Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jessix schreef:Ik heb dat allemaal niet zo gevolgd toen. Merkte dat altijd pas veel later op. Profielen bekijk ik eigenlijk nooit. En als het al voorkomt dan valt het kwartje (in jouw geval Kawa) ook niet. Maar ik herken mijn collega’s ook niet als ik ze buiten kantoor tegen kom, dus dat zegt meer over mij.
prompter schreef:Ik weet het nog allemaal van destijds, en dat DP Kawa was, had ik al vrij snel door. De stijl van posten was overduidelijk
DuoPenotti schreef:manzano schreef:Die topics daarover zijn nog wel terug te vinden. Maar goed, zo interessant is het niet toch. Ik kwam er toevallig achter laatst toen ik de foto van Kawa zag (volgens mij ook profielfoto destijds?).
Deze was het.
[ Afbeelding ]
Elisa2 schreef:Ja ik herinner me die profielfoto ook nog. Cool gemaakt trouwens!
Die hetze niet, dat is allemaal langs mij heen gegaan destijds denk ik. Maar weet wel dat het op Bokt aardig kon donderen. Moest zelf in het begin heel erg wennen hier aan de mentaliteit en ook wel behoorlijke onvriendelijkheid haha.
Winged schreef:Elisa2 schreef:Ja ik herinner me die profielfoto ook nog. Cool gemaakt trouwens!
Die hetze niet, dat is allemaal langs mij heen gegaan destijds denk ik. Maar weet wel dat het op Bokt aardig kon donderen. Moest zelf in het begin heel erg wennen hier aan de mentaliteit en ook wel behoorlijke onvriendelijkheid haha.
Gebruikersnaam opzoeken op FZ, even terugzoeken op een bericht van Bart naar jaartal 2008.
Het kan nog altijd wel eens onvriendelijk zijn hier