraagt aan mensen komen zonder ze te verwonden ik vind het echt nergens op slaan en ze moeten echt regelen dat seks met dieren wel strafbaar is!

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 22:14

Schandalig...
Las eht net in de krant.
Walgelijk gewoon, dit soort "mensen" verdienen het niet om de aarde te bevuilen...

henk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 22:14

Les_Fjal schreef:
Wat me nog even te binnenschoot :

Het lijkt me vrij duidelijk dat die man wel van plan was het dier lichamelijk letsel te bezorgen. Gezien de spullen die hij bij zich had !
Is er dan niet zoiets als : voorbedachte rade ?!
Eigenlijk dus, als die mensen 5 min later binnen waren gekomen, en die *$#(@#$vent klaar was voor zijn volgende handeling, hij wel enigzins een straf zou krijgen (ook belachelijk laag, max 2 jaar is het niet ?)

Helaas is een poging niet strafbaar,

er zijn wel twee andere mogelijkheden, is het niet linksom......ga dan rechtsom, we zijn er al mee bezig...

art 350 lid 2 wegmaken; elke gerdraging waardoor het goed aan zijn bestemming wordt ontrokken valt ondeder wegmaken, dus een misdrijf.

art 210 diefstal;
het ontrekken aan de feitelijke heerschappij.....is ook strafbaar, dus politie Utrecht wees een beetje creatief.

Ik ben benieuwd of de kamerleden na twee maand nog vinden dat sex met dieren strafbaar is

henk

LadyRoS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 22:38

1 Woord: Ziek.

VerySpecial

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 23:29

Zo'n perverse man!! Boos! Als ik hem te pakken krijg draai ik hem de strot om!! Ik vraag me af wat hij ervan zou vinden moest hij verkracht worden!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 23:43

Van zo'n ver haal zakt je broek toch af Verward
In belgië is het zowie zo strafbaar om je zonder toestemming op iemands erf te begeven?Van daar dat je als dierbescherming zo weinig kan doen ,je hebt altijd hulp van de politie nodig .En die zijn niet zo vaak bereidt te helpen.Mag je in Nederland je dan wel ongevraagd op iemands erf komen ,alleen daarvoor moeten ze hem toch al kunnen pakken.

Charly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 08:23

lijkt mij ook hoor.. maar g0ed ze denken er hier schijnbaar anders over.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 08:54

als je zoiets doet ben je erg ziek in je kop!!!.... dat ie geen straf krijgt snap ik echt niet.. en die laatste uitspsraak van over dat sex met dieren mag zolang het dier geen letsel oploopt.... halleluja .... wat vinden die lijers lekker he.. doe eens normaal Boos! whaaaaa kmaak me zooo boos hierover, kan niet uitdrukken hoe boos. Boos! Boos!

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 09:32

heb er geen ander woord voor als :Belachelijk!!! Dat is het enigste wat ik er over zeggen kan... Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

missquarter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 09:50

Vieze vuile gore klerelijer! (sorry, moest er even uit!)
Wat een zieke geest heb je dan zeg, en dan niet alleen dit geval maar er lopen er nog veeeeel meer.
Ze moeten ze bij mij brengen ~~}>
Voor dit soort smerigheid zijn geen woorden! Boos!

bol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 10:11

Wat een vuile viezerik en dan zeg ik het nog netjesmet zulke mensen het zelfde mee doen net zo lang dat hij het begeeft.

KimDai

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 10:24

Nou je hoort wel eens verhalen over (schoot)hondjes van oude vrouwtjes die gelokt worden met pindakaas...... Ik weet niet of je daar echt een hond schade meedoet. Maar toch vind ik niet dat het hoort....

nic0le007

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 10:26

die man spoort gewoon niet hij is gewoon ZIEK :S..
Opsluiten die handel.
En "dat ding" der af hakken !
BAHH Arm dier toch

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 11:06

moest wel even lachen.
Kom op bokt, zie dit topic en al 87 reacties ! hahaha... ja dat verwachtte ik al. Het is erg smerig en ziek.
Dat je dmv een paard aan je trekken moet komen. Arm beest !

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 12:09

Kamer wil seks met dieren hard aanpakken

Uitgegeven: 10 maart 2004 19:57
Laatst gewijzigd: 10 maart 2004 20:28

DEN HAAG - De Tweede Kamer wil dat seks met dieren harder aangepakt kan worden. Nu is in de wet alleen opgenomen dat het strafbaar is wanneer zonder redelijk doel de gezondheid of het welzijn van een dier wordt aangetast.

Nu het Openbaar Ministerie een verdachte van een paardenverkrachting niet kan aanpakken, willen CDA en PvdA de wet aanscherpen. Volgens hen moet expliciet worden vermeld dat seks met dieren verboden is als het ten koste gaat van de gezondheid van het dier.

'Pure mishandeling'

LPF, SP en GroenLinks willen dat het kabinet tot een algeheel verbod besluit. Volgens LPF-Tweede-Kamerlid Eerdmans is er bij seks met een dier sprake van "pure mishandeling". "Seks met een dier is een verregaande aantasting van de fysieke integriteit van het dier en kan nooit met instemming van het dier geschieden."

