De Sims 4 breidt uit met een paardenboerderij!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Capriootje

Re: De Sims 4 breidt uit met een paardenboerderij!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 10:37

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 10:46

Ik zit nog te twijfelen, vindt het wel veel geld en ik kan me nog moeilijk vermaken met Sims 4. Al 3x opnieuw geïnstalleerd en verwijderd gehad. :))

Ik lees even mee, stiekem wil ik wel een Sims Feike, maar door dit bedrag twijfel ik nog wel :)) plus veel tijd om te spelen heb ik niet met werk, huishouden, paard en mn andere beestjes :+

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 10:53

Nou, hier mijn eerste bouwsel in progress:

Afbeelding
Afbeelding

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 10:53

Mooi!

Lui_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 10:58

Ziet er leuk uit zeg!

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 13:42

Kan ik hem ook kopen via Steam, want via de EA app lukt het niet.
Super mooi

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 13:59

JoycexEnya schreef:
Kan ik hem ook kopen via Steam, want via de EA app lukt het niet.

Dat kan. Dan moet je hem wel via Steam installeren (basegame is gratis). DLC die je hebt bij EA kun je copy-pasten van de installatiefolder van EA naar de installatiefolder van Steam zodat je deze gewoon kan blijven gebruiken (dit is door EA zelf ook aangegeven dat dit gewoon mag/kan). Het komt dan in Steam niet te staan als DLC die je hebt, dus moet je dus wel ff zelf opletten dat je geen dingen dubbel gaat kopen. Maar werkt wel gewoon in-game. Heb hetzelfde gedaan toen ik ben overgestapt van (toen nog) Origin naar Steam.

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 14:21

Oke bedankt :)

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 18:13

Nou ik ben thuis, dus heb ook wat screenshots kunnen maken. Nog niks al te fancy, gezien dit enkel met het startkapitaal is. Maar het is een begin. Ook de stal moet nog genoeg gebeuren, heb nog geen eens ramen, heb puur voor de screenshots extra lampen moeten plaatsen. Maar had idd nog maar 3K over dus eerst maar ff iets neerzetten voor de Sims en toen was er al geen geld voor een douche meer.

Huis wil ik uiteindelijk uitbouwen achter en rechts, en links doortrekken tot aan het zandpad daar, zodat het echt een groot fancy huis wordt. Ik neem de wei en het springparcours erbij alsof ze van mij zijn (heb ook het idee dat dat beetje de bedoeling is van dit lot, 1 paard is zelfs al die wei ingelopen) zodat ik echt alle ruimte heb om met gebouwen en tuin te klooien. Volg ook gewoon Sims-logica en dus niet per se real-life regels omtrent paarden houden. Het is immers maar een spelletje :).

Afbeelding

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 18:55

Ik moet dit topic eigenlijk ontstippen. :')

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 19:46

Snadrem schreef:
Ik moet dit topic eigenlijk ontstippen. :')

Okee never mind. Als ik een paar dagen niet meer online kom ben ik niet vermist, dan ben ik gewoon mezelf aan het verwaarlozen achter de computer. Geen zorgen.

Afbeelding

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 20:43

Mijn paarden lopen overal behalve in mijn eigen weiland :')
Afbeelding

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 20:44

capopjekop schreef:
[ [url=m/13rFxu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hier wist ik eerst niet dat je je voordeur op slot doen. Werd er gek van dat hij steeds m’n huis in liep en dan in de woonkamer ging schijten :')

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 21:06

Ik heb mijn eigen paard nagemaakt. Best aardig gelukt! Wel jammer dat je geen pony kunt maken.. Hij is nu veel te groot. :+ Ik wilde ook graag een Fjord maar dat kan dus ook niet. Ik vind het een super leuke uitbreiding, maar eerlijk is eerlijk: het is echt geen 40 euro waard. Geen pony's, maar 2 zadels, 2 dekjes, alleen halsters, geen hoofdstellen, nauwelijks rijkleding en zelfs niet echt spullen om een zadelkamer te maken. Typisch EA overigens dus ik kijk er niet van op. :')

Wintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 21:06

Je kunt kiezen wie er door de hekken kan. Dus paard in de wei zetten en hek op slot doen voor specifiek dat paard, dan kan de rest van je huishouden wel in en uit

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 21:07

Celebi schreef:
Ik heb mijn eigen paard nagemaakt. Best aardig gelukt! Wel jammer dat je geen pony kunt maken.. Hij is nu veel te groot. :+ Ik wilde ook graag een Fjord maar dat kan dus ook niet. Ik vind het een super leuke uitbreiding, maar eerlijk is eerlijk: het is echt geen 40 euro waard. Geen pony's, maar 2 zadels, 2 dekjes, alleen halsters, geen hoofdstellen, nauwelijks rijkleding en zelfs niet echt spullen om een zadelkamer te maken. Typisch EA overigens dus ik kijk er niet van op. :')

Ik vind het ook nog niet echt €40 waard.
Ik vind het jammer dat je vanuit het paard geen interacties kan doen en dat je de wedstrijd niet kan zien.

Wintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 21:08

Celebi schreef:

Ach, een hele nieuwe wereld, allerlei activiteiten. Denk dat het best een hoop tijd en geld kost het te produceren.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 21:26

Oh zeker! Daar heb ik ook echt wel veel respect voor en de detaillering die ze in de interacties hebben gestopt is super. Maar voor een eigen paarden uitbreiding zijn de opties gewoon echt te summier. Als dit in combinatie met die andere boerderijdieren uitgebracht was, was het al veel meer in verhouding denk ik.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 22:03

Er zullen snel genoeg mensen weer extra s gaan maken die te downloaden zijb net als bij sims3.

Kwestie van geduld.

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 22:27

Ben zelf blij met de uitbreiding, ook voor 40 piek. Ben ook blij dat hij niet bij Cottage Living of Cats&Dogs in is gezet noch als game pack is uitgebracht. Dan was het echt veel uitgekleder geweest. Daarbij is Ranch en Cottage wel echt compleet wat anders, fijn dat soorten "platteland"/"boerderij" eens niet over 1 kam worden gescheert. Het lijkt misschien summier, maar de hoeveelheid werk die hier voor developers in zit is echt veel (spreek ik als software engineer) en ik denk dat veel mensen die klagen over EA en de prijzen niet half weten hoe veel erg echt in zit om zo iets te maken. Het lot van back-end werk wat niemand ziet en enkel op front-end vlak wordt beoordeeld :').

In ander nieuws. Die kleuter was dus echt schijt irritant. Elke keer cancelden mijn Sims alles wat ik ze opdroeg om "checking on toddler". Dat kind deed niet eens wat, maar ondertussen mijn sims doodongelukkig omdat hun behoeftes te laag werden omdat ze niks deden en alles vertikte... Dus in echte sims logica heb ik de verhoogde stoel verkocht. Want iedereen weet dat het onmogelijk is voor kleuters om te eten zonder in een verhoogde stoel te zitten }:) . Kind mee net child protection services, ik een extra slot voor een dier. Ff kijken of dat een paard wordt of wat anders, hou hem voor nu nog ff leeg.

Maar geen zorgen. Na 24 uur verdriet waren mijn Sims compleet over het verlies van hun kind heen _O- . Kunnen ze weer focussen op de beestenbende.

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 22:29

Selina schreef:
capopjekop schreef:
[ [url=m/13rFxu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hier wist ik eerst niet dat je je voordeur op slot doen. Werd er gek van dat hij steeds m’n huis in liep en dan in de woonkamer ging schijten :')

De door lock opties zijn echt life savers voor De Sims!

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 00:36

Ah, ga ik morgen even toepassen om mijn paard uit de keuken te houden.

Mijn Sim is nog niet echt een penny meisje aan de blik te zien. Zat ook al te zaniken over zadelpijn. Man up!!
Afbeelding

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 14:27

M’n ranch is zoooooo mooi!! Echt heel gaaf stijltje ook. Zal strakkies wat fotootjes plaatsen van de ranch. Ben alleen nog niet heel tevreden over het huis. Want ja, had gewoon wat kamers gekocht omdat ik überhaupt al drie uur deed om die hele stal te maken := Maar goed, binnen kort krijgt m’n Sim een mooi huis. Want eerst wil ik gewoon kunnen genieten van dit ranch leven.

Had ik gehoord dat je een soort “stalhulp” in kon schakelen of is dat complete onzin?

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 14:35

Hier ook al volop aan het spelen!
Heb hier serieus es een keer over gedroomd omdat ik sims 3 met paarden grijs heb gespeeld. Vooral met cc. Heel gaaf.
Natuurlijk hier ook aan het spelen en heb al een knap paard gemaakt.

Heb wat screens. Niet echt bijzonder maar dan heb je een beeld.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 15:11

Celebi schreef:
Nou, hier mijn eerste bouwsel in progress:

[ [url=m/LgP1cR.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IEuZ72.png]Afbeelding[/url] ]

Wauw mooi zeg! <3