Dringende oproep van agrarische ondernemers: blijf op de paden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

Re: Dringende oproep van agrarische ondernemers: blijf op de paden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 06:02

Als boeren dochter altijd heel bewust geweest dat dat niet de bedoeling was ook de hond loopt onder geen beding het veld op (ook van die grapjassen die het leuk vinden als de hond lekker door het land scharrelt, nou niet voor de boer!).

Ik heb ooit eens gehad dat mijn paard schrok em ipv enkel de berm een beetje in het veld kwam. Daar heb ik me al knap vervelend over gevoeld maar had geen enkel idee wie de eigenaar van dat land was helaas.

meggiemeg

Re: Dringende oproep van agrarische ondernemers: blijf op de paden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 06:34

Onze nieuwe buren vinden mij ook niet meer aardig. Hun jonge hond vindt het erg leuk om achter onze fries aan te jagen. Het is een paar keer goed gegaan dat de uithalen net mis waren maar er komt 1 klap die wel raak is, hoe de hond er dan aan toe is? Kan maar zo afgelopen zijn. Al een paar keer gewaarschuwd dat dat niet de bedoeling kan zijn, dat ze niet bij mij aan moeten kloppen als het wel fout gaat. Hun oudste loopt ook gerust de wei in met een stok en maar zwiepen naar de fries. Om te voorkomen dat hij dat bleef doen maar even een extra draad gespannen en de stroom daar op aan gezet toen hij weer terug wilde naar hun eigen erf, tranen met tuiten maar hij heeft het niet meer gedaan. Ik blijft niet waarschuwen

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 07:39

DuoPenotti schreef:
_San87_ schreef:
Als zij twee auto's heeft, moet ze die dan ook delen :?.

tuurlijk :j

Als jij er 2 kunt betalen ben je super super rijk....

Of je laat wat andere dingen, dat kan ook

Mijn antwoord was dan ook, als je de helft van de hypotheek wil betalen dan wil ik er wel over nadenken. :D