Britt Dekker 'onverwachts' naar NK dressuur: 'Ongelofelijk trots'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 13:27

Ayasha schreef:
Elisa2 schreef:
Nouja de ene PRE is de andere ook niet he, ik ken ze die heel goed kunnen stappen maar ook die inderdaad een mindere stap hebben. Heeft mijn inziens ook vooral met de lengte van de rug te maken. (Ferro kon ook niet stappen)

Het is een feit dat de "moderne" dressuur een PRE alleen maar afbreekt, maar dat doet het imo bij ieder paard.

Geldt dat niet voor elk paard? Ik ken WPN'ers waar je nog geen 4 aan kwijt zou moeten kunnen. :) Maar als het over de PRE gaat dan is het ineens iets dat het hele ras betreft om één of andere reden terwijl er genoeg zijn die beter stappen dan de gemiddelde WPN'er míts er niet te veel aan geplukt wordt en dáár wringt het schoentje. Waar een WPN'er dat wat langer pikt krijg je bij een iberisch type reactie.

Ja, ze gaan krabbelen als ze gespannen zijn. De gangen van mijn WPN'ers werden ook niet beter van spanning. :+ Ik snap nooit waarom een PRE alleen maar goed kan zijn als ie boven alle tekortkomingen van het moderne sportpaard uit kan stijgen.

Ja hoor, mee eens.

Een PRE moet ook niet vergeleken worden met een KWPNér. Ze hebben echt een hele andere bewegingsvorm. Het een is niet perse beter of slechter dan het andere. Het is gewoon anders.

Gerardyolo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 13:31

DuoPenotti schreef:
Hoe oud is hij daar?
Sorry heb ook geen idee hoe oud hij inmiddels is.

Hij is uit 2009.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 13:33

Als mijn paard uit de trailer komt terwijl ze al blij aangehinnikt wordt door stalgenootjes na een lange reis dan loopt ze ook als een lama met gipsen pootjes met oren en ogen op stokjes :+

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 13:35

Kan het niet gewoon van de spanning zijn en/of transportbeschermers? Op Insta het filmpje met die andere kleine witte pony stapt die namelijk wel over.

Ik gun het Britt en ik vind het onwijs tof dat ze dit bereikt. Het is en blijft een jurysport, maar ze deelt ook haar eigen twijfel en zenuwen. Dat vind ik naar kinderen - want ze is nou eenmaal een groot voorbeeld voor veel kinderen - ook heel goed en mooi.

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 13:36

Elisa2 schreef:
Dat stappen ligt echt niet aan het feit dat het een PRE is..hij komt gewoon wel erg stijf van de wagen af.

https://www.youtube.com/watch?v=i7ww11J80-c
Hier stapt ie ook gewoon goed.

Het is een hengst die weer thuis komt… heeft niks
Met stijfheid of kreupelheid te maken….

Elisa2

Re: Britt Dekker 'onverwachts' naar NK dressuur: 'Ongelofelijk trots'

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 13:39

Met kramp in zijn ballen dan? ;-)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 13:42

996981 schreef:
Elisa2 schreef:
Dat stappen ligt echt niet aan het feit dat het een PRE is..hij komt gewoon wel erg stijf van de wagen af.

https://www.youtube.com/watch?v=i7ww11J80-c
Hier stapt ie ook gewoon goed.

Zoals hij hier stapt kan je niet serieus "niet stijf" noemen 996981... Dat is te bizar voor woorden. Dan wil ik niet weten wanneer ze bij jou kreupel zijn.

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 13:51

Mars schreef:
Het is een keuze, dier staat ingepakt en al op stal als een porseleinen poppetje. het staat mij tegen hoe die Britt als een soort heilige wordt gezien door 99,9% van bokt. Terwijl ik dingen voorbij zie komen waar andere bokkers en ook topruiters op worden afgerekend. Maar omdat het Britt is is alles geweldig en vind je iets anders dan is het standaard ‘jE bEnT gEwOoN jAlOeRs’

De reacties lezend ga ik niet uit van jouw 99,9% van Bokt enz. En: Maar omdat het Britt is enz, heb ik al jaren voorbij zien komen bij topics over welke beroemde en minder beroemde ruiter dan ook.