De verdachte van de paardenverkrachting in Utrecht gaat vrijuit omdat er geen letsel bij het dier was. Bovendien is de bewijslast moeilijk rond te krijgen.

Foto's

CDA-Tweede-Kamerlid Ormel, zelf ook dierenarts, wil dat ook het verspreiden van foto's of video's van seks met dieren verboden wordt.

nu.nl

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 12:21

vanmorgen op radio 3 waren ze ook al grapjes hierover aan het maken. Ze vonden het neuken met dieren alleen goed als het dier ja kon zeggen papagaaien mochten dus wel. Nou vind niet dat ze hier geintjes over moeten maken. Ze vertelden ook dat midas dekker gisteravond op tv zei dat hij vond dat het wel moest kunnen volgde het verhaal niet goed want ze zaten heel de tijd te lachen Boos! > Midas had iets gezegd zolang we koeien houden op een slechte manier mag dit ook. Maar vind dat geen excuses zijn voor zulk ziek gedrag.
Heeft nog iemand radio 3 geluisterd vanmorgen (tussen 8 en half 9)?

tije

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 12:29

voor het paard niet zo'n probleem ik ga er ook met me arm in voor k.i.
maar moreel gezien vind ik het maar een ziek persoon Misselijk

Iljar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 14:03

ECHT WALGELIJK, als je zaterdag n8 tegen een muur aan staat te pissen of een flesje bier in je hand hebt krijg je een dikke prent. En als je sex met een dier hebt niet??? ECHT BELACHELIJK.. ook van die vent.. dan ben je wel erg diep gezonken

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 14:10

Belachelijk, alsof zo'n pony er voor kiest.
Wat mankeert zo'n persoon echt, een pony verkrachten/misbruiken!
Misselijk Ziek Frusty
Dan voel je je ook niet helemaal goed zeker, ze moeten er flinke straffen opzetten, het wordt steeds mooier. Het begint hiermee, eindigt met flinke mishandelingen, gewoon ALLES straffen is het beste, anders gaan mensen steeds verder... Boos!

Ursje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 15:17

Dit is gewoon echt belachelijk. Boos!
Inderdaad ja wie zegt dat ie niet meer had gedaan al sie niet was betrapt.
Je bent gewoon echt zwaar gestoord als je zoiets doet. Boos!
Die pony houd daar wel degelijk letsel aan over. Hij heeft immers ook gevoel. Boos!

HorseF@N

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 15:35

Walchelijk, toen ik dit las dacht ik : 'niet weer'....
Echt te ziek voor woorden.
Laatst zocht ik op google ook naar het adres van een ruitersportzaak.
Dus ik typ die naam in, en krijg die resulataten.
Ik klik op een link die er vertrouwd uitzag en wat kwam er: allemaal animaties, plaatjes over honden en paarden sex.
Echt walchelijk...

bol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 15:38

Hoor net op radio in een progamma waar op dit onderwerp kon reageren.
Dat hij van harte welkom is in de dierentuin om het bij een crolse leeuwin te proberen en mocht dit niet lukken dan willen de krokodillen wel orale seks met hem.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 16:32

Achterlijk gewoon!
Stel je is voor dat jij iemand zo aantreft bij je eigen paard?
Sorry, maar ik had hem toch echt halfdood geslagen...
Dat zou mijn straf geweest zijn... Wat een achterlijke mensen zijn er toch
ook?En die regel zuigt ook, tsss, alleen strafbaar wanneer het dier letsel
heeft... Dat zeggen ze bij verkrachtingen toch ook niet?
Misschien heeft dat beestje wel een trauma!
Echt klote... Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

Les_Fjal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-04 16:48

henk schreef:
Helaas is een poging niet strafbaar,
er zijn wel twee andere mogelijkheden, is het niet linksom......ga dan rechtsom, we zijn er al mee bezig...
art 350 lid 2 wegmaken; elke gerdraging waardoor het goed aan zijn bestemming wordt ontrokken valt ondeder wegmaken, dus een misdrijf.

art 210 diefstal;
het ontrekken aan de feitelijke heerschappij.....is ook strafbaar, dus politie Utrecht wees een beetje creatief.

Ik ben benieuwd of de kamerleden na twee maand nog vinden dat sex met dieren strafbaar is

henk

Hoop dat deze dingen hem wel aangerekend kunnen worden !
Succes ermee

Les_Fjal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-04 16:52

Hebben jullie trouwens ook dat stukje gelezen van Middas Dekker ? ( ik hoorde het van een collega)

"Niets tegen seks met dieren"
Hierbij maakte hij een vergelijking met een koe die aan het bevallen was, waarbij de veearst zijn arm in haar achterste stopte. Hier heeft het dier geen last van, dus waarom zou de koe het wel erg vinden als de boer af en toe het zelfde doet, maar dan met een ander lichaamsdeel.......

Het is toch van de gekke ! Stoom uit je oren