Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Art_Ificious schreef:Ik snap eigenlijk nog steeds niet hoe je vanop een paard of pony iemand zodanig kan slaan dat die er echt verwondingen aan kan overhouden.
Zelfs als iemand (boswachter in dit geval) vlak naast je staat lijkt me zo'n actie onmogelijk, de persoon die je wil slaan kan dan namelijk heel goed zien wat je van plan bent door de bewegingen van je armen.
Dan lijkt me eerder dat de ruiter afgestapt is. De boswachter heeft vastgepakt ervan langs gegeven heeft en dan snel opgestapt en weg gereden.
Art_Ificious schreef:Ik snap eigenlijk nog steeds niet hoe je vanop een paard of pony iemand zodanig kan slaan dat die er echt verwondingen aan kan overhouden.
Zelfs als iemand (boswachter in dit geval) vlak naast je staat lijkt me zo'n actie onmogelijk, de persoon die je wil slaan kan dan namelijk heel goed zien wat je van plan bent door de bewegingen van je armen.
Dan lijkt me eerder dat de ruiter afgestapt is. De boswachter heeft vastgepakt ervan langs gegeven heeft en dan snel opgestapt en weg gereden.
Rizette schreef:Art_Ificious schreef:Ik snap eigenlijk nog steeds niet hoe je vanop een paard of pony iemand zodanig kan slaan dat die er echt verwondingen aan kan overhouden.
Maar dan ook daarbij zijn paard nog heeft vastgehouden en zo´n boa van SBB is toch echt een boa en die zullen heus hun trainingen hebben gehad. Ik weet ook niet wat ik er van moet denken. En de ruiter zou grijs rond de zestig met een snor moeten zijn geweest. Met een bruin paard. Die lijkt me vrij snel gevonden want zoveel grijze ruiters met een snor en een bruin paard rijden er niet in het bos.