De namen van ruiters/paarden veranderen, maar de reacties en reacties op reacties blijven het Bokt ritueel volgen.
Natuurlijk heeft Bokt ook Kenners: de Echte kenners, vaak herkenbaar aan genuanceerde en onderbouwde
reacties. De Net niet Kenners, minder genuanceerd, niet al te blij met tegen reacties. En dan de Nep kenners, weinig nuances, ruiters/paarden worden zwart/wit opgehemeld of juist afgebrand

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 13:53

Op dat filmpje van vroeger stapt hij echt wel een stuk ruimer.
Denk toch hij na wellicht een onderhouds beurtje wat beter zal stappen.

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 14:16

Ayasha schreef:
996981 schreef:

Zoals hij hier stapt kan je niet serieus "niet stijf" noemen 996981... Dat is te bizar voor woorden. Dan wil ik niet weten wanneer ze bij jou kreupel zijn.

:+

Een hengst die gewoon blij is weer bij “zijn” groep te zijn heeft 0,0 met stijfheid of kreupelheid te maken. Tuurlijk stapt zo’n paard vol adrenaline en hormonen op dat moment niet ontspannen en door het lijf maar strak.

BabiiVeeraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 14:19

Veronica2 schreef:
BabiiVeeraa schreef:

Het was op de “bijzondere rassen wedstrijd” in Houten, naast Britt 1 andere combinatie in deze klasse.

Het was inderdaad een wedstrijd met nadruk op andere rassen dan KWPN. Er stonden 13 deelnemers op de startlijst voor het ZZZ.

Het is ook geen waardeoordeel vanuit mij, puur een reactie op “ben benieuwd waar ze tegen reed”, rij zelf ook met niet-kwpn’ers.

Maar ik dacht dat ze Prix St George met hem ging starten en niet de ZZZ. Zo stond ze iig op de startlijst, met één andere combinatie. Als ze dat heeft veranderd in ZZZ reed ze inderdaad tegen een stuk meer mensen.
Afbeelding

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 14:36

CharleyT schreef:
Mars schreef:
Het is een keuze, dier staat ingepakt en al op stal als een porseleinen poppetje. het staat mij tegen hoe die Britt als een soort heilige wordt gezien door 99,9% van bokt. Terwijl ik dingen voorbij zie komen waar andere bokkers en ook topruiters op worden afgerekend. Maar omdat het Britt is is alles geweldig en vind je iets anders dan is het standaard ‘jE bEnT gEwOoN jAlOeRs’

De reacties lezend ga ik niet uit van jouw 99,9% van Bokt enz. En: Maar omdat het Britt is enz, heb ik al jaren voorbij zien komen bij topics over welke beroemde en minder beroemde ruiter dan ook.

De namen van ruiters/paarden veranderen, maar de reacties en reacties op reacties blijven het Bokt ritueel volgen.
Natuurlijk heeft Bokt ook Kenners: de Echte kenners, vaak herkenbaar aan genuanceerde en onderbouwde
reacties. De Net niet Kenners, minder genuanceerd, niet al te blij met tegen reacties. En dan de Nep kenners, weinig nuances, ruiters/paarden worden zwart/wit opgehemeld of juist afgebrand

Dat is jouw idee van wie de kenners zijn en wie niet. Buiten kennis en ervaring, hebben mensen ook nog een karakter waardoor de ene zo reageert en de ander weer anders.

Anky kan zich ook niet zo geweldig verwoorden, maar zien veel Nederlanders als DE expert.

En wie gaat hier bepalen wie de kenners zijn? Wat men gepresteerd heeft? Hoeveel paarden iemand gereden heeft? HOeveel jaren mensen op, rond en tussen de paarden zit?

Ik sprak vd week iemand die alles wat ontwikkeling is, onzin vindt. Hij vindt zichzelf een echte paardenman en de rest maar rijkelui met paarden, maar ik weet zeker dat het grootste deel van paardenhoudend Nederland daar heel anders over denkt als ik vertel hoe hij paarden houdt.

Je weet niet via internet wat mensen weten, wat ze kunnen en hoe ze zich verdiepen om alles van het paard fysiek en mentaal te begrijpen.

Het is tegenwoordig veel te vaak zo dat iemand die een mooie site heeft of een blog bijhoudt en veel volgers heeft al snel als deskundig wordt gezien. Dat heeft niet zozeer met kennis en ervaring te maken, maar wel met een mooi verhaaltje kunnen ophangen.

