Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Mirranda schreef:Citaat:De vervuiler gaat betalen en door de invoering van dit systeem wordt het meetbaar. Heel goed dus!
Je hebt werkelijk geen idee wat dat voor gevolgen gaat hebben. Complete sectoren leggen het loodje, enkel een paar grote bedrijven (die nu ook al behoorlijk domineren) zullen dit systeem kunnen betalen. Dus weer vermogende bedrijven die nog vermogender worden over de rug van kleinere ondernemers/importeurs en de consument betaald dit uiteindelijk allemaal. Hoeveel ga je nog overhouden van je salaris denk je?
Het blijft ook niet bij deze producten.
Mirranda schreef:Dan ben je dus niet serieus geïnteresseerd in wat er speelt. Ook prima, maar ik ga er geen uitleg aan geven verder.
OleJon schreef:lies schreef:Mijn reactie daarop was dat ook niet, maar is wel verwijderd.
edit; plus we weten allemaal dat ‘deugen’ tegenwoordig staat voor iets fouts, ergens zei iemand tegen mij al deugkneus.
Actie geeft reactie he?
Lieser schreef:Mirranda schreef:Dan ben je dus niet serieus geïnteresseerd in wat er speelt. Ook prima, maar ik ga er geen uitleg aan geven verder.
Wat een dooddoener. Ik vraag wie die machthebbers dan zijn, en jij komt met een slechte film aan. Je weet het zelf gewoon niet, daarom verschuil je je achter vage verdachtmakingen en onderbuikgevoelens.
Janet Ossenbaard-fan zeker?