Ik heb de definitie niet verzonnen.

De link is al 2 keer geplaatst dus ga ik niet nogmaals doen.
Maar dat er mensen zijn die bijna veganistisch leven is prima, maar volgens de letter zijn deze dat niet.
Zie mijn Quote; "Ze wijzen ook het gebruik van dieren voor vermaak af. Veganisten bezoeken dus geen dierentuin en berijden geen dieren. Dieren worden niet gehouden, tenzij dit in het belang van het dier is, zoals de (tijdelijke) opvang van hulpbehoevende of asieldieren."
Dat er mensen zijn die in verschillende vormen een levens en eetstijl er op na houden ben ik zeker met je eens

Maar meer is het dan ook niet

En nee daar wil ik ze niet mee afkraken. Want ze doen maar fijn waar ze zich verder goed bij voelen

Nogmaals als ze andere daarmee maar niet opdringen dat ze wel een stukkie vlees of kaas oid eten.
Maar hier gaat het om het bericht in de OP waar ik de kritiek dus snap.
Zelf vind ik de foto's prachtig.
Maar een paard gebruiken voor een commerciële shoot... nee dat hoort niet bij haar en haar volgers.
En helaas soms ook uitsluitend, want groepen kunnen zich algauw verheven voelen (zowel de extreme veganist als de doorgewinterde vleeseter) boven alles dat zijn eigen pad volgt en niet voldoet aan de ‘term’, terwijl het leven gewoon niet zo zwart-wit is.
Ze hebben dus geen idee waar ze het eigenlijk over hebben, ook weer precies van de mensen die altijd lopen te miemelen dat zij verkeerd begrepen worden en er niet naar ze geluisterd wordt met hun zogenaamde boerenverstand.