Ik heb 'm ook Dank aan de modjes voor het uitzoek-en-aanpaswerk! Oh, en ook een grote voor het automatische controlesysteem voor 't juiste antwoord
Firelight schreef:Sorry, ik heb het jullie te moeilijk gemaakt door de verkeerde letter te pakken. Het staat nu goed. Bellatrix schreef:Excuus, mijn letter was verkeerd. Nu klopt ie weer. En wij maar met letters schuiven .
APCIII schreef:Nee, dat zie je verkeerd: nu heb je een dag langer puzzelplezier Slapeloze nachten zul je bedoelen
Ah gelukkig, vind het altijd zo fijn als ik mensen kan helpen Dan heb ik voor jou de volgende hint. Dit woord is het niet:Citaat:koekwousMocht je dit soms zoeken: stop er maar mee, want dit is het niet!!!
Oscar schreef:Ah gelukkig, vind het altijd zo fijn als ik mensen kan helpen Dan heb ik voor jou de volgende hint. Dit woord is het niet:Citaat:koekwousMocht je dit soms zoeken: stop er maar mee, want dit is het niet!!!Ah ja dat kan inderdaad helemaal niet want daar zitten geen 2 N’en in.
Oscar schreef:Ah gelukkig, vind het altijd zo fijn als ik mensen kan helpen Dan heb ik voor jou de volgende hint. Dit woord is het niet:Citaat:koekwousMocht je dit soms zoeken: stop er maar mee, want dit is het niet!!!Oh, dus die 2x K die ik gevonden heb zijn fout? ...da's mooi K dan
Dat was een heel gepuzzel, en uiteindelijk ben ik op de iPad beland want op mobiel zie onderschriften maar half Maar het is gelukt denk ik