En aangezien nog heel veel mensen problemen hebben met hun paarden, het rijden, de omgang etc, zoeken die zulke mensen om te volgen.

Denise_Storm schreef:
Kan het niet gewoon van de spanning zijn en/of transportbeschermers? Op Insta het filmpje met die andere kleine witte pony stapt die namelijk wel over.

Ik gun het Britt en ik vind het onwijs tof dat ze dit bereikt. Het is en blijft een jurysport, maar ze deelt ook haar eigen twijfel en zenuwen. Dat vind ik naar kinderen - want ze is nou eenmaal een groot voorbeeld voor veel kinderen - ook heel goed en mooi.

Maar die laatste boodschap komt naar kinderen toe echt niet voldoende over. Ze zien vooral alles er omheen en dromen van een mooi, schoon paard, alle toeters en bellen, de bling, de prijzen etc. Als zij dan 1x zegt dat ook zij nog veel moet leren, wordt dat ook weer snel aan de kant geschoven, want ze is immers verder dan die kids.

En het is een veel te eenzijdig beeld voor kinderen.

Zoals eerder gezegd; ze mist zelf nog kennis en ervaring en maakt de verkeerde keuzes. Ze wil graag, maar door haar bekendheid en ik vermoed ook financiele mogelijkheden, slaat ze deze weg in. Niet omdat ze zelf goed weet hoe het moet. Ze doet wat haar voorbeelden doen en neemt alles voor lief aan. Althans, dat is dan een vermoeden, voor men weer daarover valt, maar het lijkt er wel erg sterk op als we kijken naar de afgelopen jaren met George.

Ik weet niet of ze nog veel km's maakt op andere type paarden, want dat zou ook goed zijn voor haar eigen ontwikkeling.

En wie begint over bekendheid..........Tja, zo werkt dat nou eenmaal. Ook publiek reageert op de bekende namen en niet per se op de beste ruiter.
Daarbij willen mensen graag ergens bij horen en zijn er maar weinigen die hun nek durven uit te steken om te zeggen; ik vind die of dit niks.
Dan krijg je dezelfde zwakke reacties als hier; doe het dan zelf beter, je bent jaloers etc. Mensen gaan nooit eens nadenken; zie ik het ook? Waar komt de kritiek vandaan?

Nu is het altijd gelijk een strijd, terwijl fatsoenlijk met elkaar in gesprek gaan veel meer zou helpen.

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 14:57

Ik lees vooral ‘ik zou daar niet gaan trainen’ en ‘ik vind dit geen dressuur’. Echt, who cares :') jullie hebben dit paard niet, hoeven niet bij Bartels te rijden, hoeven hier ook geen mening over te hebben. Wat is er mis met blij zijn voor iemand ondanks dat het niet jouw stijl is? We kunnen niet allemaal in het zelfde straatje lopen en iedereen heeft een ander idee bij dressuur en bij trainen. Wat een discussies altijd terwijl er niemand gelijk of ongelijk heeft.

(Jaja dit is een forum waar lekker iedereen een mening mag geven, i know…. Maar doordat er zo weinig begrip en sympathie voor elkaar is blijft er dadelijk geen sport meer over).

@superpony, wauw heftig om te zeggen dat iemand de verkeerde keuzes maakt….. het is toch niet jouw leven? Dus ook niet jouw keuzes.

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 15:09

Goed bezig Britt!
En typisch bokt weer sommige reacties hier. :')

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 15:12

xmarliez schreef:
Ik lees vooral ‘ik zou daar niet gaan trainen’ en ‘ik vind dit geen dressuur’. Echt, who cares :') jullie hebben dit paard niet, hoeven niet bij Bartels te rijden, hoeven hier ook geen mening over te hebben. Wat is er mis met blij zijn voor iemand ondanks dat het niet jouw stijl is? We kunnen niet allemaal in het zelfde straatje lopen en iedereen heeft een ander idee bij dressuur en bij trainen. Wat een discussies altijd terwijl er niemand gelijk of ongelijk heeft.

(Jaja dit is een forum waar lekker iedereen een mening mag geven, i know…. Maar doordat er zo weinig begrip en sympathie voor elkaar is blijft er dadelijk geen sport meer over).

