Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Olikea schreef:In de zorg. En ik zal je vertellen, ik durf mezelf een ervaren verpleegkundige te noemen, maar windsels aanleggen is echt wel een hele kunst.
Dat leer je niet 123, en dan zitten mensen stil, en zeggen ze het wanneer het knelt oid.
Ik heb het bij een paard nooit aangedurfd.
DuoPenotti schreef:Ja maar bij de neus riem zijn er mensen die werkelijk denken meer controle te hebben bij aantrekken. Hoe onterecht ook.
Maar wat denken die bij een peesbeschermer strak aantrekken?
Dat hij beter loopt? De beschermer anders kwijt raakt?
Snap de gedachte erbij niet.
Chrizta schreef:Goede keuze!
Zeker omdat het gewoon bewezen schadelijk is en geen duidelijke voordelen heeft.
Zit even op sporthorses.nl te kijken en ongeveer elk ander paard heeft bandage om op de verkoopfoto's. Vreemde sport dat paardrijden
DuoPenotti schreef:Ja maar bij de neus riem zijn er mensen die werkelijk denken meer controle te hebben bij aantrekken. Hoe onterecht ook.
Maar wat denken die bij een peesbeschermer strak aantrekken?
Dat hij beter loopt? De beschermer anders kwijt raakt?
Snap de gedachte erbij niet.
JudithGigi schreef:office schreef:En de opwarming van de rug onder het zadel dan ?Daar ben ik dan ook benieuwd naar.
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit gehoord van een peesblessure in de rug(correct me if I'm wrong though)
prompter schreef:JudithGigi schreef:
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit gehoord van een peesblessure in de rug(correct me if I'm wrong though)
Daar zal het Nuchal ligament wel mee bedoeld worden, dat is een tijdje bij DAP Bodegraven een populaire diagnose geweest.
c_alsemgeest schreef:Captain schreef:Wat goed!!! Hopelijk laten mensen ze nu ook thuis af, zeker met van die dikke onderlappen die overal onderuit en bovenuit steken tegenwoordig.
Ja, daar verbaasde ik mij bij menig verkoop filmpje over toen ik op zoek was