Kyaral schreef:Toch wolven. Ik zoek de link en deel hem zo
Ja leuk, maar het ging nu even over waar de onderbouwing dan is van de uitspraak in dat artikel.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VuurVleugels schreef:Kyaral schreef:Toch wolven. Ik zoek de link en deel hem zo
Ja leuk, maar het ging nu even over waar de onderbouwing dan is van de uitspraak in dat artikel.
DuoPenotti schreef:Zo groot is de wolf. Hier woont de grijze wolf.
[ [url=m/FHLncU.webp]Afbeelding[/url] ]
Onali schreef:Ik dacht dat ze ter grootte van een DH zaten, maar ze zijn dus groter.
SANEX schreef:Een wolf die een keurige winkelhaak van 90° met kaarsrechte wondranden veroorzaakt? Kan het me niet voorstellen.
Ze zullen ongetwijfeld opgejaagd zijn (en daarbij verwond door een uitglijder of botsing tegen iets scherps bv) en de sporen van honden en wolven verschillen inderdaad, maar als iemand van Bij12 op basis van o.a. deze verwonding heeft vastgesteld dat het om een wolvenaanval ging (zoals in de FBpost staat) vraag ik me echt af waar zij hun kennis en kunde dan vandaan halen en hoe serieus je hun beoordelingen nemen kan?
Ik ben antiwolf, maar ook anti opblaasverhalen waardoor juist de prowolvers versterkt worden in hun argumenten (dat alles aangepakt wordt om de wolf de schuld te geven etc)
Anne_GTI schreef:Onali schreef:Ik dacht dat ze ter grootte van een DH zaten, maar ze zijn dus groter.
Een stuk groter. Heb er vorige week 1 van heel dichtbij gezien; die rende 10 meter voor mijn bus langs. Formaat shetlander. De edelherten waar hij achteraan zat waren formaat B/C pony.
Mijn mechelse herder past 2x in een wolf
Onali schreef:SANEX schreef:Een wolf die een keurige winkelhaak van 90° met kaarsrechte wondranden veroorzaakt? Kan het me niet voorstellen.
Ze zullen ongetwijfeld opgejaagd zijn (en daarbij verwond door een uitglijder of botsing tegen iets scherps bv) en de sporen van honden en wolven verschillen inderdaad, maar als iemand van Bij12 op basis van o.a. deze verwonding heeft vastgesteld dat het om een wolvenaanval ging (zoals in de FBpost staat) vraag ik me echt af waar zij hun kennis en kunde dan vandaan halen en hoe serieus je hun beoordelingen nemen kan?
Ik ben antiwolf, maar ook anti opblaasverhalen waardoor juist de prowolvers versterkt worden in hun argumenten (dat alles aangepakt wordt om de wolf de schuld te geven etc)
![]()
EN SPOREN!!
Plus er is DNA afgenomen, maar dat zal wel weer geen resultaat geven. Zeker niet na de behandeling van de wond
SANEX schreef:Een wolf die een keurige winkelhaak van 90° met kaarsrechte wondranden veroorzaakt? Kan het me niet voorstellen.
Lente schreef:Weet iemand waarom de naam van de eigenaren in het artikel anders is dan de naam van degene die op Facebook postte?
Vind het wel spannend, die wolven. Prachtige beesten maar te weinig natuurlijke prooi hier voor ze.
Onali schreef:Lente schreef:Weet iemand waarom de naam van de eigenaren in het artikel anders is dan de naam van degene die op Facebook postte?
Vind het wel spannend, die wolven. Prachtige beesten maar te weinig natuurlijke prooi hier voor ze.
Eigenaar vs stal gok ik.
SANEX schreef:Easy... ik zeg toch o.a -> onder andere
Dus ja sporen, ze zijn opgejaagd en door de omheining geknald door bezoek van de wolf
Verwonding, mijns inziens niet van de wolf maar ten gevolge van de wolf
Maar in het FB bericht staat op basis van beide, (en achteraf DNA maar daar is nu nog niks mee vastgesteld) en dat betwijfel ik
Evengoed voor de eigenaren erg heftig en beangstigend
Onali schreef:Anne_GTI schreef:
Ik dacht dat ze ter grootte van een DH zaten, maar ze zijn dus groter.
Een stuk groter. Heb er vorige week 1 van heel dichtbij gezien; die rende 10 meter voor mijn bus langs. Formaat shetlander. De edelherten waar hij achteraan zat waren formaat B/C pony.
Mijn mechelse herder past 2x in een wolf