@superpony, wauw heftig om te zeggen dat iemand de verkeerde keuzes maakt….. het is toch niet jouw leven? Dus ook niet jouw keuzes.

Dit dus… de behoefte om overal wat van te vinden en ongevraagd te adviseren of zelfs diagnosticeren… bizar

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 15:17

superpony schreef:
CharleyT schreef:

Dat is jouw idee van wie de kenners zijn en wie niet. Buiten kennis en ervaring, hebben mensen ook nog een karakter waardoor de ene zo reageert en de ander weer anders.

Anky kan zich ook niet zo geweldig verwoorden, maar zien veel Nederlanders als DE expert.

En wie gaat hier bepalen wie de kenners zijn? Wat men gepresteerd heeft? Hoeveel paarden iemand gereden heeft? HOeveel jaren mensen op, rond en tussen de paarden zit?
Goede vraag: hoeveelheid ervaring is ook maar ongeveer evenredig aan de hoeveelheid onherstelbaar verwoeste apparatuur
superpony schreef:
Ik sprak vd week iemand die alles wat ontwikkeling is, onzin vindt. Hij vindt zichzelf een echte paardenman en de rest maar rijkelui met paarden, maar ik weet zeker dat het grootste deel van paardenhoudend Nederland daar heel anders over denkt als ik vertel hoe hij paarden houdt.

Je weet niet via internet wat mensen weten, wat ze kunnen en hoe ze zich verdiepen om alles van het paard fysiek en mentaal te begrijpen.

Het is tegenwoordig veel te vaak zo dat iemand die een mooie site heeft of een blog bijhoudt en veel volgers heeft al snel als deskundig wordt gezien. Dat heeft niet zozeer met kennis en ervaring te maken, maar wel met een mooi verhaaltje kunnen ophangen.

En aangezien nog heel veel mensen problemen hebben met hun paarden, het rijden, de omgang etc, zoeken die zulke mensen om te volgen.

Tja, je moet een reden hebben om iemand te vinden. En een reden om iemand te zoeken. En perfectie bestaat niet. Op geen enkele manier. Want er wordt
- of met bit gereden, of zonder bit
- of iemand houdt zijn paard (deels) in een stal of juist niet
- of iemand ziet het verschil niet tussen in de krul of een opgebolde bovenlijn
- of iemand ziet juist niet het verschil tussen een ontspannen paard en een paard dat zijn rug wegdrukt
- of de ruiter is te groot
- of het zadel is te klein
- of of of
er piept ALTIJD wel iemand
Oke, eens, er zitten ook wel reacties tussen van mensen die vinden dat ze zelf wel helemaal perfect zijn en die niet kunnen voorstellen dat een ander die mening niet deelt.

superpony schreef:
Denise_Storm schreef:

Maar die laatste boodschap komt naar kinderen toe echt niet voldoende over. Ze zien vooral alles er omheen en dromen van een mooi, schoon paard, alle toeters en bellen, de bling, de prijzen etc. Als zij dan 1x zegt dat ook zij nog veel moet leren, wordt dat ook weer snel aan de kant geschoven, want ze is immers verder dan die kids.

Zoals eerder gezegd; ze mist zelf nog kennis
hoor ik hier een kenner die iets als een feit brengt?
superpony schreef:
en ervaring en maakt de verkeerde keuzes.
hoor ik hier een kenner die iets nog meer als een feit brengt?
superpony schreef:
Ze wil graag, maar door haar bekendheid en ik vermoed ook financiele mogelijkheden, slaat ze deze weg in. Niet omdat ze zelf goed weet hoe het moet.
poeh poeh, ik zie Britt ergens schrijven dat ze nog veel moet leren, maar jij serveert haar mooi af als iemand die knap onkundig is...
superpony schreef:
Ze doet wat haar voorbeelden doen en neemt alles voor lief aan.
Doen we dat niet allemaal? Kijken, leren, aannemen wat ons past en loslaten wat ons niet past?
superpony schreef:
Althans, dat is dan een vermoeden, voor men weer daarover valt,
niet zo gek als je zaken als een feit brengt, terwijl je eigenlijk je mening wilt geven. of was het toch stiekem een feit dat je dan op deze manier wilt afzwakken?
superpony schreef:
maar het lijkt er wel erg sterk op als we kijken naar de afgelopen jaren met George.

