Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BarbaLala schreef:Wat een klasse reactie van mej. van Grunsven!
Keurig verwoord.
Het zijn ook altijd mensen die zelf nog geen deuk in een pakje boter rijden die menen iets negatiefs over de (sub)top te moeten vinden. Heel typisch!
Dit soort paarden wordt beter getraind èn verzorgd dan menig particulier kan en doet in NL.
Dat zie je bij de van Grunsvens overduidelijk ook.
Avavgruneven schreef:Normaal reageer ik hier niet op en het is al lang geleden geplaatst maar kon het niet laten. Lady is sinds Mechelen met pensioen, soms rijd ik haar nog in het bos maar verder niks. Ik denk dat je niet moet reageren op iets waar je niks van weet. Lady is nogsteeds knetter druk en heel fit. Wij hebben haar niet verkocht omdat ze zo haar best heeft gedaan voor mij en ze verdient pensioen en hele dag in de wei staan. Daarnaast heb ik echt heel rustig met haar gedaan sinds dat we haar hebben omdat ze niet de jongste is. Ze sprong op haar 21ste nog in de moeilijkste parcoursen foutloos en dat kon ook omdat we haar goed deden managen. Volgens mij heb ik ook nog nooit ‘wellicht’ gezegd want we wisten gewoon dat we haar niet gingen verkopen en ik kon toch niet meer op haar rijden.
Kabayo schreef:Ava leuk dat je reageert! Ik had het trouwens niet over jou persoonlijk. Maar over de meeste mensen met paarden die ze dan weer verkopen terwijl ze al op leeftijd zijn
Volgens mij is het wel redelijk bekend dat jullie ze aanhouden en een heerlijk pensioen gunnen! Geniet nog maar lekker van haar
Mars schreef:Wel lief toch dat de mensen geloven dat dit echt Ava isDat je binnen een paar minuutjes een account aanmaakt met eender welke naam komt denk ik niet bij ze op. (of dat de echte Ava haar eigen naam waarschijnlijk juist zou spellen)
Mars schreef:Wel lief toch dat de mensen geloven dat dit echt Ava isDat je binnen een paar minuutjes een account aanmaakt met eender welke naam komt denk ik niet bij ze op. (of dat de echte Ava haar eigen naam waarschijnlijk juist zou spellen)