Ik weet niet of ze nog veel km's maakt op andere type paarden, want dat zou ook goed zijn voor haar eigen ontwikkeling.
Geldt dat ook niet voor ons allemaal?
superpony schreef:
En wie begint over bekendheid..........Tja, zo werkt dat nou eenmaal. Ook publiek reageert op de bekende namen en niet per se op de beste ruiter.
Klopt, zo werkt dat op (a)social media als je jezelf in de picture plaatst
superpony schreef:
Daarbij willen mensen graag ergens bij horen en zijn er maar weinigen die hun nek durven uit te steken om te zeggen; ik vind die of dit niks.
Waarvoor nek uit steken? We zitten in de paardenwereld en er is altijd wel iemand die (terecht of onterecht) wat aan te merken heeft
superpony schreef:
Dan krijg je dezelfde zwakke reacties als hier
ah, nu zitten er hier op Bokt dus ook al ladingen zwakkelingen. Dus al diegenen die niet zien wat jij ziet, hebben geen ervaring en zijn bovendien ook nog zwak. Het lijkt me best eenzaam in een een ivoren torentje?!
superpony schreef:
; doe het dan zelf beter, je bent jaloers etc. Mensen gaan nooit eens nadenken; zie ik het ook? Waar komt de kritiek vandaan?
omdat welk plaatje je ook laat zien, er altijd wel iemand wat te mekkeren heeft.
superpony schreef:
Nu is het altijd gelijk een strijd, terwijl fatsoenlijk met elkaar in gesprek gaan veel meer zou helpen.
nou, met zo'n antwoord als hierboven, waarbij gesmeten wordt met "geen ervaring", "zwak"en "onkundig"en wat dies meer zij, ja, dan hebben weinig mensen nog zin om in gesprek te gaan.

En ja, ik vind George ook niet lekker stappen en vond hem mooier over de benen gaan in dat oude filmpje. Dus ook ik ben er 1 die wat te mekkeren heeft.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 15:18

superpony schreef:
CharleyT schreef:

Denise_Storm schreef:

Zoals eerder gezegd; ze mist zelf nog kennis en ervaring en maakt de verkeerde keuzes. Ze wil graag, maar door haar bekendheid en ik vermoed ook financiele mogelijkheden, slaat ze deze weg in. Niet omdat ze zelf goed weet hoe het moet. Ze doet wat haar voorbeelden doen en neemt alles voor lief aan. Althans, dat is dan een vermoeden, voor men weer daarover valt, maar het lijkt er wel erg sterk op als we kijken naar de afgelopen jaren met George.

Dan krijg je dezelfde zwakke reacties als hier; doe het dan zelf beter, je bent jaloers etc. Mensen gaan nooit eens nadenken; zie ik het ook? Waar komt de kritiek vandaan?

Wow, dus als iemand een website heeft en daar ook foto's en filmpjes plaatst van wat hij/ zij kan. Dan kan degene volgens jou alleen een mooi verhaaltje vertellen?

En mensen die niks kunnen laten zien die moeten we dan heel serieus nemen want daar van weten we niet wat ze allemaal weten en hoe die zich verdiept hebben. :+

En Britt die inmiddels laat zien toch prima te kunnen sturen al is het niet naar ieders wens maakt de verkeerde keuzes.. terwijl hier niemand weet waarom ze doet wat ze doet ..

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 15:28

Rocamor schreef:
superpony schreef:

Goede vraag: hoeveelheid ervaring is ook maar ongeveer evenredig aan de hoeveelheid onherstelbaar verwoeste apparatuur

Waarbij het cruciale verschil is: apparatuur is ALTIJD te herstellen.

Wie hier de kenners, de wanna-bees en de fake zijn, is ook niet zo lastig. Kwestie van hier en daar wat mee lezen.

Maar wat het allerergste is: het voorbij gaan aan waar het ECHT om draait: exposure.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 15:30

Ik zie het zo: als ik dit niveau zou halen in een wedstrijd zou er veel, heel veel op aan te merken zijn. En toch zou ik zo trots zijn als een aap met 3 lullen.
En juist daarom zet ik nooit een filmpje van mij op een paard online. Het is gewoon niet heel erg goed. Het is prima voor de klasse waarin in rijd, maar niet fenomenaal.
Britt doet dat wel, filmpjes online zetten. Dat is onderdeel van haar werk. Ik vind het leuk dat ze haar penny droom beleeft, ik gun haar van alles.

Sellyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 15:35

Het lijkt me ook zon apart idee als er ergens op een forum vier pagina’s aan reacties gaan over jou en jouw leven. Natuurlijk een logisch gevolg van in de bekendheid treden en filmpjes delen maar het lijkt me ook ergens heel apart. Daarmee zeg ik niet dat je er dus niet een mening over zou mogen hebben hoor, lijkt me alleen wel grappig/gek als er over jou gediscussieerd wordt door anderen, zonder dat je daar ook maar iets van meekrijgt.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 15:38

Ha ha ha, te grappig dit; :+ nee zo interessant ben ik niet. :)
Ik vind het vooral jammer voor haar; zo blij dat ze hier is gekomen met een paard en dan zoveel gedoe op een paarden forum.
Vind ik er wat van, van het rijden, het gaan van het paard? Tja, dat vind ik ook van Gal, of Minderhoud. Maar dat wil niet zeggen dat ik het haar niet gun.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 15:47

rien10 schreef:
Ik vind het vooral jammer voor haar; zo blij dat ze hier is gekomen met een paard en dan zoveel gedoe op een paarden forum.
Vind ik er wat van, van het rijden, het gaan van het paard? Tja, dat vind ik ook van Gal, of Minderhoud. Maar dat wil niet zeggen dat ik het haar niet gun.

Dit is voor mij precies zo. Vroeger schreef ik ook bij bepaalde ruiters wat ik wel of niet goed vond. Op een gegeven ogenblik dacht ik bij mezelf, laat gaan, de jury's hebben het laatste woord en ik zeg er niets meer over.

Hoge punten zijn hoge punten, en prijzen zijn prijzen. En ja ook Britt gun ik het heel heel erg. Ze doet zo haar best, die lessen bij Bartels zijn niet goedkoop en George is prachtig.

En over het gereden zijn zullen altijd de mensen van mening verschillen, dat was vroeger, dat is nu en dat zal altijd zo blijven. Maar de 1ste prijs is de 1ste prijs. Goed gedaan dus!

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 15:51

Het is gewoon heel moeilijk al om je kop boven het maaiveld uit te steken want er zijn genoeg mensen die het er met liefde direct af proberen te hakken.

Die exposure inderdaad, daar moet je wel tegen kunnen want dat kan nogal wat doen met een mens en dat wordt makkelijk vergeten.

En zeker in paardenland waar iedereen graag kijkt naar wat een ander allemaal niet goed doet ipv wat ze wel goed doen.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 15:51

Sellyxx schreef:
Het lijkt me ook zon apart idee als er ergens op een forum vier pagina’s aan reacties gaan over jou en jouw leven. Natuurlijk een logisch gevolg van in de bekendheid treden en filmpjes delen maar het lijkt me ook ergens heel apart. Daarmee zeg ik niet dat je er dus niet een mening over zou mogen hebben hoor, lijkt me alleen wel grappig/gek als er over jou gediscussieerd wordt door anderen, zonder dat je daar ook maar iets van meekrijgt.

Hoezo?
Dit is precies waar het allemaal om gaat: aandacht.
Dat is waar het hele circus, ook rondom Britt, om draait.

Als ze dit raar zou vinden, zou ze pas echt boter op d'r hoofd hebben. Nu kun je vanalles van Britt vinden, maar zo dom komt ze op mij niet over. Ik schat d'r in als iemand die drommels goed weet waar ze mee bezig is en hoe ze dit "systeem" in moet zetten.

rien10 schreef:

Dat dus. Het is niet dat ze er niet hard voor gewerkt heeft.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 15:54

Ze heeft er zeker hard voor gewerkt.
Nog sterker, ik neem mijn petje er voor af wat ze allemaal doet.
En ik vind het zulk enorm leuk sympathiek mens :j

Maar... ik blijf het jammer vinden dat ze nu meer in haar handen heeft dan eerder. :D
Want daarmee weet je ook dat ze het imo dus eerst beter kon.
Of dat nu komt omdat ze hier traint. Geen idee.